Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

24 Reviews over Duinezwin

• 9Cassimon27-09-2020

Super verblijf op camping duinezwin

Mogelijkheid om vroeger en later te vertrekken indien de plaats vrij is. Wat vooral leuk is voor een weekendje weg !! Super vriendelijk ontvangst. Zeer verzorgde camping met netjes sanitair. Ligt vlakbij de cafe’s , restaurantjes en winkels. De duinen over en je bent op het strand.

• 9Luc VC01-06-2019

Super begripvolle uitbaters, dikke pluim hiervoor

Hemelvaartweekend op camping Duinezwin verbleven met eigen caravan. Mooi verzorgde en ruime plaatsen die weleens wat variëren van grootte maar over t algemeen toch 10m x 10m groot zijn. Prima verzorgd sanitair en douches die met 1 munt voldoende lang warm water geven. Eigenaars zijn super vriendelijk en vooral begripvol voor hun campinggasten (kan aan de kust andere voorbeelden geven). Wij hadden door files 1u vertraging opgelopen en konden hierdoor pas om 12u30 aankomen, effe voor 12u met de receptie gebeld om te melden dat we te laat zouden arriveren, bleven met de glimlach wat langer open zodat we niet tot 15u moesten wachten om erop te geraken. Dat verdient alvast een dikke pluim! Slagbomen hebben geen sluitingsuur waardoor je na 23u ook nog de camping op kon. Alle plaatsen zijn voorzien van 10A stroom, waterkraan en afloop. Wij komen regelmatig aan de kust kort kamperen en deze camping staat met stip op onze voorkeurslijst.

• 9ryckaert jelle25-06-2017

zeer mooie verzorgde camping

Heel vriendelijke uitbater, mooi modern sanitair, kalm. Kindvriendelijk.... wij komen zeker terug

• 8Arjan05-09-2016

Eenvoudige camping vlak bij strand

Redelijke grote plekken, schoon sanitair, op loopafstand van strand en winkels zoal bakker en restaurants, vriendelijke beheerders

• 10Familie Jagers17-03-2016

Verzorgde en mooie camping aan de kust

Een zeer geslaagde vakantie aan zee:

Zeer vriendelijk personeel,

mooie plaatsen (gras mooi kort afgereden, wat vooral voor mijn vrouw belangrijk is),

in tegenstelling tot andere commentaren hier, vond ik het sanitair zeer proper, dagelijks kwam er een kuisploeg

Achter de camping bevindt zich een mooi park, wat zeer tof was om met de kinderen en de hond naar toe te gaan.

Bij deze komen we zeker terug!

• 1Paul08-11-2015

Nooit, maar dan ook nooit meer

Wij stonden op de camping met een camper. De plaats was erg klein en kort op die van onze buren waardoor er 0 privacy was. De sanitaire voorzieningen waren gewoon ronduit smerig. De poetsvrouw had een winkelkar waar niet erg veel poetsmiddelen inzaten. De spons en de doek die ze had waren echt heel erg ranzig. En het dan zelfs voor elkaar krijgen om alleen het toiletgebouw in te lopen, daar even te wachten en vervolgens naar buiten te lopen zonder ook maar een toilet gepoetst te hebben. Daarnaast zaten er gaatjes in de schotten tussen de wc's dus kon je fijn naar je buurman kijken. De afwasvoorziening was ook echt misselijkmakend. De hele week hebben spaghetti resten langs de hele wastafel gehangen. De douches waren ook niet erg schoon. Er werd gewerkt met een muntensysteem, die je natuurlijk weer apart moet kopen. Als je de munt erin hebt gestopt is het snel snel douchen, want het warm water is binnen no time op. Ook is er geen peil op te trekken hoe lang je hebt.

• 2Staat v/h sanitair
  • 8Elisabeth Gropp02-09-2015

Gepflegter Campingplatz direkt am Meer

Typischer Campingplatz am Meer. Viele Dauercamper, komplett barrierefrei. Alle Straßen sind asphaltiert und mit Verkehrsordnung versehen. Die Parzellen sind schön groß und immer auf zwei Campingparteien ausgelegt. Die Sanitäranlagen sind in Ordnung und gepflegt. Leider muss man Coins kaufen um zu duschen (6Minuten1€) und bei den Männern gibt es keine abgetrennten Waschbecken.

Die Lage ist super, man ist superschnell in Bredene und am Strand.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Mireille21-08-2015

goede camping

prima camping vriendelijke uitbaters spijtig dat je voor je auto en sanitair moet betalen er is internet maar ook betalend

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Charel 27-07-2014

Prime camping

De camping was prima, locatie is perfect, dicht aan zee. Het sanitair is wat minder, ook omdat je er voor moet betalen. De prijs over het algemeen is goed te doen.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Siegfried Honf15-05-2014

Camping in Bredne

W ir machen seit ein paar Jahren auf diesem Campingplatz Urlaub. Da muss mann nicht viel da zu sagen.

Camping Duinezwin info

Camping-informatie