Hotel Aura Maris

9Fenomenaal

18 reviews over Hotel Aura Maris

• 2018
    9Louis Boden19-07-2018

Voor herhaling vatbaar gaan zeker terug.

Heel mooie kamer, goed bed en zeer grote badkamer. Ontbijt met vers appelsiensap en vers fruit,alles zeer lekker.

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

3Anke Helsen27-08-2017

Onvriendelijke gastvrouw en kleine kamer

De gastheer krijgt enkel goede commentaar. De gastvrouw doet dit echter helemaal te niet. Zo ontvangt de gasten schijnbaar met tegenzin. De comfortkamer was zeer klein. We konden amper met een koffer binnen. De luxekamers zijn dan weer wel de moeite waart. Al is het prijsverschil tussen beide kamers incorrect. Naar ons gevoel betaal je voor de comfortkamer veeeel te veel. Het ontbijt was basic. Met veel huismerken. Een lekker stukje spek ontbrak. Voor een nacht kon het er mee door. Langer echt niet. Het strand is heen verder dan beschreven. Het uitzicht vanuit de kamer is een woonwijk.

Hubert Vanhoorne, eigenaar/uitbater Aura Maris., eigenaar, 24-12-2017

Geachte, U logeerde in een van de 2 kleinere komfortkamers (4.65mx3.20m). Ons hotel/B&B beschikt ook over ruimere komfortkamers en luxekamers. Laat ons best vooraf weten welke uw verwachtingen/voorwaarden zijn. Wij kunnen daar rekening mee houden, en aan de meeste eisen kunnen wij ook voldoen. Zo kan die ontevredenheid, het vitten en verzuring in de relatie tot een gast vermeden worden. Weet dat die 88 Euro die U ons betaald heeft voor die ene nacht, in volle hoog seizoen, in het geheel niets betekent tegenover de energie die wij daar hebben in gestoken. Gelukkig zijn dergelijke situaties uitzonderingen. Wandelen tot aan de tramhalte telt 7 minuten, en tot aan het strand 5 minuten erbij. In de vakantie tijd hebben om te wandelen is meegenomen, en gezond. Met vriendelijke groeten.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 8fam.coppens29-04-2015

rustig kleinschalig hotel

het charmante hotel doet eerder denken aan een B&B, vriendelijke ontvangst door eigenaars, kamer wel aan de kleine kant met uitzicht op een binnenkoer en de badkamer heel minimiem ! geen mogelijkheid om te eten, maar wel in de nabijheid genoeg resto's. het ontbijt is volledig en lekker, wij waren alleen in het hotel en toch was alles voldoende aanwezig.

Gereisd met partner in maart 2015

• 8paul.vlemincx05-05-2014

mooi,gezellig hoteletje met vriendelijke mensen

het hotel is gunstig gelegen,de kamers zijn heel mooi, en proper bredene is een gezellig plaatske,en het hotel ligt niet ver van de zee Het is geen kindvriendelijk hotel,en ze hebben geen restaurant,maar in bredene zijn er genoeg eetgelegenheden

het hotel word gerund door man en vrouw, chapeau voor hen we komen,als we kunnen zekers terug

Gereisd met partner in mei 2014

• 9Miranda Kolkman07-04-2013

Aura Maris : 3sterren waardig !

Mooi en goed familiaal gerund hotel. Rustig, residentieel gelegen.

Gereisd met vrienden in april 2013

• 10dirk18-02-2013

Een super hotel

Een super hotel die mij telkenmale weer kan verrassen, de service en gastvrijheid is ongelofelijk. Niks is die mensen te veel om uw verblijf optimaal aangenaam te maken. Een absolute aanrader . Zeer rustige buurt. Een perfect en ongelofelijk lekker ontbijt. Prachtige rustige kamers met alle comfort. Zeer netjes en mooi ingericht. Zijn prijs meer dan waard. Is niet voor niks dat het al de zesde keer was dat wij er te gast waren, en toch telkens overtreffen deze mensen zich, subliem.

Gereisd met partner in februari 2013

• 10Messine Dirk26-11-2012

Een top locatie zeker doen !!

Hotel Aura Maris in Bredene is een super tof familie hotel, super vriendelijke gastheer en gastvrouw die werkelijk alles zouden doen om het naar je zin te maken. Lekker uitgebreid ontbijt, mooie kamers, rustige ligging maar toch overal dicht bij . Een aanrader.

Gereisd met partner in november 2012

• 9henriette08-11-2012

aanrader voor kort verblijf

uitstekend kleinrustig hotelletje met eenvoudige kamers , maar uitgebreid lekker ontbijtbuffet , zeer vriendelijk onthaal alleen bezocht in de winter

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012

• 10Benny25-05-2011

Rustige sfeer

De plaats bij uitstek om even alles opzij te zetten. Uitgestrekte wandelingen en fietsen in het hinterland: Alles is mogelijk. Zeker de ideale start voor een volgende vakantie. Benny,Chiana en Carol

Gereisd met oudere kinderen in april 2011

• 9temmerman patrick21-07-2010

lekker ontbijt

daar ga ik zeker terug zeer vriendelijk mooie kamers en familie gezind

Gereisd met partner in juli 2010

Hotel Aura Maris info