Camping Astrid

• 8.7Staat v/h sanitair

Meer camping info

69 reviews over Camping Astrid

• 7fam. onbekend29-06-2009

niets voor jeugd te doen op deze camping

de camping ligt prima, sanitair is modern maar mag wel wat vaker schoongemaakt. op camping zelf niets te doen , zeker niet voor oudere kinderen. geen voorzieningen. hoog gehalte stacaravans met 65 + ers, vnl. fransen die daar de dienst uitmaken en de hele dag lopen jeu de boulen onder veel lawaai. kliekvorming, ons kent ons. daar kom je niet tussen . jammer dat je moet betalen voor warm water voor afwas en groentewasplaats. douchen erg duur. 3 min. voor familiedouche.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juni 2009

• 10Ann & Thomas24-05-2009

prachtige camping, ideaal vr families met kinderen

.....strand vlakbij, vernieuwd sanitair, lieve eigenaars (ons zoontje (4) mocht zelfs mee op de tractor en was speelde vaak met de dochters ;-), prachtige speeltuin vr de kinderen.....super- vakantie in bredene gehad. ++++

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

• 10Sergio Deleize24-05-2009

super- camping

vlakbij het strand, terrasjes, Delhaize om de hoek, rustig, volledig vernieuwd sanitair, speeltuin voor de kinderen, heel leuke eigenaars! een echte aanrader, top!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

• 9De Poortere Katty16-04-2009

Prachtig weekend.

Geboekt via e-mail, altijd vriendelijk te woord gestaan. Enorm klantvriendelijk, onze caravan werd op de plaats gezet door de eigenaar zelf en bij vertrek werd de caravan terug vertrekkensklaar gezet.
    Mooi onderhouden, dichtbij het strand. Zeer mooi sanitair. Camping lag er steeds zeer net bij. Honden zijn welkom. Jammer genoeg was er geen plaats meer voor ons volgende vrije weekend. Dit was ons eerste weekend weg sinds mijn echtgenoot is overleden en ondanks alles zorgden jullie ervoor dat we een schitterende tijd hadden. BEDANKT.

De Poortere Katty, Dévo en Xeno.

Gereisd met oudere kinderen in april 2009

• 9huub en ine bertens13-03-2009

fantasticheplek

een mooie en leuke camping goede ligging midden in het dorp alles bij hand winkels - frietkot- cafe"s- tram-zee op 75 meter wat wil je nog meer (jupiler) een echte aanrader wij komen er al 6 jaar met kinderen en kleinkinderen.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2009

• 10Sergio Deleis18-02-2009

Beste vakantie ooit

.....in 1 woord: "fantastisch": de camping is hyper- netjes, proper en heel modern sanitair, een volledig vernieuwde speeltuin voor de kinderen en dit op een boogscheut van het strand ( met een loopbrug zodat kinderen nooit het verkeer moeten kruisen). Bredene heeft het mooiste strand vd Belgische kust met prachtige wandelroutes door de duinen. Heel erg leuke terrasjes en een grote diversiteit aan eetgelegenheden, vlakbij een bloementuin/ speelplein/ tennisvelden/ doolhof, prachtige fietsroutes. Bredene is een echte oase van rust, maar voor wie het wat minder rustig mag( lees: disco's, uitgaan, shoppen): met de tram die voor de deur stopt ben je op 10 min van Oostende en/ of De Haan...

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

• 9Fam Juffermans15-11-2008

Prachtig, goed gelegen, schone camping

Wij zijn er afgelopen zomer op vakantie geweest met onze 2 kinderen van 1 en 3 jaar en onze hond. Perfecte camping, met gastvrije camping eigenaar, goede ligging gezien de duinen, het strand, de winkels, eetgelegenheden, tram enz enz enz. Er is in de omgeving genoeg te beleven en voor ieder wat wils! De tram is direct aan de overkant en rijdt voor een klein prijsje de hele kust langs. De camping zelf is schoon, mooi en goed onderhouden! We komen zeker nog een keer terug!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in augustus 2008

• 10helen en douwe31-10-2008

Een gezellige camping

Wij gaan volgend jaar voor de derde keer. De ligging van de camping is supper. Je kan overal met de tram naar toe, je heb geen auto nodig. Het strand is vijf minuten lopen. Volgend jaar komt er een nieuwe speeltuin voor de kinderen. Het sanitaar is netjes en schoon,wordt zeker drie keer per dag gepoetst. Wij hebben dit jaar supper weer gehad,wij deden ieder avond met het hele straatje samen eten was supper gezellig. Wij hebben er veel vrienden aan over gehouden aan deze camping. De campingbaas en zijn vrouw zijn heel behulpzaam. Dus volgend jaar weer.

Gereisd met partner in juli 2008

• 1fam.Slooijer25-10-2008

Dit nooit meer

Zijn Belgen niets gewend? Als jullie dit een geweldige camping vinden, wat vinden jullie dan echt erg. Zelden zo'n lelijk dorp als Bredene gezien. Uitzicht camping op beton, gatver, ik heb toch echt een andere beleving dan jullie, lieve zuiderburen

• 8Staat v/h sanitair

Zakelijk gereisd in februari 2008

• 10Johan en Jeanne01-10-2008

in een woord "kei toffe camping"

De uitbaters Geert en Kristel en de 2 kinderen niet vergeten ze zijn allemaal even vriendelijk en beleefd. Mooi en proper sanitair, mooie plaatsen en niet vergeten altijd leuke mensen om je heen die elk jaar terug komen. Een echte aanrader.

Gereisd met familie in augustus 2008

Camping Astrid info