Camping Astrid

• 8.7Staat v/h sanitair

Meer camping info

69 reviews over Camping Astrid

• 9Goderd, Marion en Jesper16-12-2010

Zeer mooie camping en goed onderhouden

Zeer mooie camping, goed onderhouden en de eigenaren zijn uitermate vriendelijke mensen die heel erg behulpzaam zijn. Zelfs in de drukke tijd dat wij aankwamen kwam de Eigenaar ons helpen om de caravan op zijn plaats te krijgen. We werden goed geholpen bij de receptie door de vriendelijke eigenarese. Sanitair werd goed onderhouden ook tijdens de drukke periode van de vakantie. De omgeving is mooi en alles is op loopafstand te bereiken, winkels, strand en restaurants. Zeker een aanrader om er eens je vakantie door te brengen, wij gaan er zeker terug. Hebben geboekt voor 2011.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9Peter van der Heide10-09-2010

100!!!

Pracht lokatie, alle gemakken op loopafstand, winkelboulevard, Delhaize/Lidl,. bakkerijen,Ijssalons,Alaska-Friture en over de brug naar het strand. Wekelijks op donderdag markt. De camping is voor tourcaravans en campers zeer geschikt, ruime plaatsen en dicht bij de uitgang. Het campingbeheerdersteam is bijzonder aardig en behulpzaam. Het sanitair is uitermate schoon, het onderhoud van de gehele camoing staat op hoog niveau. We komen zeker weer terug.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 10kees en jantina16-08-2010

wederom fantatisch

ook dit jaar hebben wij weer een super vakantie gehad op camping astrid op deze mooie schone en zeer onderhouden camping geleid door de zeer vriendelijke en behulpzame fam. de koster hebben we voor de 9de keer wederom een fantatische vakantie gehad met gezellige en vrolijke kamping gasten. de auto kon wederom 3 weken ongebruikt blijven staan, alles op loop afstand en alles makkelijk met het openbaar vervoer te bereiken en de camp[ing die het dichts bij het strand ligt . ook volgend jaar zijn wij hopelijk weer van de partij

Gereisd met partner in juli 2010

• 10de raedt simonne08-05-2010

mooie verzorgde camping,goed onderhouden,zeer vriendelijke uitbaters altijd behulpzaam ,verzorgd en proper sanitair. prijs-kwaliteit TOP Heel mooie vakantie gehad ,kom zeker terug

Gereisd met partner in april 2010

• 10nele 08-05-2010

positieve verrassing

na 4 jaar nogeens terug op de camping

ze bijven verrassen ,wifi, nieuwe speeltuin , nieuwe douches , alles bijft er kraaknet uitzien een dikke proficiat

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• 6Kim Pieters14-10-2009

Leuk voor een paar dagen.....

Voordat we op deze camping kwamen hebben we ons eerst geïnformeerd via het internet. Uit de beoordelingen moest blijven dat de campingmedewerkers zeer vriendelijk en behulpzaam waren. Alleen dit is voor mij al genoeg om voor een camping te kiezen. Over de camping is weinig slechts te melden. Sanitair is goed verzorgd en er zijn genoeg manieren om je te vermaken! (speeltuin, sportveld) Toch bleek uit eigen ervaringen dat verschillende mensen ook verschillende ervaringen hebben, want ik vond de dame achter de receptie alles behalve vriendelijk en behulpzaam! Ik verstond bijna niet wat ze zei en we kregen totaal geen intstructies. Er werd niet eens verteld waar de douches en de toiletten waren? Totaal niks van enthousiasme....het was wel te merken dat de medewerkster de druk van het hoogseizoen nog aan het verwerken was. Slechte zaak, want een prettige camping....begint met vriendelijke en enthousiaste medewerkers!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2009

• 8Harmsen16-09-2009

Klein tentenveld en geen afgebakende plaatsen

Met onze grote tent en een kleinere, stonden we op een algemene plek. Zo sta je met z'n tweeën en zo sta je met z'n veertienen ( terwijl er maar acht plaatsen zijn). De afstand van het tentenveld naar de douches was ca. 300 meter. De schoonmaak werd in onze periode niet of nauwelijks gedaan bij het toiltet gebouw wat grenzend aan het tentenveld lag. 3 Toiletten waren open de rest was al afgesloten. De beheerders waren aardig maar de omschrijving van het tentenveld op de web-site en brochures voldoet niet aan de verwachtingen. Caravan kampeerders worden voorzien van alle luxe en comfort qua ruimte, terwijl de prijzen bijna gelijk zijn.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in september 2009

• 10Roger09-09-2009

Super mooie camping , prachtige centrale ligging

De camping is zeer goed onderhouden. De campingeigenaren(Fam. de Coster), zijn vriendelijk, behulpzaam en zeer gastvrij. Na enkele jaren in het buitenland te hebben vertoefd, zijn we weer terug op deze SUPER camping. Geen chagrijnige en vervelende mensen gezien op deze camping en dat is in Frankfrijk en Spanje wel anders. Mooi sanitair. Een gigantische mooie en kindveilige nieuwe speeltuin. Alle voorzienigen op zeer korte afstand. Camping ligt het dichtst bij het strand van alle campings te Bredene.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 10kees en jantina van der velde18-08-2009

geweldige camping we komen voorlopig zeker terug

Super goede en schone camping met een zeer vriendelijke,gezellige en behulpzame fam de Coster als eigenaars. Prachtig mooie en schone wc's en douces zelfs een prachtige familie douche waar je zelfs van 5 stralen water tegelijk kunt genieten. Er is gratis warm water voor de afwas en ook in de wasgelegenheid om bv te scheren. Dit alles keurig onderhouden en super schoon. ook is er dit jaar een prachtige speeltuin voor de kinderen bij gekomen. wij zijn er al voor de achtste keer geweest en hebben er vele leuke en gezellige mensen leren kennen. We gaan zeker nog vele jaren terug komen,dus zijn ze voorlopig nog steeds niet van ons af

Gereisd met partner in juli 2008

• 10Leontine25-07-2009

Gewoon fantastisch

IK heb hier een reactie op zien staan van betalen voor warm water voor de afwas? Dat heb ik dus niet gemerkt want ik heb mijn afwas gedaan met warmwater en het was helemaal gratis. Het was echt een week om niet te vergeten, wij komen vaak naar deze camping en in de zomer is het het leukst omdat er dan veel activiteiten te doen zijn. Maar het is in 1 woordt een fantastische camping! Camping astrid ik zou zeggen doe zo verder ! Tot nog eens :)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Camping Astrid info