Camping Astrid

Meer camping info

69 reviews over Camping Astrid

• 10Vertappen01-08-2015

Super leuke camping

Twee weken met tent gestaan op tentenplein alles super in orde. Super goed onthaal bij aankomst en zeer propere camping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8Han10-04-2014

Fantastische vakantie gehad

Mooie plekken, rustige camping, vlak bij het strand en een mooie fietsroute langs de kust.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9N!ck22-12-2013

De meest gezellig camping bij alles dichtbij!

Deze camping is gewoon gezellig, goed onderhouden en vriendelijk personeel. Alles is er aanwezig of lekker dichtbij. Tv aansluiting, internet.... Winkels op 2 minuten van je plaats en een super gezellig en goed eetgelegenheid aan de overkant! Echt een aanrader!

Wij zijn hier al een paar keer geweest en willen komend jaar er een maand staan!

Gereisd met partner in juli 2013

• 10Thomas De Waele06-09-2013

Super vakantie gehad

Deze Zomer hebben wij 1 week op camping Astrid verbleven. Dit was de eerste keer dat wij op camping Astrid verbleven, maar het zal zeker niet te laatste keer geweest zijn. Het sanitair is zeer goed onderhouden, er is voldoende eetgelegenheid in de buurt, en de camping ligt zeer dicht bij het strand. Ik wil de uitbaters dan ook proficiat wensen met de prima service die ze geleverd hebben.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9kijnie10-03-2013

leuk verblijf, wij komen zeker terug

heel leuke camping met super vriendelijke uitbaters; zij waren heel hulpvaardig. super proper sanitair!! De camping is ideaal gelegen. dicht bij het strand, kortbij eetgelegenheden en dichtbij winkels. wij komen zeker nog eens terug!!!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in maart 2013

• 10axiom111-07-2012

werkelijk een fantastische camping

de caravan die wij huurde was werkelijk heerlijk, lekker ruim en alles is er aanwezig, toen mijn vrouw de tweede week ziek werd en naar het ziekenhuis moest hebben ze alles voor mij gedaan om na de huur van de caravan een ander verblijf voor mij te regelen, ook kon ik direkt een parkeerplaats van hun krijgen zodat ik niet op een openbare plaats hoefde te staan, verder kreeg ik van hun de wifi antenne mee zodat ik op mijn verblijf gewoon internet van de camping kon blijven gebruiken,kortom geweldige mensen en afgezien van de ziekte van mijn vrouw een heelijke en vriendelijk camping.

Gereisd met partner in juni 2012

• 10neyt margot23-04-2012

een aanrader!!

hebben een weekend doorgebracht is een huurcaravan. De caravan was nieuw en met veel ruimte en alle comfort. De eigenaars/uitbaters zijn supervriendelijk en doen er alles aan omdat je vakantie goed zou verlopen Een familiale sfeer.

Gereisd met partner in april 2012

• 9Yves26-10-2011

Een plek waar je je nu eens echt op vantie voelt !

gezellige camping die ,door de uitbaters zelf tot in de puntjes onderhouden wordt. Leuke activiteiten voor de kids! Aangename ontvangst en vriendelijke gezichten tijdens ons verblijf. Wij komen zeker terug !!!!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 10Marian01-10-2011

de moeite waard

net terug thuis na een weekje te hebben verbleven op camping astrid. de camping ligt vlak in het centrum en het strand is op nog geen 100 meter. Er zijn ruime kampeerplaatsen en het sanitair is mooi onderhouden. We hebben onze vakantie voor volgend jaar alvast vastgelegd. Doe zo verder!

Gereisd met partner in september 2011

• 6Fam. uit Noord Nederland29-08-2011

Niet zo bijzonder

De website zag er uitnodigender uit dan de camping zelf. De locatie is prima. Over dichtbij en de kusttram een aanrader. De camping zelf is vrij saai en sfeerloos en niet echt voor kinderen. Er zijn veel seizoensplekken met ouderen. Er is wel een speeltuintje met een soort van sportveld maar ik vond het niet echt sfeervol.

We hadden en stacaravan gehuurd. Die was verder prima alleen waren er nog dekens en dat vind ik zelf toch wat minder fris.

De eigenaren vond ik was passief. Vooral de vrouw. Niet echt klantvriendeljik, vroeg niet eens hoe we het hadden gehad. Kortom hier ging weinig van uit. Wel een prima plek als uitvalbasis voor uitstapjes maar voor ons was 1 week genoeg en wij gaan hier niet meer naar toe.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Camping Astrid info