Hotel Aarendskelk

Hotel Aarendskelk

5.9Voldoende

België, West Vlaanderen, Bredene

Op vakantie geweest naar Aarendskelk?

5.9Voldoende

• Kinderopvang

22 reviews over Hotel Aarendskelk

• 2Roger23-02-2010

Nooit meer

Dit hotel is zeer vergaan. Het reservatie system dat dit hotel gebruikt is niet daje. Kamers zijn in visueel in goede staat, maar details, zeer kleine badkamer, WC staat scheef, draaien is haast onmogelijk, water is niete steeds warm en heeft soms geen druk waarschijnlijk door een verouderde installatie, remour op de gang op alle momenten, is blijkbaar normaal, Honden toegelaten met de gevolgen vandien tijdens ons verblijf steeds geblaf in de kamer, alsook de dunne muren. De eigenaar "Danny" die eigelijk op alle momenten zijn mening aan U komt toevertrouwen en meer tijd van U wegneemt dan U zou willen. Zeer overacting op alle manieren. Roepen tijdens het ontbijt tegen het personeel is niet echt vrolijk. Het ontbijt is behoorlijk maar eentonig, soms wel bedenkingen over de kwaliteit. Kijk zeker niet in de keuken!! "Avondeten" nee bedankt. Interieur is zeer ouderwets en overal maar die rommel. Voor een rustgevende vakantie raad ik dit echt niet aan.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 7bart23-08-2009

lekkere keuken

inderdaad oud en geen luxe maar dat wordt allemaal goed gemaakt door het zeer lekkere eten en ontbijt klaargemaakt door patron danny en zijn fillepijns vrouwtje kijk door de minpunten door en geniet van je vakantie

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 5Gina en Ton Janssen19-07-2009

Gezellig en knus!!

Hotel Aarendskelk in Bredene is een 2 sterren Hotel met een uitbater die ontzettend zijn Best Doet!! Als je luxe zoekt moet je een ander hotel boeken!!Wij hebben het als zeer prettig ervaren! Het ontbijt was goed en je hoefde maar om iets te vragen en er werd voor gezorgd.Ook hadden wij een kamer die oud was en aan vervanging toe maar het was redelijk schoon en de badkamer was gerenoveerd.Wij komen er ook alleen maar om te slapen en te ontbijten en voor ons was het goed genoeg!Ik zou er beslist ook nog wel eens naar toe gaan.Dus zoek je een hoteltje met een leuke prijs dan zou ik het beslist eens proberen!!

Gereisd met partner in juli 2009

• 8Salembier07-06-2009

een rustgevend plekje

Bij Danny is het leuk, wij hebben net een heel gezellig weekendje doorgemaakt en zijn zeker van plan om terug te gaan waarschijnlijk nog dit jaar. Het interieur is heel rustgevend. Het ontbijt is volledig in orde met heerlijke verse gebakken broodjes en croissants Wie nadelige beoordelingen heeft over dit hotel zou beter een 5 sterren hotel boeken en hopen dat daar niets af te keuren is.

Gereisd met partner in juni 2009

• 7Beel johan20-03-2009

Waar voor de prijs...

Ik ga al vele jaren naar Danny een zoo gemoedelijk man; en ook altijd hulpvaardig voor alles wat je wenst! Dat het de Hilton niet is weet ik ,maar voor die prijs is dat ook normaal vind ik. Als je zijn eten eens geproefd heb zul je er zeker moeten béaamen dat hij zeer goed kan koken!!! Dat ik regelmatig terug naar de Danny zal gaan is nu al een vaststaand feit.De groeten

Gereisd met partner in februari 2009

• 1rob04-08-2008

ronduit schandalig

in enkele woorden : vervallen, vergane glorie, rommel overal, schandalig vuile kamer met plasvlekken op de overtrek, badkamer in staat van verval, ruim-overvriendelijke uitbater met thais personeel, uitgebreid ontbijt maar omwille van uw logement voel je je daar niet zo goed mee kwestie wat zullen we nemen zonder ziek te worden, website geeft een volkomen foutief beeld van het hotel. nog 5 worden : nu, dan en nooit meer.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 6bervoets paul30-09-2007

danny is een tofe gast vriedelijk behulpzaam hij doet wat hij kan om je wensen te verv ullen hij maakt er met beperkte middelen het beste van als je van luxe houdt blijf je er beter weg

Gereisd met vrienden in mei 2006

• 2Danny21-05-2007

De kamers lijken meer uit grootmoeders tijd met een muf geurtje. De badkamer was veel te klein, als iemand aan de lavabo stond, kon er niemand meer in. Het ontbijt was ondermaats. Zelfs voor deze prijs verwacht je toch meer.

Gereisd in mei 2007

• 6fam.janssen19-05-2005

Het is een wat ouder hotel. Er moet wel het een en ander aan gebeuren. De eigenaar "Danny" is een gemoedelijke man (64). Hij zorgt eigenlijk voor alles. Het hotel heeft 22 kamers en hij kookt dan ook in zijn eentje voor alle gasten. Hij heeft op drukke dagen wel bediening rondlopen.Verder is het eten wat de pot schaft en als er ergens wat rommel ligt, moet je daar volgens hem niet naar kijken! Dat hoort bij zijn persoon. De kamers zijn verder compleet en schoon, maar absoluut geen luxe. Er is een kleine parkeerplaats aanwezig. Verder ligt het hotel dicht bij het strand en de tramlijn. Je kunt met de tram makkelijk naar Oostende, de Haan, Blankenbergen. Voor 5 euro kun je de hele dag met de tram hoppen!

Gereisd in mei 2005

Hotel Aarendskelk info