Géén boekingskosten

BelgiëWest VlaanderenBredene

5.9VoldoendeScore uit 21 reviews

21 Reviews over Aarendskelk

• 10Kim flips16-06-2016

Zeer gastvrij om tot rust te komen

Zeer dicht tegen het strand, de winkels, gastvrij en klantvriendelijk

• 9Nathalie et Franck22-06-2011

Trés sympatique

Patron très sympathique et prêt à vous rendre service , de plus pas trop loin de la plage , parking à la disposition de la clientèle et rapport qualité / prix très correct

• 8LEGRAND ALAIN + MARK EN TRILLO ARLENE27-04-2011

Hotel Aarendskelk is een zeer gastvrij hotel.

De patrons Danny en Edna verwelkomen ons op hun uitstekende gelegen hotel in Bredene vlak aan station Renbaan waar men ook direct op het strand is en 300 m rechts ook het enige naaktstrand van de Belgische kust aantreft. Het is rustiger gelegen dan de de drukke campings en de patrons zorgen voor het het ontbijt en eventueel half pension. Dank ook aan het personeel dat ook behulpzaam is. Kortom een echt rustig familiehotel vlak aan het strand en de tramhalte.

• 9Heidi en Ken16-04-2011

super vakantie

is een zeer rustig en aangenaam hotel. En de eigennaars zijn super vriendelijk en sympatiek.

• 8Lucien Materne26-09-2010

Fijn verblijf in Aarendskelk.

Goede ontvangst, aangename gastheer. Uitgebreid ontbijt naar keuze, niet de grote luxe maar goed. Inderdaad wat rommelig, maar dat heeft ook prettig familiale kanten. Bij de aankomst op zaterdag rond 10 uur boodt de gastheer ons nog een extra ontbijt aan zonder dat dat nadien in rekening werd gebracht. Vlak bij zee.

Kamer OK. Douche en wastafel. Zeer proper. Bedden van uitstekende kwaliteit.

De eigenaar bracht ons de eerste dag zelf met de auto naar onze afspraak op 500 m van het hotel.

• 1isatessa10-09-2010

Plus jamais

Réservation faites une semaine à l'avance et confirmer, arrivé sur place hotel fermé et nous n'avions pas été prévenu!!! Vacances gachées!!! Abord de l'hotel déplorable, un "décharge" dans le "jardin" de l'hotel! Nous avons regarder l'état d'hygiène du restaurant de l'hotel par la fenêtre, nappe sale, abat jour de lampe sale et ne parlons pas de l'etat du sol...! Et d'après les bouteilles de boissons sur les tables citronade de chez "Aldi" Contente de ne pas avoir du dormir là. Hotel à éviter à tout prix...

• 9Kevin05-09-2010

Rustig gelegen hotelletje

Niet voor mensen die veel luxe gewoon zijn! Niet vergeten mensen dat het geen 5 sterren hotel is maar een 2 sterren hotel en voor mij is dit voor een 2 sterren zeer aangenaam. Dit is wel een tof en rustig gelegen hotel. Niet ver van het strand en duinen, waar je een uitstekend service krijgt. De hotelhouder en vrouw zijn heel vriendelijk, je kan bij 'Danny' met al je problemen en vragen terecht. Er is ook een toffe en familiale sfeer. Het interieur is misschien wat ouderwets, maar best nog wel gezellig en voor mij zijn er belangrijkere zaken aan een vakantieverblijf. En de minieme schimmel heb ik ook eens gemerkt, we zijn er al 3 keer geweest maar dit is reeds verholpen sinds mijn laatste bezoek.

• 1c&a Balen - België22-08-2010

2 sterren??? Nooit meer!!!!

Hotel "Aarendskelk" oogt OK op de website maar in werkelijkheid is daar niets van te zien. Je gelooft je ogen niet als je aan de inkomdeur komt: overal aarden potten met verdroogde planten en/of potten met water in met sigarettenpeuken. Heelveel rommel en afval waar het eigenlijk niet rommelig mag zijn. Kamer met "hemelbed" was een vuil nest waarbij we op het vasttapijt nog resten vonden van de vorige bezoekers. Hebben dan maar ZELF onze kamer gestofzuigd. Badkamer in zeer ermbarmelijke staat: Vuile tegels, geen douchestang, slecht onderhouden WC en dito wasbakje en kranen. Te vies om aan te raken.Stopcontact op amper 15cm van de wasbak!! Traphal ook slecht onderhouden en overal vuil wasgoed in wasmanden. Ontbijt niet verzorgd en een heel minimale keuze aan goedkope producten. Tafel vol facturen en papieren in ontbijtkamer. Patron kan goed "omzeilen" en is een té vlotte prater, een geslepen man. Thaise (?)vrouw en kids werken in en rond hotel en worden afgeblaft. Nooit meer dit hotel

• 8Alain Legrand en Arlene Trillo16-08-2010

zeer gastvrij verblijf, lekker eten.

zeer vriendelijke patron die zelf kok is en ook grappig uit de hoek kan komen isen zijn charmante helpsters hebben ons verblijf tot een van de meest ontspannende gemaakt van het laatste jaar (+ naaktstrand op 500 m) ! Bedankt ! Alain en Arlene

• 9Fam. Goegebuur28-07-2010

héél goed

Heb al meerdere 2 sterren hotels bezocht. Die op zoover meer punten kregen en veel slechtere conditie waren. Het ontbijt was heerlijk. De kamer was juist groot genoeg. De badkamer was pas gerenoveerd en zeer groot. En de baas was zéér vriendelijk en zeker niet te opdringerig en heel behulpzaam. Alleen buiten aan de achterkant stond een beetje rommel. Maar dit was volgens ons te wijten aan de renovatie. De prijs/kwaliteit is perfect. Wij komen hier zeker nog terug.

Hotel Aarendskelk info

Het complex