Bed and Breakfast Wybo-Willaert

BedAndBreakfast

1 review over Bed and Breakfast Wybo-Willaert in het Nederlands

Met jonge kinderen

Fijne B&B in Blankenberge!

Huyskens Jeroen
7-4-2014

Zeer vriendelijke ontvangst! Kamers zijn netjes. Ontbijt is voldoende! Handdoeken en was handjes aanwezig op kamer, enige tipje voor de eigenaars, misschien zeepjes voor te douchen. Kleine hond was toegelaten. Prijs kwaliteit = match.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Wybo-Willaert in Blankenberge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Wybo-Willaert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.