Hotel Value Stay Blankenberge

6,2

We hebben een aantal aanbieders voor Value Stay Blankenberge voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Value Stay Blankenberge in het Nederlands

nooit meer

Dettmaring Stephan
12-8-2017

De lift was defect en men heeft er zelf niet naar omgekeken.

De brandweer is er zelf aan te pas moeten komen.

Prijs kwaliteit is ook niet wat het zijn moet.

Zelf geen ontbijt voorzieningen.

Onvriendelijke mensen in het algemeen.

Oude reviews (archief)

Zeker de moeite waard

Jessica V
9-5-2016

Het hotel Value Stay is ideaal van ligging: het ligt dicht van het station, de winkelstraat en de dijk. Alles is slechts op een paar minuten wandelen. Het onthaal was zeer vriendelijk. Je krijgt echt de indruk dat het een familiehotel is (wat aangenaam is). De kamers waren groot en proper. De bedden waren zeer comfortabel

Niet voor herhaling vatbaar helaas....

Brabander
14-6-2015

De ligging is prima, lekker overal dichtbij.

Helaas krijg je niet dagelijks schone handdoeken, maar 1x per week. Ook hadden wij geen warm water zodat wij niet konden douchen 's avonds laat. Douchen moest je overdag doen, want na een uur of 12 had je geen warm water meer. Ook niet nadat we hier een melding van gemaakt hadden...

Je kon er ontbijten, hier had je niet veel keus (kaiserbroodje, croissant en een chocoladebroodje) en weinig beleg. Maar je hoefde er geen honger te lijden :)

Er was vaak geen personeel aanwezig bij de receptie waar je evt. met vragen terecht kon.

Wel een pluspunt was dat de kamers en de badkamer netjes waren.

Beetje verouderd hotel

bertusmonica1951
31-5-2015

Hotel value stay is een beetje verouderd hotel.

De kamers zijn aan onderhoud toe maar schoon en we hebben er goed geslapen.

Het ontbijt is karig (croissantje, choc.broodje en wit hard bolletje) wat vleeswaren + zoet beleg, klein bakje yoghurt . Je hoeft niet met een lege maag de straat op.

Eigenaar is niet voor 16.00 uur aanwezig in het hotel dus je kunt niet je koffers afgeven. Eigenaar is wel aardig. Werd ons verkocht incl. parkeren, dat kan maar kost je 15 euro voor een dagkaart.

Wifi alleen beneden in de ontvangst/annex onbijtzaaltje, waar je gratis koffie kunt pakken.

centraal gelegen

Jeanne Schreurs
14-1-2014

Als je aangelopen komt is de eerste indruk niet zo goed,maar op het moment dat je binnenkomt is dat over.De omgeving is overdag vrij druk maar s'nachts is het rustig.De uitbaatster van het hotel is ontzettend vriendelijk en gastvrij.Ze bood zelfs aan om mijn haar te doen toen ik in de storm en regen had gelopen.Er is geen restaurant maar Blankenberge heeft alle soorten eethuizen.

De kamers zijn schoon.Toen er een gast wegging zag ik dat alles werd gelucht,dekbedden,kussens alles.

Het hotel ligt een eindje van de boulevard maar je loopt door de winkelstraten en je bent er zo.

Als wij weer naar Blankenberge gaan dan hoogstwaarschijnlijk weer naar Value Stay

mij zien ze daar niet meer!

fran
14-9-2009

geen 3sterren waard,voor de vriendelijkheid moet ge daar niet zijn!de kamers zijn oké, behalve de douche ( onmogelijk om te douchen tenzij je een lilliputter bent).

niet voor herhaling vatbaar

vuile mat op de gang

niet voor herhaling vatbaar

Femke
5-8-2009

Het hotel ligt niet onaardig, wij hadden een kamer aan de achterzijde met zicht op een buitenplaats, niet geweldig. De kamer is aardig warm, geen airco, geen douchegordijn, en de douche hangt heel laag, kun je niet onder staan. Er wordt gerookt in het hotel en er mogen honden komen, dit ruik je.Ook een nadeel dat overal vloerbedekking ligt.De matrasbeschermer was erg vies, dit heb ik doorgegeven, maar hier werd erg slecht op gereageerd. Het ontbijt is verder prima, en de eigenaar zelf is geen onaardige man. Kortom prijs goed maar kwaliteit niet geweldig!

de ligging is zeer goed op 50 m van het stad de eigenaars zijn heel vriendelijk het ontbijt is heel verzorgd en en 's nachts heb ik geen last van trammen enz zeer goeie bedden

Het hotel heeft een leuke ligging midden in het centrum,maar de tram en het overige verkeer laat u aan de voorzijde van het hotels snachts slecht slapen ook omdatde matrassen helemaal versleten zijn je ligt boven op de veren

De schoonmaak van de kamers is voldoende.Kleinbeeld tv met slecht geluid aan vervanging toe!

Het ontbijtbuffet is ruim voldoende en goed verzorgd.

De eigenaren mogen wel wat vriendelijker zijn.

Het is ook niet meer van deze tijd dat je in een hotel waar je een week verblijft je elke consumptie meteen moet betalen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Value Stay Blankenberge in Blankenberge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Value Stay Blankenberge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Value Stay Blankenberge scoort een 6.22 uit 10 op basis van 10 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: