Géén boekingskosten

Hotel Tropicana

BelgiëWest VlaanderenBlankenberge

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Tropicana voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 14 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 14 reviews

14 Reviews over Tropicana

• 10Fam .Steels -Goutier Vilvoorde19-02-2016

Fantastisch en we gaan zeker nog eens terug.

Warm onthaal,mooie en nette kamer.3 voor de prijs van 2 !!! Lekker uitgebreid ontbijt. Voor ieder wat wils... Bedankt Cathy en Eddy!

• 10Jean03-12-2015

Alles tiptop

Wij hebben genoten van ons verblijf in dit fijne hotel met fijne mensen , goed verzorgt ontbijt ,rustig,en we zullen er zeker terug gaan .

• 8Fam. De Preter31-07-2011

Zeer goede ontvangst en aanrader !

Hotel Tropicana is een hotel dat we zeker zullen aanraden bij anderen, zeker omwille van de klantvriendelijkheid! Dit begon reeds bij het eerste contact via mail en telefoon en heeft zich verder gezet tijdens ons verblijf! We hadden een daguitstap gepland met de kinderen en zonder problemen mochten we vroeger ontbijten met alles er op en er aan. Super! Het ontbijt is uitgebreid en er is voor iedereen wat wils en ook zeer kindvriendelijk! De kamers zijn eerder klein ( 2 volwassenen en 2 kinderen), maar aangezien je naar de kust komt voor het zeegebeuren en alles daarrond, is ruimte relatief! Het hotel ligt dicht tegen de dijk, de winkelstraat en het park, maar biedt toch voldoende rust voor wie de stilte opzoekt aan de kust met kinderen. We hebben genoten en komen zeker terug!

• 8Rosita Hagen18-10-2010

Zeker om nogmaals te boeken

Goede prijs kwaliteit,zeer vriendelijk personeel,kortom een AANRADER

• 9koen winnelinckx03-09-2010

doe zo voort

Wij zijn dit jaar nog eens een nachtje in de tropicana blijven slapen. Nog steeds de gezellige sfeer en het lekkere ontbijt. Kamers zijn misschien wat te klein maar die zijn alleen voor te slapen. We komen zeker nog een paar keer terug. Doe zo voort EDDY en KATHY.

• 8Jamie12-08-2010

gezellig hotel

Gezellig hotel met een informele sfeer. Ontbijt in de bar, waar de plaatselijke Belg soms om half 10 al aan het bier zat haha Bij mooi weer werd het terras opgebouwd op de stoep voor het hotel met drankjes voor prima prijzen. Aardig personeel, kamers wel aan de kleine kant.

• 8S.V.H.29-06-2010

Gezellig hotelletje met goede ligging

Ik logeerde 1 nacht in dit hotel met een vriendin in een kamer aan de voorkant. De kamer was klein maar wel erg gezellig en bovendien erg netjes. De badkamer was modern en leek nog maar net vernieuwd (zeer goede en propere douche!). Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Er is in het hotel een apart kamertje voorzien voor bagage (zodat je die niet heel de dag moet meesleuren op je laatste dag vakantie), wat erg handig was. Ook de lift blijkt een goede hulp bij zware koffers. Het ontbijt was verzorgd, lekker en met voldoende keuze. De verhouding prijs-kwaliteit zit hier zeker goed. Een aanrader!

• 8TM16-06-2010

Super, zeker voor herhaling vatbaar

ik en mijn vriendin hebben genoten van ons verblijf, al was het maar 2 nachtjes, heel vriendelijk ontvangen, superlekker ontbijt! lekker verse broodjes! we gaan deze zomer zeker nog eens naar blankenberge , en ik ga zeker proberen dan opnieuw bij dit hotel een kamertje te reserveren, het is ook goed gelegen, dicht bij de winkels, de horecazaken en uiteraard ok dicht bij de kust. heel goede prijs ook, lekkere bedden, tv op kamer... er is een lift, wat nogal makkelijk is als je van die lompe bagage bij hebt.

een absolute aanrader!!

• 10Biesmans27-09-2009

zeer goed hotel

Wij zijn er al verschillende keren geweest. Gaan volgende week weer terug. Om vinden dit een zeer goed hotel met een heel goede en vriendelijke bediening. Nico, Hendrika, Kenny, gerty en mindy

• 8annie25-01-2009

¡Muy bien !

Mi estancia en hotel tropicana ha sido muy agradable.El personal , super amable ,buen servicio y el desayuno muy variado .La habitacion tenia wc ducha y lavabo .Es un Hotel familiar y seguro que voy a repetir .

Hotel Tropicana info

Het complex