Sea Life Marine Park

1.7Onvoldoende

• 2Fien14-08-2020

Nooit meer

Binnen een uurtje maximum was je al buiten. Het was mijn geld niet waard het is niet voor te zeggen zo goedkoop en het is verspilling voor wat je krijgt. Ouders met kleine kinderen kunnen dit gerust doen maar iets ouder is het de moeite echt niet.

januari 2020

• 1Goovaerts29-06-2020

Momenteel nooit meer

Wij zijn zaterdag geweest.Wij hebben slechts 2 personeelsleden gezien.1 aan het ontvangst en 1 in de souvenierwinkel. Wel vriendelijk.De aquariums en het complex waren erg vuil.De geur van de dierenverblijven was niet te houden. Vermoedelijk wordt sealife weinig geondersteund door de gemeente.

Gereisd in juni 2020

• 2Stefan13-08-2019

Te veel geld voor te weinig !

We hadden iets meer verwacht van een leuk middagje uit. In de eerste plaats was de entree chaotisch en moesten erg lang wachten. De potentie is er zeker maar alles was een beetje onverzorgd en vies. Het otterverblijf (heb ze niet gezien maar goed dat kan gebeuren) stonk vreselijk, de pinguïns waren meer dood dan levend en de aquaria waren niet mooi schoon. De aquaria in het begin waren erg laag dus he kon moeilijk de vissen zien. De paden waren te smal voor teveel mensen. Het ergste was misschien dat de 2 jeugdige medewerkers in de broodjeskraam het niet heel nauw namen met de hygiëne . Met blote handen de broodjes vastpakken en er even tussenkijken of ze het juiste broodje wel hebben vind ik ronduit smerig . Erg jammer.

augustus 2019

• 1Caroline15-07-2019

Nooit meer

Echt nooit meer. Meerdere dieren/vissen waren niet te zien, veel te veel mensen in veel te kleine ruimtes, sommige waren daar zelfs met een kinderbuggy, veel te kleine cafetaria zowel binnen als buiten, ondermaats ! En geen show met de zeehonden, wel hielden ze ons daar, na lang en vol spanning wachten (al zeker de kinderen) bezig met een nauwelijks te verstane uiteenzetting die echt velen begon te vervelen zodat ook wij vroegtijdig weggingen. Zonde van het geld en de tijd. De teleurstelling was groot !!

juli 2019

• 1Simone17-10-2018

Nooit meer

Klein, binnen uur sta je weer buiten vonden er niks aan was niks te beleven

augustus 2018

• 5Roy13-06-2018

Veel te duur

Op de site zag het er leuk uit ook de tentoonstelling Jurassic Sea zag er leuk uit op de site. Maar bij aankomst bleek het behoorlijk tegen. Zoals andere al vermelden ben je er binnen één uur doorheen. Jurassic Sea is in een kleine zaal gepropt stelt echt niks voor. De hangburg was maar gedeeltelijk open omdat de andere kant kapot was. Zeehonden waren niet te zien. Met korting toch nog 14,50 per persoon betaald voor deze grote tegenvaller. Begrijp best dat zoutwater voorzieningen duur zijn maar dan nog is het te duur.

juni 2018

• 2Anne06-05-2018

Eens maar nooit meer.

Na half uur wachten voor slechts twee kassa's in stromende regen met al online betaalde tickets, achterom langs kassa gelopen. Slecht onderhouden park, ramen zeehonden kon je niet eens doorheen kijken, zo vuil waren ze. Veel te kleine ruimtes om doorheen te lopen, zeker voor mensen met wandelwagens. Teveel dieren in te kleine ruimtes. Kortom beslist geen aanrader.

april 2018

• 5Jansjes12-02-2018

Viel tegen! Vooral duur!

Klein opgezet. In een uurtje loop je er doorheen. Bij de haaientunnel lagen 2 grotere haaien stil. De 1 op de tunnel en de ander in een hoekje. Leek wel of er niet veel leven meer in zat. Ik vond het behoorlijk prijzig. De kids vonden het wel leuk, maar zeiden wel dat het in zuid Frankrijk (grand du roi) vele malen mooier was. Daar zwom alles gezond rond en vele grote haaien.....in totaal zijn wij er 1,5 uurtjes geweest inclusief een hapje eten en wat drinken.

februari 2018

• 2Bregje17-10-2017

Klein, binnen uurtje gezien

Het geld niet waard. Zelfs niet met korting. Heel kleinschalig. Is de moeite niet waard om er naar toe te gaan. En alles is heel duur.

oktober 2017

• 3fam. jansen15-08-2017

echt nooit meer

op de site zag het er wel belovend uit, via de site iets goedkopere kaartjes kunnen kopen.

eenmaal daar viel het eigenlijk gelijk tegen, het viel ons gelijk op dat die dieren in te kleine hokjes/ruimte zaten.

de zeehonden show, was saai en duurde erg lang.

het park hadden we echt binnen een uur gezien, daarna konden onze kinderen spelen in een klim brug, dat vonden ze wel leuk.

spelen en klimmen maar hongerig en toen we op het kleine terras wilden gaan zitten was er nauwelijks plek, eenmaal een plek gevonden bleek het eten en drinken echt flink prijzig te zijn voor wat je kreeg. dus wij hebben er niks gegeten.

bij het winkeltje kon je knuffels en andere dingetjes kopen maar ook hier ging het feest niet door, alles was er prijzig voor wat je kreeg.

bij binnen komst werd je ongevraagd op de foto gezet, zodat je als je naar huis ging langs een foto gallerij kwam met de gemaakte foto,s, deze hadden ze in een sleutelhanger gedaan. we hebben er 2 gekocht omdat onze kinderen er te leuk op stonden. schandalig voor 2 plastic sleutelhanger waren we 10€ kwijt, in een bekende winkel kun je ze bij wijze van spreken kopen voor 1€

we dachten een hele dag kwijt te zijn op dit park, maar het uitje waar iedereen zó zin in had was zo afgelopen.

kortom een heel slecht park voor dier en mens.

Echt geen aanrader!!!

augustus 2017