Hotel Saint Sauveur

70 reviews over Hotel Saint Sauveur

• 2018
    2Suzanne08-05-2018

Waardeloos, nooit meer!

Het ontbijt was te doen. Voor de rest vergane glorie. De vloerbedekking was erg vies. Continu met slippers rondgelopen. Het bloed zat aan de gordijnen. De ramen konden niet op kiepstand, waardoor de deur open moest. Erg veel lawaai, geluidsoverlast gehad. De houten vloeren zijn erg storend voor je nachtrust, evenals de ijskast die veel herrie maakte. Dan nog eens beginnen over de badkamer. Vieze voegen, zelfsobtbrekende voegen op de vloer. Tijdens het douchen stromende het water overal, behalve in de douche zelf. Wel een fijne badmuts. Dat maakt het net een 2 waard. Helaas teveel betaald voor dit hotel.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9Piessens Jeannine04-03-2017

Super hotel, vriendelijk en ontbijt met bubbels.

Mooie kamer, heerlijk zwembad, lekker uitgebreid ontbijt met champagne. Er is ook een zeer goed restaurant aanwezig. Zeer vriendelijk personeel. Dit is zeker voor herhaling vatbaar!😀

Gereisd met partner in februari 2017

• 3luc26-02-2017

nooit meer!

restaurant goed,ontbijt zeer goed,het hotel met moeite 1 ster,oud en versleten,voor een 4 ster verwacht je wel wat anders,het vuil wai in de traphal op de vloerbekleding lag dag 1 lag er na 3 dagen nog!haakje op badkamerdeur voor handdoek hing los,leeslampje werkte niet,dus nooit meer!

Gereisd met partner in februari 2017

• 4Vascootje28-11-2016

Bij gastro-weekend zeker geen aanrader!

De vriendelijkheid van het personeel was heel goed! Kamer verouderd, zeker de badkamer! Bad nog met een gordijn, stuk uit het bad, veel te kleine lavabo, met daarnaast geboorde gaten waar de pluggen nog bloot zaten. De safe werkte niet, de telefoon evenmin. 2 nachten geen oog kunnen dicht doen, wegens de veel te luide muziek in de lounge. De muren zijn precies van gyproc! Gans het 1ste verdiep, waar wij logeerden, rook naar het binnenzwembad! Wij hadden een gastro-weekend. Het 1ste diner niets op aan te merken. Echter, het gastronomische menu (5 gangen) werd véél te vlug na elkaar opgediend. Daarenboven bestond het hoofdmenu uit .... 2 droge slibtongetjes, zonder sausje, héél flauw! Hun parking krijg je na vele minuten pas open. Dit hotel heeft weliswaar 4 sterren, maar voor mij verdienen ze er slechts 2. Zéér ontgoocheld. Zoals destijds in Brussel: Sabena (Such a bloody experience never again).

Gereisd met partner in november 2016

• 5Ann Van Den Brouck17-08-2016

eerste keer, maar nooit meer

centrale ligging in winkelstraat en dichtbij strand is pluspunt. Kamer was toch klein voor 4 pers. (junior suite) Reserveringsformulier kan duidelijker want hierdoor heb ik verkeerde kamer geboekt. Dit 2 maal vermeld aan receptie maar geen reactie op gekregen. Kleine badkamer, wel haardroger en douchestang in bad. Venster badkamer ging niet meer dicht door geforceerd scharnier,.. straatlawaai en hinder van meeuwen en vuilniskar 's morgensvroeg. ontbijtzaal mooi maar klein, waren met 13 pers. en elke morgen geen of te weinig plaats al voorbereid in zaal, terwijl ons dit nochtans beloofd was! geen wauw gevoel bij ontbijt,... gescheurd vensterglas bij draaideur bij binnenkomst hotel,... klein zwembad en veel chloor. had veel meer van dit hotel verwacht, toch zeker voor de prijs! kamerjongen was zelfs met mijn oplader zijn GSM aan opladen terwijl hij onze kamer poetste! (kwamen juist naar kamer terwijl hij poetste) schandalig gewoon dat dit zomaar kan!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 9Piessens28-03-2016

Zeer goed hotel .

Goede ligging zeer vriendelijk personeel, eten super lekker. Een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2016

• 4eleyzworld29-09-2015

Touroperator rip-off

Wegens een goede vorige ervaring met het hotel terug geboekt via touroperator. Dit keer was het veel minder: Wellness en zwembad gesloten wegens onderhoudswerken (zou men moeten vermelden maar) Aazaert hotel zwembad maar niet welness ter onzer beschikking. Reden voor keuze Saint Saveur was combo ligging en welness. Ook: 2nachten na mekaar alarm in winkel Veritas op hoek, + ochtend van ma op di zware wegenwerken ((drilboor))om 7u smorgens ... Slechte trip onder het mom van een weekendpromo?

Gereisd met partner in september 2015

• 9DANNYDHONDT11-09-2015

Ideaal in het tussenseizoen

We waren herhaaldelijk in dit centraal gelegen hotel. Als weggespoelde Blankenbergenaar weet ik dat dit hotel centraal gelegen is. Het uitgebreid ontbijt en de ontvangst zijn er schitterend. We hadden telkens een nette en luxueuse kamer. Pluspunt is zeker het zwembad en de sauna. Het water in de Jacuzzi is soms wat te koud. Bijna perfect hotel!

Gereisd met partner in januari 2015

• 6randy22-08-2015

Eerste dag valt een beetje tegen

2 uur rondgereden in de stad omdat we geen parkeerplaats konden krijgen in het hotel en geen alternatief aangeboden kregen. Hotel ligt centraal in het centrum. Aangekomen is de kamer op de 5e verdieping, op zich geen probleem maar de lift doet t niet, en met 30 graden niet echt een pretje..Geen airco op de kamer en de kluis is defect. Kamer is netjes maar niet bijzonder. Badkamer wel mooi ingericht. Tot nu toe niet de 4 sterren en de prijs waard, maar wellicht kan dat nog komen...

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8dezo21-06-2015

Goed Hotel, midden in het centrum van Blanckeberge

Wij zijn 2 nachten geweest , van 19/06 tm 21-06-2015. Hotel lag midden in het centrum naast het casino.. Ontbijt was goed, personeel vriendelijke, en kamer netjes, minpunten: geen airco op de kamer. Prive parking gehuurd voor 15 euro per dag, dit was ong 2 min lopen erheen ,maar poort stond dag en nacht open. Het restaurant strarkx in het hotel was overheerlijk,!! een tip. reserveer tijdig want het is vrij gauw vol. Als je kijkt naar andere eetgelegenheden in de buurt kan je beter bij strarckx reserveren , gewoon super daar.

Gereisd met partner in juni 2015

Hotel Saint Sauveur info