Hotel Sabot d'Or

7.5Goed

41 reviews over Hotel Sabot d'Or

• 8Björn28-04-2013

standaard, maar goed

Voor de prijs dat wij betaalde, wisten we dat we niet teveel moesten verwachten.Maar we werden heel vriendelijk ontvangen. Wij hadden een comfort kamer in het tweede gebouw , met gratis parking voor ons kamer. We raden dus ook aan om een comfort kamer te nemen. Het ontbijt was voldoende voor de prijs van 36€/nacht/persoon. Dus voor een nacht was het voor ons voldoende.

Gereisd met partner in april 2013

• 8Riet14-04-2013

Hier komen we zeker nog terug!!

De telefonische reservatie met de bazin verliep erg vriendelijk, net als de ontvangst ter plaatse. Wij zaten in een pas vernieuwde kamer. Ruime kamer, mooie douche, radio in hoofdeinde ingebouwd,... Misten wel douchegel en shampoo, enkel zeepjes lagen er. Wij lagen aan de kant van de grote straat, maar helemaal geen last gehad van het geluid. Hotel ligt op wandelafstand van winkelstraat en dijk. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was simpel en niet al te uitgebreid (pistolets, mini chocoladekoeken, fruitsap, 2 soorten cornflakes, beleg,...) maar wel allemaal vers en goed verzorgd. Wel spijtig dat je zelf niet kon kiezen welke confituur je wil, staat klaar op de tafel. Het was onze 2e keer in dit hotel en wij gaan hier zeker nog terug komen, heel goede prijs/kwaliteitverhouding en heel mooie, vernieuwde kamers!!

Gereisd met partner in april 2013

• 7bert160708-08-2012

Meevaller....

Van tevoren de recenties gelezen, en had al een behoorlijk negatief gevoel vóór wij aankwamen. Dit negetieve gevoel is volledig overgegaan. Een hartelijk ontvangst, zelfs nog zonder de onpersoonlijke pc. Ja ja, hier hebben ze nog het "grote boek". Natuurlijk gedateerd en ouderwets maar het heeft wel degelijk zn charme. De kamer was schoon en netjes. Iets gedateerd maar dat mag geen naam hebben. Het ontbijt was wat karig... weinig keuzemogelijkheden en zelfs het gekookte eitje ontbrak. Het voedsel dat er was was zeker goed ! Had alleen uitgebreider gekunt. Bij een volgende bezoek aan Blankenberge zal staat dit hotel wel op het lijstje om in te checken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 9Wendy29-06-2012

Heel goed hotel voor kort verblijf

Wij waren zeer tevreden over dit hotel. We hebben er 1 nachtje gelogeerd. Het personeel was vriendelijk, de kamers waren net, het was er rustig, op 5 min wandelafstand van winkelstraten en strand, frituur en pittazaak op 20 meter wandelafstand. Het enige minpuntje was misschien dat er geen douche was, enkel een bad (zonder douchegordijn). Het ontbijt was zeer eenvoudig (3 pistolés, thermosje koffie, fruitsap, mini chocoladekoeken, 2 soorten corn flakes en kaas) alles was wel zeer lekker, maar voor een langer verblijf is het wat eentonig. Ik kan dit hotel zeker aanraden voor een kort verblijf. Heel goed hotel voor deze prijsklasse!

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Albers04-10-2011

Prima en betaalbaar hotel!!

Afgelopen zomer zijn wij met een grote groep van 70 personen 5 nachten verbleven in dit hotel en het is ons uitermate goed bevallen. Het personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk, prachtige ligging en nette kamers. Het eten was voldoende en prima. Ik lees verschillende recenties van andere bezoekers waar ik niks van snap. Ik kan zeggen dat onze hele groep er een fantastische tijd hebben gehad. Wij vinden de prijs/kwaliteit zeer goed en verwachten voor die prijs geen 5 sterren interrieur, eten, eigen personeel en kofferservices. Nee wij verwachten een goede overnachting met vriendelijk personeel, prima eten en nette schone kamers en dat hebben wij ook gekregen!!!!

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 9Danny01-09-2011

fantastisch goed

Na alle reacties op zoover te lezen zijn we met een heel klein hartje naar het hotel gegaan. Aan de receptie waren ze al zeer vriendelijk. toen we de kamers binnengingen was het super. Er waren geen gaten in de lakens, de kamers waren schoon en proper en de badkamer was zo goed als nieuw. We zaten wel in het nieuwe gedeelte, dus we hadden ook geen tapijt (wel parket) op de kamer. In de reacties hadden we ook gelezen dat als je wat later ging ontbijten, je niets meer had. Niets was minder waar, ze kwamen zelfs nog vragen of we graag nog meer pistolets hadden gewenst. We hadden vol pension genomen en het eten 's middags en 's avonds was ook heel lekker. Het ligt heel dicht bij de winkelstraat en de tramhalte, dus de ligging was gewoon fantastisch. Het personeel was zeer vriendelijk, maar zeker niet slijmerig. Ik heb samen met mijn zus een fantastische week gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 8Nicole31-08-2011

Hotel is ok

Wij vonden het een aangenaam hotel - we kregen direct de sleutel van voor- en achterdeur en voelden ons thuis. Kamer en badkamer niets op aan te merken. Ontbijt niet zo uitgebreid maar alles heerlijk vers.

• 9Lieve en Gilbert30-08-2011

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Wij verbleven hier slechts voor 1 nacht op basis van kamer/ontbijt. Met een bang hartje vertrokken na alle negatieve commentaren die wij gelezen hadden. Wij kunnen echter geen enkel minpunt aanhalen, en we zijn best wat gewoon qua hotels. We verbleven in het nieuwe gedeelte, een ruime en mooie kamer en vernieuwde badkamer met regendouche. Voor het ontbijt verse knapperige broodjes naar believen, kaas, hesp, confituur en choco, ontbijtgranen, voor ons is dit ruim voldoende. Besluit : zeer goede kwaliteit/prijsverhouding en we gaan er zeker terug. PD : we hebben verscheidene gasten gesproken die er al jaren (sommigen al 17 en 18 jaar) op vakantie komen, moest het slecht zijn dan zouden zij dat toch niet doen.

• 2Xavier12-08-2011

wat een flop, nooit meer

Gelukkig bleven we daar maar 1 nacht. De kamer was klein zonder badkamer en wc. Bij ons aankomst op de kamer ging er een vervelende geur van sigaretten. De gemeenschappelijk douche is zeer klein en niet echt proper. De kamers zijn ook heel gehorig wat heel vervelend is, kortom voor ons nooit meer.

• 1ron_inge_jansen06-08-2011

rampzalige ervaring

We hadden 2 "budget kamers"geboekt.Hadden beter in de auto kunnen slapen!! Kamers vies,stinkend en ontzettend klein.Bed moet je niet langer als 1.70m zijn anders pas je er niet meer in.Douche/wc centraal op de gang erg klein en vies. Ontbijt een stressbende van het personeel cq. bazin.Broodjes waren op en worden gewoon van iemands andere tafel afgehaald die net klaar zijn, net zoals de koffiemelk wordt gewoon overgegoten in ander kannetje.Iedereen krijgt 1 slappe croissant die het personeel persoonlijk met hand op je bord word gelegd, erg onsmakelijk allemaal.Oh ja s'morgens roken we al op de kamer wat de kok voor s'middags klaar aan het kokkerellen was!!Afzuiging erg dicht bij de kamers. Het waren budget prijzen maar voor zo'n krothotel nog te veel!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Hotel Sabot d'Or info