Hotel Sabot d'Or

7.5Goed

41 reviews over Hotel Sabot d'Or

• 8Hannie01-08-2015

goed!

zeker een goede plek om naartoe te gaan

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 5kim12-07-2015

Kan beter

Kamer niet zoals afgebeeld op de foto's . Lagen in een bijgebouw dat je van hotel via een parking kon bereiken. Ontbijt was sober. Douchestang hong los van de muur en een stuk voegen tussen de tegels allemaal zwart op(schimmel) dit zijn ze wel na het melden komen maken en opkuisen. Hadden een 3 persoonskamer en het 1 persoonsbed lag vol met zand en een vuile papieren zakdoek.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 4Ann04-07-2015

Niet meer opnieuw helaas...

Wij hadden met een bon geboekt voor 3 daagjes. Van vriendelijkheid & het ontbijt kunnen we niets zeggen, dat was prima.

Om te beginnen was de kamer in een soort bijgebouw dat achter verschillende garageboxen lag. Het was er ontzettend warm, geen airco op de kamer. Badkamer wel helemaal modern maar totaal geen verluchting, het rook er echt enorm vochtig. Haardrogers niet aanwezig op badkamer doch wel gekregen bij navraag.

Er is geen bar aanwezig, totaal geen leven meer te bespeuren vanaf 20.30u. Dus als je 's avonds iemand wil bereiken in het hotel, is zeer moeilijk.

Parking (5 stuks) aanwezig aan het hotel, €10/24u en werkt met een sleutel en ijzeren staven. Wel enorm smal om,in en uit te rijden.

Ondanks dat we een heel leuk weekend hebben gehad, zien ze ons toch niet meer terug in dit hotel en is het zeker niet flair-waardig...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Clara Zwart02-05-2015

een aanrader

Een heel leuk hotel, recent gerenoveerd, zeer schoon, vriendelijke mensen en goed eten

Gereisd met vrienden in april 2015

• 10Postma25-04-2015

Top 2 sterren hotel

Goed hotel 2 sterren maar verdient er 3 of 4 Vriendelijke eigenaren

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 9Jan Verkuijlen28-08-2014

Leuk hotel, perfecte service. Aanrader!!

Lief hotel, gelegen op loopafstand van het centrum en de boulevard van Blankenberge. Kamers, in ons geval met balkonnetje, zijn klein maar wel compleet en zeer schoon. Onze kamer lag aan de straatzijde met uitzicht over het stadje. De overlast van het verkeer was minimaal. Het eten is eenvoudig maar wel bijzonder goed. Dit geldt ook voor het ontbijt. De eigenaren en het personeel zijn bijzonder klantvriendelijk en doen alle moeite om de gasten het naar de zin te maken. Kortom een aanrader.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 8Carol Ann20-08-2014

Lief, leuk, modern hotel met super personeel!

2 nachten verbleven in het hotel. Iedere morgen zag de kamer er weer netjes verzorgt uit, ontzettend vriendelijke personeel (klantvriendelijkheid staat op nummer 1) ontbijt was voldoende maar er had meer keus mogen zijn, het smaakte verder prima. De kamers zijn klein maar mooi,modern netjes en verzorgd. De boulevard en het strand zijn op loopafstand. We komen graag terug!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 7R. von Bannisseht04-08-2014

geweldig

Kamers zijn schoon. Elke morgen lekker ontbijt komen niets te kort. Personeel heel klantvriendelijk. Hebben een fijne tijd gehad was de moeite waard voor die prijs, komen zeker weer terug.

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Guido06-05-2014

Prijs kwaliteit een dikke aanrader

Wij komen hier al meer dan 20 jaar op vakantie. En nog steeds is de service op en top. Laatste bezoek was van 01/05 t.e.m 05/05/2014. De kamers zij allemaal vernieuwd veel licht, ruim en comfortabel. De meeste klanten klagen over het eten. Dan zou ik toch eens graag bij deze mensen eens willen gaan eten. Het ontbijt bestaat uit Koffie, thee, warme en koude chocolademelk, fruitsap. Pistolets, brood, croissants, koffiekoeken. confituur, choco, fruitsalade, ham, kaas salami, eitjes, yoghurt. Wil je iets anders dan moet je het maar vragen. het middag en avondeten bestaat uit een vast dagmenu. Soep, hoofdgerecht, dessert zoveel als je wil. varkensgebraad, rosbief, zalm, steak te veel om op te noemen. Alles op wandelafstand van het hotel. Winkelstraat, station, strand, enz. je krijgt een familiaal ontvangst, zeer vriendelijk personeel. Niets op aan te merken. Prijs kwaliteit zeeeeer dik in orde.

Gereisd met partner in januari 2014

• 9kohn patrick21-04-2014

de plaats voor iedereen

heel goed en verzorgd hotel , heel vriendelijk personeel

Gereisd met partner in maart 2014

Hotel Sabot d'Or info