Hotel Sabot d'Or

41 reviews over Hotel Sabot d'Or

• 2018
    9Ellie Heeren23-09-2018

Een goed verblijf daar!

Super goed hotel. Personeel heel vriendelijk. Eten zeer goed. Ontbijt iedere dag hetzelfde, dat is wat minder. Kamer en bedden goed en badkamer schoon.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 8Sylvie30-07-2018

Aangenaam

Wij hebben een aangenaam verblijf gehad ( 3 nachten). Het ontbijt is wel zeer miniem en steeds hetzelfde. Wij miste wel wat spek en meer fruit aan het ontbijt. De kamers waren zeer proper. Vriendelijk personeel. Wij hebben genoten van ons verblijf met 3 ( 2 volwassenen en 1 kind van 9 jaar ).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9fam van der Goor17-08-2017

Uitstraling van buiten minder, binnen fantastisch

Mooie sfeer, nette kamers, niet groot maar zeer sfeervol gebouw, hoge plafonds en ramen. Goed geïsoleerd. Het ligt aan een drukke straat maar doordat wij in een bijgebouw aan het park lagen hebben wij hier totaal geen last van. Wel veel politie auto`s met sirene en in nacht met zwaailicht langsgereden aangezien het bureau in dezelfde straat ligt. Ook lag de eetzaal aan onze kamer maar hebben wij hier in de ochtend weinig hinder van ondervonden. Zeer vriendelijk personeel! Niet te duur

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Karen Delen01-11-2016

leuk verblijf gehad

Dit is de 2de keer dat wij hier logeren met halloween. Deze keer zaten we wel in het bijgebouw. 5 huizen verder. Op zich helemaal niet erg want had het idee dat we daar rustiger zaten. Het enige nadeel daarvan is als je smorgens je ontbijt wil doen dat je dan even over straat moet maar als het niet regent is dit niet echt een struikelpunt.. ontbijt was lekker vers. Wel vrij sober maar alles wat je wil is er wel. Zeker voor herhaling vatbaar!!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

• 9Jules Delva19-10-2016

Aanrader

Waren daar voor 3 nachten.Hadden over niets te klagen goed onbijt.Heerlijk diner. Geen grote luxe maar wel heel proper.Heel vriendelijke mensen.Stonden altijd voor je klaar.Kort bij station, dijk op wandelafstand.Komen hier zeker nog terug.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 7Hanny26-09-2016

Leuk klein familie hotel.

We zijn daar net 5 dagen geweest en het was eenvoudig maar wel goed. Het eten was lekker en de kamers zijn schoon. En als je iets melde wat kapot was werd het diezelfde dag nog hersteld. Verder was er niets te doen in het hotel. Oja en we misten wel fruit en rauwkost bij het eten, dat heb ik niet gezien.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 10vangenechten roger15-09-2016

heel goed hotel

proper hotel -vriendelijk personeel -hadden vol pension en het eten was heel goed -goede ligging van hotel

Gereisd met vrienden in september 2016

• 9Luc26-08-2016

"super, geweldig verblijf gehad"

We werden vriendelijk ontvangen in het hotel. Wij hadden 2 kamers, een in het hoofdgebouw (dit zijn nieuwere kamers) en de andere in het bijgebouw(deze was iets ouder) . Zeer propere kamers en mooie badkamers. Het ontbijt was sober, maar voldoende voor 2 dagen. Je kan niet meer verwachten van een tweesterrenhotel. Prijs/kwaliteit zeker in orde. In de reacties voor we gingen las ik dat veel mensen last hadden van geluid buiten(waaronder treinstation), ikzelf heb hier niets van gemerkt .Wat wel minder aan dit verblijf was, is dat er tapijt in de kamers ligt en dat de deuren voor in het hotel te komen al vroeg dicht zijn. Toen wij om iets na 10 terugkwamen waren de deuren al toe, we hadden wel een sleutel gekregen om de voordeur te openen. Dit zou fijner zijn als de deuren pas om 11-12u toegaan. Dit hotel is zeker een aanrader voor wie een tof verblijf wilt hebben voor een aanvaardbare prijs aan de kust.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9Karen02-11-2015

Zeer vriendelijke mensen!

Bij aankomst werden we zeer vriendelijk ontvangen. We waren een beetje vroeger maar mochten zonder problemen op onze kamer want deze was al klaar. De kamer zelf was zeer netjes, hadden3 persoonskamer met ons zoontje en die was zeker ruim genoeg. Het enige negatieve wat wij dan vonden is dat er tapijt lag op de grond... En beetje gehorig... Als de mensen van boven ons rondliepen, en we hadden de pech dat het nogal luidruchtige mensen waren..., dan werden we er echt wel wakker van. Het ontbijt was zeer lekker, heel vers, weer zeer vriendelijke bediening dus niets op aan te merken! Ondanks dan het kleine minpuntje van de gehorigheid zouden wij zeker nog terug komen!

Gereisd met jonge kinderen in november 2015

• 8Nel Janssen01-08-2015

erg rustgevend

de vakantie was super en rustgevend

Gereisd met partner in juli 2015

Hotel Sabot d'Or info