Géén boekingskosten

Hotel Sabot d'Or

BelgiëWest VlaanderenBlankenberge

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Sabot d'Or voor je op een rij gezet:

4.5MatigScore uit 43 reviews
+16/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

4.5MatigScore uit 43 reviews

• Rolstoel toegankelijk

43 Reviews over Sabot d'Or

• 6Kohn patrick02-09-2022

Twijfel geval

Wij kennen dit hotel heel goed,vroeger vol pension,nu half pension geboekt,eten was niet al het beste,,alle dagen bijna gebakken aardappelen stond op het menu,en wa kregen wij,gekookte aardappelen,1 dag zelfs chinesekool en we kregen prei,neen voor die prijs hadden we ander eten verwacht,heel vriendelijk personeel,en verzorgde kamers,vind wel dat ze een mens geen hele week in de zelfde lakens moeten laten slapen,en als ze savonds de tassen zetten voor smorgasbord,gelieve ze dan om te draaien

• 2Leonie20-10-2021

Zeer gehorig familiehotel

Familiehotel vlakbij bij het centrum. Mooie kamer, prima ontbijt.
    Wel heel erg gehorig. Wij hadden erg veel overlast van de kamer naast ons. We wilde dit melden bij de receptie, deze was gesloten en telefonisch niet bereikbaar. Op de kamer en in de lobby was geen informatie te vinden over wat te doen bij calamiteiten. De overlast was zo erg dat we midden in de nacht zijn vertrokken. Na het indienen van een klacht werd de verantwoordelijk bij ons teruggelegd en medegedeeld dat het hotel 24u per dag bereikbaar zou zijn op. Kleine compensatie ontvangen.

• 9Ellie Heeren23-09-2018

Een goed verblijf daar!

Super goed hotel. Personeel heel vriendelijk. Eten zeer goed. Ontbijt iedere dag hetzelfde, dat is wat minder. Kamer en bedden goed en badkamer schoon.

• 8Sylvie30-07-2018

Aangenaam

Wij hebben een aangenaam verblijf gehad ( 3 nachten). Het ontbijt is wel zeer miniem en steeds hetzelfde. Wij miste wel wat spek en meer fruit aan het ontbijt. De kamers waren zeer proper. Vriendelijk personeel. Wij hebben genoten van ons verblijf met 3 ( 2 volwassenen en 1 kind van 9 jaar ).

• 9fam van der Goor17-08-2017

Uitstraling van buiten minder, binnen fantastisch

Mooie sfeer, nette kamers, niet groot maar zeer sfeervol gebouw, hoge plafonds en ramen. Goed geïsoleerd. Het ligt aan een drukke straat maar doordat wij in een bijgebouw aan het park lagen hebben wij hier totaal geen last van. Wel veel politie auto`s met sirene en in nacht met zwaailicht langsgereden aangezien het bureau in dezelfde straat ligt. Ook lag de eetzaal aan onze kamer maar hebben wij hier in de ochtend weinig hinder van ondervonden. Zeer vriendelijk personeel! Niet te duur

• 8Karen Delen01-11-2016

leuk verblijf gehad

Dit is de 2de keer dat wij hier logeren met halloween. Deze keer zaten we wel in het bijgebouw. 5 huizen verder. Op zich helemaal niet erg want had het idee dat we daar rustiger zaten. Het enige nadeel daarvan is als je smorgens je ontbijt wil doen dat je dan even over straat moet maar als het niet regent is dit niet echt een struikelpunt.. ontbijt was lekker vers. Wel vrij sober maar alles wat je wil is er wel. Zeker voor herhaling vatbaar!!

• 9Jules Delva19-10-2016

Aanrader

Waren daar voor 3 nachten.Hadden over niets te klagen goed onbijt.Heerlijk diner. Geen grote luxe maar wel heel proper.Heel vriendelijke mensen.Stonden altijd voor je klaar.Kort bij station, dijk op wandelafstand.Komen hier zeker nog terug.

• 7Hanny26-09-2016

Leuk klein familie hotel.

We zijn daar net 5 dagen geweest en het was eenvoudig maar wel goed. Het eten was lekker en de kamers zijn schoon. En als je iets melde wat kapot was werd het diezelfde dag nog hersteld. Verder was er niets te doen in het hotel. Oja en we misten wel fruit en rauwkost bij het eten, dat heb ik niet gezien.

• 10vangenechten roger15-09-2016

heel goed hotel

proper hotel -vriendelijk personeel -hadden vol pension en het eten was heel goed -goede ligging van hotel

• 9Luc26-08-2016

"super, geweldig verblijf gehad"

We werden vriendelijk ontvangen in het hotel. Wij hadden 2 kamers, een in het hoofdgebouw (dit zijn nieuwere kamers) en de andere in het bijgebouw(deze was iets ouder) . Zeer propere kamers en mooie badkamers. Het ontbijt was sober, maar voldoende voor 2 dagen. Je kan niet meer verwachten van een tweesterrenhotel. Prijs/kwaliteit zeker in orde. In de reacties voor we gingen las ik dat veel mensen last hadden van geluid buiten(waaronder treinstation), ikzelf heb hier niets van gemerkt .Wat wel minder aan dit verblijf was, is dat er tapijt in de kamers ligt en dat de deuren voor in het hotel te komen al vroeg dicht zijn. Toen wij om iets na 10 terugkwamen waren de deuren al toe, we hadden wel een sleutel gekregen om de voordeur te openen. Dit zou fijner zijn als de deuren pas om 11-12u toegaan. Dit hotel is zeker een aanrader voor wie een tof verblijf wilt hebben voor een aanvaardbare prijs aan de kust.

Hotel Sabot d'Or info

• AirconditioningNiet beschikbaar