Géén boekingskosten

Hotel Richmond

BelgiëWest VlaanderenBlankenberge

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Richmond voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 24 reviews
+12/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.7GoedScore uit 24 reviews

24 Reviews over Richmond

• 10rudy218014-05-2018

Een van de betere.

Je krijgt er een hartelijk onthaal. Rustig hotel. Super vriendelijke mensen. Nette kamers en een behoorlijk ontbijt. Plus punt is ontbijt van 07 hr tot 10 hr en een uitchecken 11 hr. Er is gedn parking maar je kan voor 6 euro je wagen parkeren aan de perse parking.

• 9Racemuis22-01-2018

Voor herhaling vatbaar

Wij waren zowel in dec 2016 als dec 2017 in dit goed hotel.Op wandelafstand van het centrum, parking in de buurt mits een kleine toeslag, wat verouderde kamers maar wel héél netjes en proper en super vriendelijk personeel.1 minpuntje = het ontbijt vinden we een beetje aan de sobere kant.

• 10ginette.francois02-09-2017

Voor herhaling vatbaar.Goed geïsoleerde kamer.

Uitstekend ontbijt.Jammer dat het hotel geen parkeerplaats heeft,maar 100 meter daar vandaan is er een grote bewaakte parking waar je kan staan voor 6 euro per dag.Je hebt gratis wifi op de kamer . Vriendelijk onthaal en je mag de bagage al op voorhand in bewaring geven als de kamer nog niet in orde is.Je zit ook niet ver van de zee af en de vele leuke winkels en restaurants.Kortom,hier kom je zeker terug

• 8U.19-06-2015

Goed hotel

Goed hotel om een paar dagen te vertoeven. Wij hebben genoten van het ontbijt en vonden het heerlijk dat wij onze koffer al in een afgesloten ruimte konden achterlaten. enigste minpuntje was de free wifi die het blijkbaar niet deed.

• 9ilona van aafst06-06-2015

Gezellig hotel.

Wij zijn hier een weekendje geweest. Was erg geslaagd. Mooi hotel en mooie kamer! Ligt op een prima plek in de stad. Parkeerplaatsen in de buurt. Station op 5 minuten lopen. Een dagje Brugge met de trein is zeker een aanrader!

• 8sarah09-03-2014

goede prijs kwaliteit

Zeer vriendelijke ontvangst, je voelt je meteen welkom, Geen enkele vraag is teveel. Kamer is verouderd maar wel zeer netjes en ruim, prima voor een aantal nachten Er zijn aan een meerprijs gerenoveerde kamers beschikbaar, die er zeer mooi uitzien. Ontbijt is eenvoudig, maar lekker, en alles wat je bij een ontbijt standaard mag verwachten wordt ook aangeboden. Enkel de koffie is wat minder. De ligging is ook gunstig, alles op wandelafstand, Het station, de dijk, de grote markt, alles is binnen 5 minuten wandelen bereikbaar

Kort samengevat: een zeer keurig en gastvrij stadshotel, zeker een aanrader,

• 6julian veenstra04-11-2013

goede ligging voor weekendje Brugge

Via veiling geboekt bij hotel Blankenberge.We waren alleen verplicht om voor het ontbijt en het diner betalen. Het ontbijt was zeer goed alleen het diner was zeker niet van een hoog kwaliteit. Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. In de zomer een ideale ligging als je van strand houd. Maar voor een weekendje Brugge is het ook ideaal, je bent met de trein voor 8 euro met z'n tweeën binnen 15 min in Brugge. De kamers zijn zeer schoon en goed. Wel een beetje gehorig. Douche en wc waren zeer schoon en groot genoeg voor ons tweeën

• 8Katelijn03-11-2013

Goed hotel

Zeer goed hotel, vriendelijke ontvangst, mooi en nette kamer, lekker ontbijt. Een aanrader.

• 6W.Stapper en M Stapper-Heruer11-09-2013

Niet om hier nog een keer naar toe te gaan

Via veiling geboekt bij hotel Blankenberge.We waren alleen verplicht om voor het ontbijt en het diner betalen,Wat overigens zeer aan de prijs was,als je de prijslijst in het hotel ziet voor hetzelfde.We hadden een upgrate omdat de kamer die dag plotseling niet beschikbaar was ,dus alles werd een dag later en als dank een upgrate ,heel leuk natuurlijk maar ik zou wel willen weten wat voor kamer of we gekregen hadden zonder dit.Het was een hele kleine kamer,wel schoon. De bar was erg ongezellig,en om 10 uur gesloten.Voor mindervalieden is het hotel absoluut niet aan te raden .Het personeel is heel erg aardig maar ik kom hier toch niet meer terug.

• 9Lieve14-08-2013

Goed gelegen

Best Western Hotel Richmond ligt centraal: 5 min wandelen van station en 10 min van zee. Het onthaal is zeer correct en vriendelijk. De kamers zijn netjes en ruim, zelfs de single-kamers. Enige minpunt de TV hangt vrij hoog. Het ontbijt is vrij uitgebreid. Uitstekend hotel voor kortverblijf

Hotel Richmond info

• AirconditioningNiet beschikbaar