Géén boekingskosten

Riant Séjour

BelgiëWest VlaanderenBlankenberge

8.2FantastischScore uit 14 reviews

• Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

14 Reviews over Riant Séjour

• 9Carina-Ronald03-07-2019

Een échte aanrader !!!

Waren met onze familie te gast in dit hotel en we logeerden op de 9de verdieping. Prachtig uitzicht ! Mooie verzorgde kamers met luxueuze badkamer. Het ontbijtbuffet is heel uitgebreid en het personeel héél vriendelijk en behulpzaam. Een afgesloten garagebox voor de auto op 2 minuten stappen : ideaal !! Ja, hier is goed over nagedacht geweest. Voor ons is dit hotel een échte aanrader !!!

• 9Tournet18-03-2018

Heerlijk!

Heel vriendelijk personeel. De badkamer was hypermodern, net als het toilet. De kamer was groot, minder modern dan de badkamer maar nog steeds heel mooi en verzorgd. Het ontbijt was ook goed!

• 9GUY13-05-2017

Met liefde uitgebaat net zoals bij moeder thuis

uitbaters zijn vakmensen, zonder overdreven franjes

• 9Cools Jacobs Brasschaat17-04-2016

Fantastisch hotel Super!

Alles was goed, grote mooie kamer, mooie badkamer, lekker ontbijt, mooie zeezicht, vriendelijk personeel!

• 6wim10-09-2014

Ligging zicht op de zee mooi,overdag ok en s'avonds doods. Personeel mag vriendelijker en socialer zijn! prijs/kwaliteit te hoog van prijs,de wellness is te duur en mag wel in de prijs inbegrepen zijn. Het ontbijt is goed mag wel verschillende broodsoorten zijn en decakoffie ook aanwezig zijn.Kamer geen opmerking

• 10pannis tanja11-06-2014

aanrader

Dit is ronduit het beste hotel in blankenberge,supervriendelijke mensen,super proper,kortom een aanrader.

• 10Hermans10-04-2014

Super hotel met de beste service

Prachtig hotel met uitstekende ligging. Alle kamers zijn voorzien van zeezicht en balkon. Vriendelijk personeel, prijs/kwaliteit tiptop

• 6Petré11-06-2013

Mooi hotel maar voor de prijs heel slechte service

Heel mooie ligging, mooie kamers, prachtig zicht. Alleen spijtig dat éénmaal betaald, hetgeen bij aankomst moet gebeuren zodat zij zeker zijn hun geld te hebben, er op vraag van de klant grote onwil is. Wij moesten door omstandigheden het hotel 's morgens vroeg verlaten zodat het ontbijtbuffet n-voor ons niet mogelijk was. Wij vroegen om een kleinigheid klaar te zetten zodat wij dit konden meenemen om onderweg te eten. Er was niets beschikbaar voor 08.00u 's morgens. Trap het af en trek Uw plan is blijkbaar hun moto. Voor 130€ per kamer zou men toch iets meer kunnen verwachten.

• 10Verhelst27-05-2013

FANTASTISCH HOTEL MET SUPPER ZEEZICHT

Wij waren hier te gast in de maand mei 2013. Het weer was minder maar het hotel was super de luxe!! Zeer aangenaam, proper en verzorgd. Heerlijk ontbijtbuffet met bubbels, wat wil een mens nog meer hebben? voor herhaling vatbaar!! tot ziens !!

• 7olivier14-08-2011

Hopelijk verbeterd

Dit hotel is recent vernieuw en dus nog niet bezocht Vroeger kreeg je voor het ontbijt een mandje met pistolets en wat potjes en beetje charcuterie. Een mandje brood dus en geen keuze. Op de dag van vetrek kwamen ze je zeggen (waar iedereen het kon horen in de ontbijtzaal) dat je die dag moest vetrekken en dat je moest vertrekken tegen het uur van vetrek. Redelijk ambetant vonden wij. Het waren toen verouderde kamer met tapijt, maar wel digitale tv (een van de eerste van telenet denk ik). Heel mooi zicht, want het hotel is op de zeedijk. Het hotel is duurder geworden en vernieuwd en hopelijk discreter.

Hotel Riant Séjour info

Het complex