Géén boekingskosten

Hotel Pantheon Palace

BelgiëWest VlaanderenBlankenberge

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Pantheon Palace voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 70 reviews
+29/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 70 reviews

• Airconditioning

71 Reviews over Pantheon Palace

• 8deweerdt23-09-2016

zeer goed

het is een aangenaam hotel,uitermate vriendelijk personeel zeer gedienstig;het ontbijt was super zeker met de champagne a volonte ,enkel de kamer aan de voorkant had geen balkon en was een beetje luidruchtig wat denk ik normaal is in een straatje in de stad,keukenpersoneel was heel maar dan heel breed kregen na ontbijttijd nog champagne aangeboden op het leuke binnenterras we gaan zeker nog eens terug

• 9DiYo31-08-2016

Prima verblijf

Wij verbleven één nacht in dit hotel. Zeer vriendelijk onthaal. Mooie, zeer propere, rustige kamer met alle nodige voorzieningen. Bad / douche, aparte wc en goed bed. Via raamdeur toegang tot groot terras met zetels en lounge salon ( te delen met andere kamers) maar dat is geen probleem. Ontbijt was lekker en uitgebreid. Kortom dit hotel is een aanrader..

• 10Van Tichelt Kris22-05-2016

Heerlijk ontspannend

Het fijne onthaal was zeer leuk, een proper hotel met alles wat je nodig hebt. Klein minpuntje is dat de kamers nogal gehorig zijn. Een super ontbijt met heel wat heerlijkheden.Maar het vriendelijke personeel heeft ons het meest gecharmeerd. Wij komen zeker terug

• 9GJ16-05-2016

Geweldige dagen gehad! Aanrader!

Werden heel leuk en goed ontvangen! Kamer schoon, netjes en grot genoeg. Badkamer ook prima voor elkaar. Ontbijt was erg goed met fijne producten en de champagne was keurig aanwezig en smaakte meer dan goed (Piper-Heidsieck). Ligging erg fijn in het centrum en bijna aan het strand. Geluiddichte kamer en 2 nachten heerlijk geslapen!

• 9Jan Van Eynde25-04-2016

Leuk verblijf, prijs-kwaliteit aan te bevelen.

We hadden hotel geboekt via 'Actie' en waren aangenaam verrast van onze kamer die versiert was voor onze huwelijksverjaardag. Mooie kamer rond de koivijver van het hotel. Super ontbijt met Piper-Heidsieck champagne à volonté. Privé parking bijgeboekt voor 15eur waar we 2e dag tot 's avonds laat mochten blijven staan zonder meerkost! Hotel uitstekend gelegen nabij centrum en strand. 's Avonds zijn we gaan eten in restaurant Seasons op 100m afstand op het Manitobaplein, heel erg aan te bevelen, een top restaurantje. Kortom ondanks het mindere weer, een top weekendje gehad in Blankenberge.

• 6Paul11-04-2016

Zijn geld niet waard

Eenvoudige kamer. Wel ruime badkamer en aparte WC. Beloofde champagne niet gezien bij het ontbijt. Volgens boekingssite zwembad en sauna in het hotel maar vergeefs gezocht. Wel mogelijkheid om gratis in een nabijgelegen zusterhotel te zwemmen. Melkcupje op de kamer vervallen van 10/2015. Bij afgifte aan het onthaal: "Dat is recent nog allemaal nagekeken" en hop de vuilbak in. Prijs veel te duur voor wat het is (promo 50 EUR/nacht/per persoon) Voor de helft van de prijs zou dit aan de verwachtingen voldoen. Geen parkeermogelijkheid bij het hotel. Wel dicht bij het strand

• 3Berrewaerts08-09-2015

Nooit meer!

Oubollige kamer! Vlek op lakens! Tapijt was vuil! Badkamer was vuil! Hèèl ongemakkelijk met trap in de kamer !!!!! Zijn geld niet waard!

• 2Lisa06-09-2015

Grote teleurstelling

nog nooit zo een vuile kamer gehad. Wij komen hier nooit meer terug...

• 4M21-08-2015

Slechte prijs-kwaliteit

Geen 4 sterren waard. Kamer ronduit smerig, veel haren in de te kleine badkamer, vieze en kapotte vloerbedekking, open wandcontactdozen op kruiphoogte in de familie kamer op de 4e verd. Niet fijn als je daar bent met een rondkruipende dreumes. Goor 'balkon' met asbak vol peuken. Airco wel aanwezig maar werkt niet. Smerig warm in de kamer. Ligging is slecht v.w.b. parkeren als je veel bagage hebt. Wel dichtbij het strand. Ontbijt is prima. Niet gastvrij ontvangen bij aankomst (even kort aangeven waar en hoe laat het ontbijt is vrij normaal, hier dus niet) en bij vertrek vragen of alles naar wens is geweest was blijkbaar ook teveel gevraagd. Niet dus! Volgende keer zoeken wij iets anders. Ca €220 per nacht is absurd veel voor deze "kwaliteit"

• 10Stefaan31-07-2015

Zeker een aanrader!

Zeker een aanrader, dankzij de uitstekende ligging dicht bij strand, station, winkelstraten kortom alles op wandelafstand, de prachtige kamer met apart toilet, ligbad, zalig bed, het verleidelijke en uitgebreid ontbijtbuffet met champagne, uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel, komen zeker terug!

Hotel Pantheon Palace info

• AirconditioningBeschikbaar