Hotel Pacific

6.5Voldoende

11 reviews over Hotel Pacific

• 7christophe_zutterman09-12-2012

Matig hotel

Je moet niet naar dit hotel gaan en topkwaliteit verwachten. De basis voor een goed een hotel is er aanwezig, maar ook niet meer dan dat. Het personeel heeft nood aan een cursus vriendelijkheid. De kamers hebben behoefte aan een update.

Gereisd met partner in november 2003

• 1Familie Arends10-09-2011

Nooit meer!

We werden niet welkom geheten. Een van onze gasten lust geen vis. Op de vraag of er voor haar vlees klaargemaakt kon worden was het antwoord: u zit hier aan de kust, daar wordt vis gegeten! Toen een van de dames van ons gezelschap van het toilet op haar kamer gebruik wilde maken, bleek dat de schoonmaakster aan het werk was. Op haar vriendelijke verzoek om wat privacy werd kribbig gereageerd. Toen ze op het toilet zat ging constant de telefoon over. De hotelmanager: dat het schandalig was dat ze 'tekeer' was gegaan tegen zijn personeel. De bar sloot om 9.00 uur. We konden met ons gezelschap van 8 in de hal zitten, waar 7 stoelen stonden. Geen glimlach. Geen vriendelijk woord. De borden worden op tafel 'gesmeten'. Waarom runnen zulke onvriendelijke mensen een hotel??????

Gereisd met vrienden in september 2011

• 4Albert18-08-2011

no, merci

We hadden een 3 persoonskamer geboekt,kregen 'n familiekamer met stapelbed op zolder in het huis ernaast. Geen brandtrap, gammel balkon. Vergane glorie, emmer i.p.v. een gewone afvoer onder de wasbak, schimmel in de douche enz. slechte WiFi. Hoge prijs betaald voor slechte situatie. Klagen had geen zin, hij was zelf vol lof over zijn zaak. Haal van de 3 sterren er maar 2 af!

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 8Carola29-07-2011

voor de prijs een zeer goed hotel

Wij hebben via TO een 4 dagen geboekt met zijn 5e incl ontbijt en s"avonds een 4 gangen diner. Moet zeggen voor die prijs en kwaliteit geweldig , wij hadden de 4 persoons kamer waar dat ze een extra bed op hadden geplaats, de wc en doche waren vernieuwd. Ik heb ondanks het weer genoten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 6giannieke25-07-2011

nooit meer!

we hadden hier geboekt voor een gastronomisch weekend,en we zijn teruggekomen met een enorme kater. Verouderde kamer, vergeelde bedlinnen, helemaal niet geluidsdicht. Gastvrouw veegde tafel schoon met schrapertje in haar schort. Ontbijt was helemaal niet wat je verwacht van een gastronomisch weekend. Weinig waar voor je geld.

Gereisd met partner in maart 2007

• 9Fam.Lemmens-Aerts17-07-2011

fantastische plaats

Goed om te vertoeven - zeer lekker eten - vriendelijke uitbaters

Gereisd met partner in juli 2011

• 7David23-07-2010

Klein kamers en sober ontbijt maar alles was proper. Zeer vriendelijke uitbater.

Gereisd met partner in juli 2010

• 7joseph 07-08-2009

verouderd

wij waren met 2 volwassenen en 2 tieners. hadden familiekamerkamer geboekt. werden naar gebouw ernnast gebracht. oude kamer. ontbijt was simpel, geen gekookt eitje, geen fruit, youghourt, enz

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 7Ken Jonks02-08-2009

Eenvoudig maar betaalbaar en proper.

Ik overnachtte reeds twee keer twee nachten in dit hotelletje. Het is eenvoudig en pretentieloos, maar verzorgd en proper.

Het ontbijt is inderdaad niet bijzonder uitgebreid maar voor een kort verblijf toch afdoende. De kamers zijn voorzien van de voor de matige prijs te verwachten faciliteiten.

De eerste keer had ik een kamer waar een afvoerbuis net achter de muur aan het hoofdeinde van het bed liep. In die buis drupte iets onophoudelijk. Mij maakte het weinig uit, maar het is zeker zo dat vele mensen er niet door zouden kunnen slapen. Wat dit betreft misschien even overleggen met de (vriendelijke) uitbaters dus. De tweede keer had ik een andere kamer (nr. 14) en daar was niets op aan te merken.

Vlakbij het casino en dus de winkelstraten evenals de promenade. Prima geschikt voor een niet te duur kort verblijf.

Alleen gereisd in augustus 2009

• 9peter elly roger en jeaninne08-10-2008

een aanrader

met z'n vieren een lang weekend in blankenberge,het weer zat niet mee, maar het hotel gelukkig wel.vriendelijke ontvangst,sfeervol restaurant.we hebben 2x een heerlijk viergangen menu gegeten.het ontbijt was zeer uitgebreid met veel soorten kaas,worsten jam, ook had je veel keus in brood en crackers.de kamers waren eenvoudig maar schoon,wij hadden een wat kleinere kamer maar een grote badkamer,onze vrienden andersom.de bedden waren goed.wij gaan nog eens terug.

Gereisd met partner in oktober 2008

Hotel Pacific info