Géén boekingskosten

Hotel Moeder Lambic

BelgiëWest VlaanderenBlankenberge

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Moeder Lambic voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 58 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 58 reviews

58 Reviews over Moeder Lambic

• 9Lauwers Guy15-08-2016

Zoals alle voorgaande keren, heel goed!!!

Kleinschalig hotel, heel verzorgde kamers en heel goed personeel!
    In het restaurant gedeelte met de patron aan de potten kun je voor een normale prijs lekker eten!!

• 9Marjon05-06-2016

Heerlijk hotel met super ontbijt en fijne ligging

Het hotel oogt wat verouderd, maar de kamers zijn weliswaar niet groot maar wel heel sfeervol en volledig ingericht en schoon. De badkamer was ook heel erg netjes schoon en volledig ingericht incl. prettige zeepjes. Zeer goede bedden. Het ontbijt was super verzorgd, ruime keuze, zelfs zeer uitgebreid fruit met passievrucht, kiwi, meloen etc. etc. En...... elke ochtend een heerlijk glaasje champagne!! Niet zelf koffie uit de automaat pakken, maar een gezellig kannetje verse koffie op tafel. Dit alles werd geserveerd door een zeer vriendelijke en gastvrije dame. De ligging is gunstig, aan de trambaan (die je overigens niet hoort s'nachts) en direct op eerste lijn achter boulevard.

• 8marcel13-05-2016

Meevaller

Goed : Ontbijt ontvangst ligging netheid super ! Minder: Voorseizoen gesloten woensdag en donderdag restaurant en terras dan niet open

• 10Martine Jenny06-12-2015

Een goede ontvangst. Vriendelijke uitbaters en personeel.Heel verzorgd .een super uitgebreid ontbijt.Maaltijd in het restaurant is een aanrader! Ligging uitstekend. Wij komen zeker terug!

• 9Marijke20-07-2015

We komen zeker terug

Nette,ietwat kleine kamer ! Goede ligging, mooi terras, heel lekker eten. Wel lange wachttijd bij het avondeten. Lekker ontbijt, vriendelijk personeel. Spijtig dat er geen salon of bar is .

• 9Lauwers Guy14-09-2014

Het was weer goed!!

Zoals de vorige keren was alles weer in orde! Prachtig nieuw terras en het zonneke scheen dus was genieten daar met een ginneke!! Spijtig dat we pas de laatste dag vernamen dat de suggesties van vroeger op de spijskaart op bestelling nog wel kunnen. Dit is dan goed weten voor de volgende maal, want die komt er!!!

• 6sofie en davy16-06-2014

weekendje weg

twas een leuke ervaring om daar te verblijven. maar we vinden het heel jammer dat er na een simpele vraag of de banden waren opgepomt en kregen als antwoord " als het niet goed is ga dan naar de fietsenverhuur" we waren er uiteindelijk niet goed van!

• 5Hannes Marc25-02-2014

Zeker niet voor herhaling vatbaar!!!!!!

Lekker eten en nette kamers. Bij aankomst zegde men dat het avondmaal Stipt om 19.00 Hr was. Toen wij aan tafel gingen werd het menu gezegd en het eten geserveerd. 's Anderendaags hebben wij dan gevraagd of wij een aperitief konden nemen, dat was niet met de volle goesting van de uitbaters en er werd ons toegeroepen plaats te nemen aan een niet gedekte tafel. Bij het ontbijt dat Stipr eindigde om 10.00 Hr zaten wij nog om 10.15 Hr aan tafel. Er werd gevraagd ons ontbijt te beëindigen zodat men kon afruimen. Tijdens het avond eten wanneer er een tafel vrijkwam werd deze Onmiddellijk afgeruimd en werden de stoelen ervan en de tafel gereinigd terwijl andere gasten nog zaten te eten ? Er is geen bar of dergelijke om iets te drinken. Bij het uitchecken werd er nog niet eens gevraagd of alles naar wens was geweest. De uitbaters waren helemaal niet vriendelijk, het kwam ons over dat we blij mochten zijn om bij hen te mogen komen logeren. Wij leefden precies in een militair regime !!!

• 5Hans Verbruggen01-08-2013

Nooit meer!

Hotel is een kindonvriendelijk hotel, we waren daar met ons zoontje van 20 maanden die nog weleens wil knoeien. Ik werd door de eigenaar 2 keer uitgescholden over een paar dingen die op de grond lagen waar andere mensen bij waren.Hij vergeleek mijn zoontje met zijn kinderen van 19 en 21 jaar. En het zou bij ons thuis ook een zooitje zijn, hoe durf hij zoiets te zeggen heel onvriendelijk? Bij het inchecken vonden ze de gegeven niet, wat een bende in die kasten.Stopcontact hing los van de muur, kleine kamer wel een propere badkamer! Kamer meisjes waren vriendelijk( tot ze die maar in ere houden kunnen ze nog veel van leren). Als ik hun was zou ik toch maar eens na gaan denken om op deze manier verder te gaan ,En die gemaakte lachjes doe daar wat aan dat valt echt op ,neem een voorbeeld aan me zoontjes die lacht spontaan .(tja wat een vergelijking hè :D)nee wij komen hier nooit meer althans niet in dit hotel de omgeving was super .

• 9Dewagenet25-06-2013

Toffe mensen mooie zaak