Géén boekingskosten

Mercure Blankenberge Station

BelgiëWest VlaanderenBlankenberge

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Mercure Blankenberge Station voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 8 reviews

6.3VoldoendeScore uit 8 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

8 Reviews over Mercure Blankenberge Station

• 9Zahra04-07-2022

Perfect !

Stijlvol luxe hotel ; mooie kamer ; vlakbij het centrum ; fantastisch ontbijt met superveel keuze ; zalig "rooftop"-zwembad en vooral een spontane en zeer vriendelijke receptie en bediening ( met speciale dank aan de geweldige en zeer proffessionele Zahaar ;)

• 3Zohra Lanckmans16-01-2022

Niet super

hotel is oké de kamer minder we zijn toegekomen en de kamer had een zeer vieze geur we hebben meteen moeten verluchten. handdoeken hadden vuile bruine plekken gelukkig hebben we er altijd reservere mee.. tapijt in de kamer was ook niet proper als je binnen komt denk je oké maar doordat mijn baby zijn fopspeen was gevallen en onder het bed was geland zag ik meteen dat deze heel vuil waren en onder het bed ook niet word gestofzuigd. in de bar hadden we een tapas schotel gevraagd en hier zat een bruin haartje op de kaas heel proper is dit niet als je het mij vraagt.. ze melden ook niet op de site dat de parking apart is en deze apart moet betaald worden meer dan 40 euro kwijt voor gewoon 2 nachtjes..heel vriendelijk is het personeel ook niet als je iets vraagt proberen ze zo snel als mogelijk je weg te krijgen. Ook duidelijker melden dat het zwembad gesloten is.. ik kan nog veel klagen mr dit heeft geen zin. Mij zien ze zeker niet terug !!

• 3peter liesse04-07-2020

onhygienisch, vuil, kleine kamer met vast tapijt,

Als je het hygienisch wil, moet je hier wegblijven, vieze vuile kamer met vast tapijt, kuisen met dezelfde bus de ganse badkamer, inclusief de wc. De vieze gangen met vast tapijt worden bijna nooit proper gemaakt. Er is geen terras waar je op kan, en de prijs is veel te duur voor wat je krijgt, ik zou zeggen aan de propere mensen, dit absoluut vermijden!!!!!

• 9Linda11-08-2018

Top uitvalsbasis met luxe

Top locatie, dichtbij strand, naast station en tegenover halte kusttram dus de perfecte locatie wanneer je veel wilt bezoeken. Helaas geen restaurant voor diner, maar genoeg leuke restaurants aan zee. Wel ontbijt aanwezig. Het ontbijt was uitgebreid, luxe en zalig. Fantastisch zwembad op het dak. De kusttram is een aanrader om alle leuke plaatsen aan de kust de bezoeken. Vergeet niet de Atlantik wal te bezoeken in Oostende.

• 9ton wijkman21-09-2017

Een top hotel...

Een super hotel mooie kamers goed eten en fijn personeel een aanrader.

• 9monique08-08-2017

fantastisch!

Heel goed gelegen hotel,geen lawaai hinder van de treinen en een mooie propere kamer.De ontvangst was zeer vriendelijk en behulpzaam.Het ontbijt was heel goed en zeker het zwembad op het dak is een groot pluspunt.Ga je naar Blankenberge kies dan zeker voor dit hotel!

• 8Steels29-07-2017

Lekker genieten

Leuk verblijf gehad. Propere kamer. Zwembad op het dak is super leuk en ligging hotel zeer centraal. Ontbijtruimte beetje klein, maar wel goed ontbijt.

• 10Filiep Wanzeele28-06-2017

Super. Voor herhaling.

Di spiksplinternieuwe hotel is leuk gelegen aan het station van Blankenberge; dus geen parkeerproblemen. Absoluut geen geluidshinder van aankomende treinen, alles is super geïsoleerd zodat je van een rustige nacht kan genieten. Mooie kamers met dakterras en zwembad op bovenverdieping. Uitstekend ontbijt en leuke bar. De kleine ontbijtruimte zorgde wel voor aanschuiven op zondagmorgen. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Hier kom ik zeker terug.

Hotel Mercure Blankenberge Station info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Koning Leopold III Plein, B-8370