Hotel Mercure Blankenberge Station

Hotel Mercure Blankenberge Station

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Blankenberge Station voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Mercure Blankenberge Station in het Nederlands

Top uitvalsbasis met luxe

Linda,
11-8-2018

Top locatie, dichtbij strand, naast station en tegenover halte kusttram dus de perfecte locatie wanneer je veel wilt bezoeken. Helaas geen restaurant voor diner, maar genoeg leuke restaurants aan zee. Wel ontbijt aanwezig. Het ontbijt was uitgebreid, luxe en zalig. Fantastisch zwembad op het dak. De kusttram is een aanrader om alle leuke plaatsen aan de kust de bezoeken. Vergeet niet de Atlantik wal te bezoeken in Oostende.

Een top hotel...

ton wijkman,
21-9-2017

Een super hotel mooie kamers goed eten en fijn personeel

een aanrader.

fantastisch!

monique,
8-8-2017

Heel goed gelegen hotel,geen lawaai hinder van de treinen en een mooie propere kamer.De ontvangst was zeer vriendelijk en behulpzaam.Het ontbijt was heel goed en zeker het zwembad op het dak is een groot pluspunt.Ga je naar Blankenberge kies dan zeker voor dit hotel!

Lekker genieten

Steels,
29-7-2017

Leuk verblijf gehad. Propere kamer. Zwembad op het dak is super leuk en ligging hotel zeer centraal.

Ontbijtruimte beetje klein, maar wel goed ontbijt.

Super. Voor herhaling.

Filiep Wanzeele,
28-6-2017

Di spiksplinternieuwe hotel is leuk gelegen aan het station van Blankenberge; dus geen parkeerproblemen. Absoluut geen geluidshinder van aankomende treinen, alles is super geïsoleerd zodat je van een rustige nacht kan genieten. Mooie kamers met dakterras en zwembad op bovenverdieping.

Uitstekend ontbijt en leuke bar. De kleine ontbijtruimte zorgde wel voor aanschuiven op zondagmorgen. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Hier kom ik zeker terug.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Blankenberge Station in Blankenberge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Blankenberge Station zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.