Géén boekingskosten

8.4FantastischScore uit 11 reviews

11 Reviews over Manitoba

• 8Hanna16-10-2016

fijn hotel

We hebben een heel fijn weekend gehad in Manitoba, heerlijk ontbijt en een fantastische gastheer (eigenaar). Ook lekker dicht bij het centrum en de zee, Er is een mogelijkheid om te dineren dit hebben wij niet gedaan, maar het rook wel heerlijk, misschien iets voor volgende keer

minpuntje was het " uitzicht " op onze kamer tegen een blinde muur.

• 9Vds11-06-2016

Zalig genieten

Heel famiaal hotel waar men zie direct thuis voelt. Toffe hotel eigenaar, Lekker ontbijt, alleen spijtig dat er geen spiegel eitjes waren 😊

• 6Ann Bourgeois08-06-2015

matig hotel

Het is een verouderd hotel, De ligging is wel goed, je bent zo aan het strand. Na een dagje ravotten met de kids op het strand hadden we alle 4 koud water om te douchen. De patron is meteen komen kijken maar heeft het niet opgelost gekregen, dat was een minpunt want het water was echt koud. Het ontbijt is sober, je krijgt enkel wat croissants en broodjes met hesp en kaas en confituur aan tafel geserveerd, geen buffet dus.
    Het was goed voor 1 nachtje maar meer ook niet!

• 5Annemarie Kort08-08-2014

Geen 9,4

Wij boekten dit hotel op basis van de zeer goede beoordeling op Zoover. Viel ons tegen: zeer gehorig, ontvangst en ontbijt waren in orde maar niet super. Kamer was wel schoon.

• 9danny.switsers18-06-2014

Mooi hotel

Rustig gelegen op het Manitoba plein dichtbij de winkelstraat en niet ver van het station.

• 10Smits G08-05-2013

Jarenlang onze place to be aan de kust

Betere verduistering voorzien in de slaapkamers ( dikkere gordijnen)

• 10callens christophe03-08-2012

aanrader

Wij danken de mensen vah het hotel voor ons aangenaam verblijf in kamer 19 van dit toch wel pittoresk hotel dat een heel goede uitgangsbasis vormt om Blankenberge te bezoeken.

De ontvangst was warm en hartelijk, het personeel was heel attentvol. De kamers waren sfeervol ingericht en praktisch met veel opbergruimte. De bedden waren zacht en voldoende ruim voor onze 1.90 m. Het ontbijt was zeer lekker.

Enig minpunt was de koelkast die niet van de stilste was. Deze hebben we dan ook s'nachts uitgeschakels.

Een aanrader.

Christophe en Els

• 8Van Gucht-De Backer24-09-2009

voor herhaling vatbaar

charmehotel gelegen op verkeersvrij pleintje,zeer rustige ligging en kort bij het strand,lekker ontbijt,nette kamer en heel vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar

• 9cevetje03-06-2008

mijn moeder (73) komt hier al jaartjes met vakantie, een knus en gezellig hotelletje waar je hartelijk ontvangen en verzorgd wordt door de eigenaars, er is net dat ietsje meer service .. met een gerust hart laten we meme hier achter voor een geslaagde 14-daagse vakantie aan zee lekker eten - in het centrum gelegen, alles nabij, goede hotelservice, er is een lift (!) - een charmehotelletje, excellent voor zijn prijsklasse

• 10Manfred Linnenbach10-04-2008

Selten einen so netten Empfang erlebt.Das Zimmer,das Haus, die Umgebung----toll. Ein Frühstück,besser kann es nicht sein.Sauberkeit ohne Ende!!!! Dieses Hotel kann man nur empfehlen.

Hotel Manitoba info

Het complex