Hotel Jose

6Voldoende

66 reviews over Hotel Jose

• 9Depuydt pedro13-09-2010

ideaal familiehotel ,toffe uitbaters

wij zijn al een paar keer in hotel jose geweest en zijn er altijd van harte welkom geweest ,de uitbaters (Lieven en Karolien) zijn oprechte en zeer lieve mensen het hotel is proper ,elke dag verse lakens Wij hebben totaal geen negatieve beoordeling ten opzichte van onze kamer of de uitbaters De negatieve beoordeling van bepaalde personen zijn onterecht en zeker niets van waar Wij hebben een week in suite luna gelogeerd en alles was tip top in orde Ik kan niet verstaan dat sommige personen zo de boel kunnen opblazen om een goed hotel zulke slechte beoordeling te geven (ik zou het eens bij hun thuis willen zie ) Wij zullen zeker nog terug gaan want we hebben ons geweldig geamuseerd Groetje familie Depuydt

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8johnny werrens 28-08-2010

echt goed

kom al 20 jaar in hotel jose en nog steeds vriendelyk en proper hotel vroeger en nu iedereen welkom !!!!!!!!!!!!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 2D27-07-2010

BEDROG!

De foto's die je ziet op hun website komen helemaal niet overeen met wat men in het echt ziet!!!! Vuile handdoeken, het licht boven ons bed was helemaal verbrand en gesmolten (GEVAARLIJK!) Vuil oud 'hok' waar een wc stond en een douche, dit kan men absoluut geen badkamer noemen!!! Kamer zag er echt vervallen uit, ik snap niet waarom ze dan fotos van mooie kamers op hun website zetten. Vinden hun hotel goedkoop = dream on, er zijn veel goedkopere en betere hotels hoor!!! Niet naar toe gaan!!!

• 8leinders failla26-07-2010

zeer goede prijs kwaliteit verhouding

het is een goed hotel dat gelegen is op wandelafstand van het strand.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 1pinkcanna24-07-2010

Verschrikkelijk VUIL! VUIL! VUIL!

Mijn vriendin en ik hadden de bruidssuite LUNA geboekt. Het was een verschrikkelijke kamer! Het bedframe lag vol met stof, de witte kussens zaten onder de gele vlekken, de bedlakens waren al beslapen, en er zaten vieze vlekken op. ook de gordijnen waren al in geen eeuwen gewassen! Aan de eigenaar alles vriendelijk uitgelegd = was verbaal ZEER AGRESSIEF. Hij heeft ons dan ook letterlijk op straat gezet! Het was een echte schande! wij zijn alle tijden vriendelijk gebleven, en de eigenaar behandelde ons als stukken vuil en was zeer angstaanjagend. Toch wil ik de vrouw van de uitbater veel Sterkte toewensen, want met zo een tiran zou ik niet kunnen samenleven...

• 1a24-07-2010

Hotel Jose, hotel of hel

Verschrikkelijk hotel, de foto's op de site geven totaal verkeerd beeld van wat het hotel in werkelijk is. De kamers die wij gezien hebben waren vreselijk. Vol stof overal, de lakens waren al beslapen, want aan het hoofdkussen hing er nog kwijl aan van de vorige en rook naar vuile lakens. De witte handdoeken vol plekken en overal plekken. We zijn er weggejaagd door de eigenaar omdat we er iets op hadden gezegd! Hadden echt schrik dat die ons ging slagen. We hebben na een discutie toch gelukkig ons geld teruggekregen, maar wou eerst maar de helft teruggeven omdat we de lakens hadden geinspecteerd. Absoluut geeeeen aanrader, je komt bedrogen uit!!

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 8Vriends23-07-2010

nooit meer

"bruidsSuite Luna" noemen ze dat?! We kwamen op de kamer, opt eerste zicht alles ok. Dan, beven de rand vant bed,stof, maar echt van enekel maanden. handdoeken, vol bruine vlekken, lakens van het bed waren beslapen, sierkussen op bed daar zaten witte "vreemde" vlekken op. het stof van de rest van de kamer, dat was langs de vaas gedaan, achter de vaas, veel stof! badkamer, het bad was niet proer gemaakt, overal zeepranden, kraan zat onder de kalk. Enfin, echt vuil. dit gaan melden aan de eigenaar, komt mee kijken, scheldt ons de huid vol en gooit ons op straat. Hij wil eerst maar 50€ teruggeven, omdat de handdoek en het bed niet meer netjes lag, bed opgemaakt, geld terug geeist en terechtgekomen in een ander superhotel "Belle Epoque" = AANRADER!

• 1kelly23-07-2010

NOOIT MEER!!!!!!!

ik was voordien al een paar x in hotel jose geweest, maar nu had ik met men vriendin de suitte luna. deze was zo onverzorgd (niet normaal) op het bedframe lag zoveel stof dat je er bijna een astma aanval van kreeg ( al maanden niet meer gekuist) het rook er muf. de handdoeken waren zwaar beplekt. de hoofdkussens zaten vol met vieze plekken en rook beslapen. kortom het was vies.toen we de uitbater er over aanspraken,heeft hij ons buitengezet.wel ons geld opgeeist,en hebben het gekregen.zijn naar hotel belle epoque gegaan een echte aanrader.heel vriendelijk goed eten en voor een goede prijs.daar word je behandeld als familie en niet als een stuk vuil. een ware schande.NOOIT MEER!!!!

• 5Familie uit Nederland07-06-2010

Nooit meer!!!

Op internet en brochures ziet het er goed uit maar wij hebben niks van dit alles gezien. Kamer erg klein. Bed met twee losse matrassen met een flinke spleet ertussen. Een dikke laag stof eronder, drie nachten geweest en niet verschoont. Douche en toilet in een inbouwkast gemaakt, erg klein en achterstallig onderhoud. De toilet is direct langs de douche, als je op het toilet zit, zit je met je voeten in de douchebak. Schimmelranden en vuile roostertjes. De vloeren kraken, de muren zijn dun. Slechte isolatie, hoort alles wat er buiten gezegt en gedaan wordt. Jammer omdat het nog druk is 's avonds en 's nachts. Het rook erg muf en het was zeer stoffig.

Het ontbijt zeer beperkt, elke dag hetzelfde met zeer weinig keus.

Het enige positieve is de ligging, direct in het centrum en de boulevard.

Gereisd met partner in juni 2010

• 7marielouise05-06-2010

een fijne fietsvakantie

wij zijn heel goed ontvangen geweest in hotel jose, we waren met 23 dames en ze waren allemaal tevreden, dus dat wil iets zeggen. Het eten was lekker en vldoende. dank u wel karolien en familie, en tot weerzien

Gereisd met vrienden in mei 2010

Hotel Jose info