Hotel Jose

6Voldoende

66 reviews over Hotel Jose

• 4kim15-07-2011

nooit meer

de kamers waren klein en middelmatig onderhouden. het warm buffet was goed, niet meer niet minder. het ontbijt viel enorm tegen en over de vriendelijkheid kan ik geen goed woord zeggen, vriendelijk tijdens het inschrijven,nadien was een goededag of goedemorgen er teveel aan. op zaterdag een erwt laten vallen, die lag er maandag nog. niets was zoals het op de website werd voorgesteld.

Inge, zaakvoerster, 27-12-2013

Sinds aug 2011 hebben mijn man en ik het hotel overgenomen. We proberen beetje bij beetje het tij te keren maar de negatieve commentaren op de vorige eigenaars kunnen we jammer genoeg niet wegtoveren....

Gereisd met partner in juni 2011

• 9Valère en Lucienne07-07-2011

Geweldig?Wij komen terug!!!

Verblijf in dit hotel is ons prima bevallen. Hotel is eenvoudig maar wel zéér netjes en dat is wat telt!! Wij komen hier zeker terug!! Iedereen deed geweldig zijn best om het ons zo aangenaam mogelijk te maken.Mensen laat jullie niet meeslepen door de negatieve commentaren,ze slaan nergens op.Kom jullie zelf overtuigen net als wij deden.Wij zijn 60+ers en wij hadden het hier echt naar onze zin.Dit verblijf was een cadootje van onze kinderen en we waren er héél blij mee.Tot ziens "HOTEL JOSE"

Gereisd met partner in januari 2011

• 10Van Herbruggen Rudy11-05-2011

Voor mij was het een TOPPER!!!

IK heb 7 nachten verbleven in het Hotel (niet voor op de kamer te blijven!)want dan kun je beter thuis blijven. Ik ga reeds 6 jaar naar dit hotel,men zegt dat het niet voor jonge mensen is met kinderen maar voor gepensioneerden, nochthans is dit een kindvriendelijk Hotel. Voor deze prijs kan je niet verwachten dat je in een groot luxe Hotel verblijft. Karolien en Lieven ik hoop dat ik nog vele jaren kan terugkomen. Mvg Rudy

Alleen gereisd in april 2011

• 4jo21-04-2011

nooit meer

naar aanleiding van een reportage in het laatste nieuws over de familie die dit hotel runt hebben we daar een nacht gelogeerd maar dit nooit meer , kamer klein en oncomfortabel ,douchen terwijl iedereen in de kamer is , geen toilet moest je voor bij betalen en veel te korte bedden dit is geen hotelkamer naam waardig, ontbijt erg matig weinig keus in brood en geen sfeer in de ontbijtruimte, om toch een positief punt te vernoemen dame in kwestie was vriendelijk maar weet ook dat dit niet de ideale overnachtingsprijs is voor 95 euro mits een beetje meer te betalen kan je veel aangenamer kwa buurt en comfort overnachten aan de kust

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

• 9De Wulf16-04-2011

voor herhaling vatbaar

Hotel José in Blankenberge was voor ons een goeie ervaring, wij keren zeker nog eens terug. Het ontbijt was heel lekker en zeker genoeg. De kamers zijn mooi opgeknapt, proficiat aan de eigenaars. groetjes

Gereisd met oudere kinderen in april 2011

• 2vrinssen06-02-2011

nooit meer

onvriendelijk ,geen sfeer, bij ontbijt worden pistolets geteld en zijn ze 3x terug naar bakker er gaan halen,badkamer lampen hangen uit luster en kamers klein,douche nog kleiner en vies douche gordijn ,2 dagen synthetishe verf geroken ! ook zogezegd honden verboden ! maar 5 euro en tis oke! ?(niet hygienish), straatkant veel nachtlawaai !

Gereisd met partner in januari 2011

• 5.14-12-2010

Waag het niet.

Personeel, bazin zijn zeer onvriendelijk. Ontbijt was niet goed,de eerste dag moesten we een half uur wachten op pistolets.. deze waren namelijk op. Men krijgt geen 'goede morgen'. Veel last van tv lawaai wegens dunne muren. Ook hadden wij last 's nachts van voorbijgaande voetgangers..

Gereisd met partner in december 2010

• 9Verlinden Freddy06-11-2010

Een echte topper

Zijn zojuist voor 2 dagen in hotel José geweest.Wij hebben gelogeerd in kamer 104.Betrof een nette kamer, zonder meer.De service, het avondeten en het ontbijt waren top. En dat voor die prijs. Wij komen zeker nog eens terug.Zeer vriendelijke uitbaters.

Gereisd met partner in november 2010

• 9sofie de grootte24-09-2010

prijs kwaliteit waard

Ik ben een paar weken terug met een paar vriendinnen naar hotel josé geweest. we werden goed ontvangen, het was zeer lekker eten. En de kamers waren ok voor de prijs die we betalen.

we komen zeker nog eens terug !!

Gereisd met vrienden in september 2010

• 1Peter14-09-2010

Slordig

Vorige week zijn wij naar hotel Jose geweest. Wij hadden al op voorhand hier op ZOOVER de commentaren gelezen en de fotos gezien. We besloten het toch een kans te geven... Hadden we nooit mogen doen!!! Kleine en oude kamers. Personeel niet vriendelijk. Eten op=op

En de mensen die hier hun eerlijke mening geven krijgen de commentaar 'ik zou graag eens zien hoe het er bij hen thuis uit ziet' , enz... Ik zou graag de mensen die het daar goed vonden, HUN mooie huis eens willen zien M.A.W als je het bij Jose 'proper vindt, dan is jullie huis een vuilnishoop. De mensen die hier de fotos hebben opgezet van de klachten, liegen toch niet??? En ik sluit me daarbij aan! Het is er niet proper, en ik ga zeker nooit meer terug.

Gereisd met oudere kinderen in september 2010

Hotel Jose info