Hotel Jose

België, West Vlaanderen, Blankenberge

6Voldoende

66 reviews over Hotel Jose

• 9Nick Van Aelst15-03-2015

Mooie kamers op Bruisende locatie!

Wij verbleven buiten het seizoen in Suite Tine! Deze kamer was zeer ruim, proper en mooi ingericht! Het ontbijt was zeer uitgebreid, vers en lekker! Het licht op slechts 50 meter van de dijk! Zeker een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2015

• 9Nick Van Aelst09-11-2014

Een tof kleinschalig familiehotelletje

Wij verlbleven 3 nachten in een comfort kamer. De kamer was klein maar gezellig ingericht. Ligt op een rustige locatie en op 50 meter van de zeedijk. Het ontbijt was zeer uitgebreid. Kortom Prijs/Kwaliteit is super!

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

• 2wessen_198601-09-2014

Helemaal niet hygiënisch!

Vuile glazen, kamer leek niet gepoetst, vuil in de douche, de beloofde suite was een gehandicaptenkamer, lawaai van de lift en van buitenuit door de enkele ramen, geen verluchting in de douche, ramen amper te openen, vuile gordijnen, ringen van glazen van vorige gasten nog op glazen tafeltje, beddengoed leek op het bed gegooid want was niet gestreken, haren van vorige gasten op de kamer. Veel te duur voor deze prijs/kwaliteit. Ondermaats!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8murphy27-12-2013

Heerlijk laagdrempelig!

Vriendelijk ontvangst, wij hadden keurige comfortable suite (Tine), hotel ligt hartje centrum, kamers zijn niet groot, maar je komt o.i. Voor cultuur, regio . Parkeren kan niet bij hotel, maar er is voldoende op loop afstand. Score op zoover doet wat ons betreeft afbreuk aan de locatie. Lounge is informeel, ontbijt goed en gedegen. Prijs/kwaliteit vind ik prima in verhouding. Met twee kinderen erbij voelen we ons welkom.

Inge, zaakvoerster, 27-12-2013

Heel erg bedankt voor jullie eerlijke en vriendelijke beoordeling.

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

• 2Paspat21-07-2013

Dit nooit meer

Kamers komen totaal niet overeen met foto's, kamers zijn klein, max ruimte rond bed 40cm, vuile wc borstel, lamp in badkamer zonder kap, kabels bloot, verlichting in hall blijft branden dus heel de nacht slapen in een verlichte kamer want er zitten ramen in de voordeur, kleerkast stuk, met loshangende spiegel, geen avondeten mogelijk op woensdag en zondag....laat ons zeggen dit is geen prijs waard

Gereisd met partner in januari 2013

• 0annick25-06-2012

echt waar voor je geld

Hotel Jose heeft sinds augustus 2011 nieuwe eigenaars. Dus vergeet aub wat er over dit hotel geschreven is voor deze tijd. De eenpersoons kamer is klein maar proper. Het bed is van zeer goede kwaliteit. De kamer lag aan de achterkant van het hotel en dat was zeer stil in het weekend.

Alleen gereisd in juni 2012

• 9Els16-04-2012

Een echte aanrader

we zijn er goed en vriendelijk ontvangen. De kamer was proper en heel gezellig. Het eten was zeer goed en voldoende. Voor mijn zoontje was er ook genoeg aanbod en de mensen waren heel vriendelijk en behulpzaam. Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

• 9coco18-03-2012

perfect

Het eten is super lekker een aanrader moet je doen heerlijk!!Nog geen honderd meter van het zeedijk .Als er iets is wordt je derict geholpen zeer gemakkelijk .De nieuwe eigenaars zijn heel anders dan de vorige zij zijn voor de vooruitgang. Ze hebben bv. een louge laten plaatsen echt heel mooi. Kort samengevat het beste hotel van Blankenberge.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 9Annie & Harry08-09-2011

aan te raden

we zijn goed en vriendelijk ontvangen De kamer was proper Het etenwas zeer goed en voldoende Wij komen nog zeker terug

Gereisd met partner in september 2011

• 7Familie Peeters07-08-2011

Goed voor enkele dagen

Variatie bij onbijt kon iets beter 's morgens steeds keizerbroodjes en brood 's avonds in half pension eten was goed een klein dessertje er nog bij maakt het geheel af wat er nu niet is. Badkamer : een verluchting rooster in de badkamer zou aangenamer zijn .En eens dagelijks in slaapkamer en badkamer met stofzuiger of flipperdoek zou zeer opprijs gesteld worden.Slapen met open venster niet aan te raden door het nachtlawaai tot 5 uur 's morgens. Personeel en eigenaars zeer vriendelijk .

Gereisd met partner in juli 2011

Hotel Jose info