Hotel Jose

63 reviews over Hotel Jose in het Nederlands

Nooit meer opnieuw

Aucke,
30-7-2018

De foto’s op internet komen totaal niet overeen met wat je in realiteit krijgt. Kamers zijn onverzorgd, krakkemikkig en teleurstellend. Enige positieve was de ligging en ontbijt, verder niks. Wij waren zo teleurgesteld, hopend op een leuk weekendje zee. We vroegen zelfs een andere kamer en zelfs deze was nog kleiner en onverzorgd.

Gereisd met partner in februari 2018

Nooit meer!

Hugo,
4-11-2017

We boekten een comfort tweepersoonskamer.

Er dient dadelijk bij aankomst afgerekend te worden, naderhand weet je wel waarom.

Het hotel bestaat sinds 1941, ik denk dat het sindsdien niet meer is aangepast. Alles was zeer amateuristisch afgewerkt, de deuren waren zeer goedkope binnendeuren waarvan de scharnieren gewoon in de stijlen waren ingezaagd zonder verdere afwerking.

In de kleine badkamer staat een douche waar je geen douche in kan nemen, wegens een gebrek aan water. De deuren van de douche sloten zelfs niet.

Het deksel van de wc stond gewoon ernaast.

De muren van de badkamer stonden vol met bruine strepen.

Een stoel staat pal tegen de verwarming aan welke ook vol met zwarte strepen staat.

De vloeren kraken en veren op.

Om tv te kijken dien je op je bed te gaan liggen want deze hangt tegen het plafond.

Op heel de kamer is er maar 1 stopcontact ter beschikking.

Het enige positieve is het ontbijt, waar niets op aan te merken is, maar dit is echt het enige.

Blijf er weg!!!!

Gereisd met partner in november 2017

Nooit meer

GULDEN KARABACAK,
30-10-2017

Suite kamernr 400 geboekt;

2 klachten,Krakende ramen en het geluid van de lift!

Erg storend, continu wakker worden midden in de nacht door het krakende geluid van de ramen die niet goed/stevig gemonteerd en heel vroeg in de ochtend wakker worden door het geluid van de lift,was erg vervelend.

Hadden eerst 2 persoonskamer geboekt kamernr 105, was erg krab konden onze koffer niet eens kwijt,toen bijbetaald en de bovengenoemde suite geboekt,geklaagd bij de eigenaar,maar hij liep weg en zei dat volgende keer maar niet moeten komen en dat de bovenstaande niet klachten maar normaal is!

Hij heeft ons niet als klanten maar als honden behandeld en niet eens aangepaste bedrag laten betalen maar gewoon volle pond!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Hulya,
30-10-2017

Ik vond daar niks goed alles was vies en badkamer haar droger was kapot raam kon ik niet dicht maken ik zou nooit meer daar heen gaan.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Gewoon veel waar voor je geld

Rob
17-12-2015

Ontvangst (door Inge) was vriendelijk en behulpzaam (parkeerplaats, vanwege opengebroken straat). De comfortkamer is klein, maar netjes en schoon. TV aan de muur, wastafel met zeepjes en shampoo, frisse handdoeken. Vloeren van hout en dus krakerig en gehorig. Maar dat weet je allemaal, want ze zijn al 100 jaar oud. En staat ook vermeld op de site en fora. De ramen bestaan uit een kantelkiepgedeelte en verder beide deuren openslaand. Uitzicht op straat. Met deuren dicht hoor je niets. Ideaal.

Etages met lift bereikbaar, WIFI gratis aanwezig.

Het ontbijtbuffet is compleet, Verschillende soorten brood, broodjes en croissants. Ook muesli's en andere graanproducten. Mogelijkheid tot laten bakken van eieren, ook gekookt aanwezig. 3-4 soorten vleeswaren en kaas. Kortom: voor alles wat wils. Alles netjes verzorgt. Tafels ook keurig gedekt en worden ook snel afgeruimd. Enig minpuntje is dat de dienstdoende medewerker niet kon lachen (maar wat is de reden? Dat weet je niet).

Voor mij zeker een ruime voldoende voor dit 2-sterren hotel!

Gereisd met partner in december 2015

Nooit meer

Maaike
16-9-2015

We zijn daar vertrokken, niet eens geslapen. Hadden 3 kamers geboekt en er was maar ééntje beschikbaar. De man was heel onbeleefd en dreigde met geld van de bankkaart af te halen, wat hij( na info op de bank) niet eens kan. Foto's stemmen helemaal niet overeen met de werkelijkheid. Alles is klein en vuil.

Gereisd met vrienden in september 2015

Anne-Marie
2-9-2015

Erg verouderde kamers

Op onze kamer geen toilet

Open en bloot douche

Niet proper

zelfs bestek was vuil

uitbaters vriendelijk bij inschrijven maar na klacht niet meer

het ontbijt was niet slecht

Gereisd anders in augustus 2015

natasha
18-8-2015

Heel oude kamers en niet proper.

Gaten in het steentapijt.

Heel kleine wc en douche.

Het ruikt er niet altijd even fris.

Ontbijt was sober. Broodjes waren niet vers.

Wij hebben dit last minute geboekt en omdat er nergens nog plaats was.

Kortom nooit meer.

Prijs te hoog voor wat je krijgt. Ik had liever meer betaald en een fatsoenlijk hotel gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Mooie kamers op Bruisende locatie!

Nick Van Aelst
15-3-2015

Wij verbleven buiten het seizoen in Suite Tine! Deze kamer was zeer ruim, proper en mooi ingericht! Het ontbijt was zeer uitgebreid, vers en lekker! Het licht op slechts 50 meter van de dijk! Zeker een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2015

Een tof kleinschalig familiehotelletje

Nick Van Aelst
9-11-2014

Wij verlbleven 3 nachten in een comfort kamer. De kamer was klein maar gezellig ingericht. Ligt op een rustige locatie en op 50 meter van de zeedijk. Het ontbijt was zeer uitgebreid. Kortom Prijs/Kwaliteit is super!

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

We hebben een aantal aanbieders voor Jose voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jose in Blankenberge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jose zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.