Hotel Jose

66 reviews over Hotel Jose

• 2019
    8Francine08-08-2019

Heerlijke matrassen

Vernieuwde kamers met nieuw matrassen , beddegoed ,handdoeken alles proper fris en Netjes . Inge en haar personeel werken hard zijn korrekt en vriendelijk . Ontbijt is heel goed Voor iedereen wat wils .Overdag gratis drank zo als koffie , fruitsap , Chocomelk enz.... Ik ben fan !!! 50 meter van het strand ook Belangrijk ! Prijs / kwaliteit dubbel dikke duim !!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 1Naumann Roza04-03-2019

Een nachtmerrie !

Een nachtmerrie.Fotos komen niet overeen met de werkelijkheid,onverzorgd,kleerkast viel uiteen.

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    1Aucke30-07-2018

Nooit meer opnieuw

De foto’s op internet komen totaal niet overeen met wat je in realiteit krijgt. Kamers zijn onverzorgd, krakkemikkig en teleurstellend. Enige positieve was de ligging en ontbijt, verder niks. Wij waren zo teleurgesteld, hopend op een leuk weekendje zee. We vroegen zelfs een andere kamer en zelfs deze was nog kleiner en onverzorgd.

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

4Hugo04-11-2017

Nooit meer!

We boekten een comfort tweepersoonskamer. Er dient dadelijk bij aankomst afgerekend te worden, naderhand weet je wel waarom. Het hotel bestaat sinds 1941, ik denk dat het sindsdien niet meer is aangepast. Alles was zeer amateuristisch afgewerkt, de deuren waren zeer goedkope binnendeuren waarvan de scharnieren gewoon in de stijlen waren ingezaagd zonder verdere afwerking.
    In de kleine badkamer staat een douche waar je geen douche in kan nemen, wegens een gebrek aan water. De deuren van de douche sloten zelfs niet. Het deksel van de wc stond gewoon ernaast. De muren van de badkamer stonden vol met bruine strepen. Een stoel staat pal tegen de verwarming aan welke ook vol met zwarte strepen staat. De vloeren kraken en veren op. Om tv te kijken dien je op je bed te gaan liggen want deze hangt tegen het plafond. Op heel de kamer is er maar 1 stopcontact ter beschikking. Het enige positieve is het ontbijt, waar niets op aan te merken is, maar dit is echt het enige. Blijf er weg!!!!

Gereisd met partner in november 2017

• 2GULDEN KARABACAK30-10-2017

Nooit meer

Suite kamernr 400 geboekt; 2 klachten,Krakende ramen en het geluid van de lift! Erg storend, continu wakker worden midden in de nacht door het krakende geluid van de ramen die niet goed/stevig gemonteerd en heel vroeg in de ochtend wakker worden door het geluid van de lift,was erg vervelend. Hadden eerst 2 persoonskamer geboekt kamernr 105, was erg krab konden onze koffer niet eens kwijt,toen bijbetaald en de bovengenoemde suite geboekt,geklaagd bij de eigenaar,maar hij liep weg en zei dat volgende keer maar niet moeten komen en dat de bovenstaande niet klachten maar normaal is! Hij heeft ons niet als klanten maar als honden behandeld en niet eens aangepaste bedrag laten betalen maar gewoon volle pond!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 1Hulya30-10-2017

nooit meer

Ik vond daar niks goed alles was vies en badkamer haar droger was kapot raam kon ik niet dicht maken ik zou nooit meer daar heen gaan.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 9Rob17-12-2015

Gewoon veel waar voor je geld

Ontvangst (door Inge) was vriendelijk en behulpzaam (parkeerplaats, vanwege opengebroken straat). De comfortkamer is klein, maar netjes en schoon. TV aan de muur, wastafel met zeepjes en shampoo, frisse handdoeken. Vloeren van hout en dus krakerig en gehorig. Maar dat weet je allemaal, want ze zijn al 100 jaar oud. En staat ook vermeld op de site en fora. De ramen bestaan uit een kantelkiepgedeelte en verder beide deuren openslaand. Uitzicht op straat. Met deuren dicht hoor je niets. Ideaal.

Etages met lift bereikbaar, WIFI gratis aanwezig.

Het ontbijtbuffet is compleet, Verschillende soorten brood, broodjes en croissants. Ook muesli's en andere graanproducten. Mogelijkheid tot laten bakken van eieren, ook gekookt aanwezig. 3-4 soorten vleeswaren en kaas. Kortom: voor alles wat wils. Alles netjes verzorgt. Tafels ook keurig gedekt en worden ook snel afgeruimd. Enig minpuntje is dat de dienstdoende medewerker niet kon lachen (maar wat is de reden? Dat weet je niet).

Voor mij zeker een ruime voldoende voor dit 2-sterren hotel!

Gereisd met partner in december 2015

• 4Maaike16-09-2015

Nooit meer

We zijn daar vertrokken, niet eens geslapen. Hadden 3 kamers geboekt en er was maar ééntje beschikbaar. De man was heel onbeleefd en dreigde met geld van de bankkaart af te halen, wat hij( na info op de bank) niet eens kan. Foto's stemmen helemaal niet overeen met de werkelijkheid. Alles is klein en vuil.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 5Anne-Marie02-09-2015

nooit meer

Erg verouderde kamers Op onze kamer geen toilet Open en bloot douche Niet proper zelfs bestek was vuil uitbaters vriendelijk bij inschrijven maar na klacht niet meer het ontbijt was niet slecht

Gereisd in augustus 2015

• 2natasha18-08-2015

nooit meer

Heel oude kamers en niet proper. Gaten in het steentapijt. Heel kleine wc en douche. Het ruikt er niet altijd even fris. Ontbijt was sober. Broodjes waren niet vers. Wij hebben dit last minute geboekt en omdat er nergens nog plaats was. Kortom nooit meer. Prijs te hoog voor wat je krijgt. Ik had liever meer betaald en een fatsoenlijk hotel gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Hotel Jose info