Camping Jamboreestersterster

• 2019
    1anoniem1556428-07-2019

geen aanrader, onvriendelijk, afzetters

Geen aanrader!!!!

Onvriendelijk personeel, zeg maar gerust arrogant en agressief. ID wordt afgenomen, 'zodat ze alles kunnen klaarmaken'. PARKEREN IS NIET GRATIS. 6 eu per dag per auto. Wij hebben meer dan 90 euro betaald, om er 5 dagen te mogen staan.

5 douches voor de gehele camping, 8 toilettes, waarvan de helft steeds kapot, verstopt of onhygienisch. Er trok een stank door het hele gebouw, waar je u tegen zegt. Douches zijn 1,50 per keer. Water is kokend heet. Warm water om af te wassen moet je voor betalen. en een wasje dragen en drogen kost je 9 euro.

Wanneer je iets betaald, doen ze er alles om om 1 euro winst te maken door je deze niet terug te geven.

Vooraf een borg van 30 eu moeten betalen en dit wordt op een klein papiertje genoteerd, wanneer je deze kwijt raakt of niet ontvangen hebt, kan je naar je borg fluiten.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 3Ton04-07-2019

Zal deze zeker niet adviseren !!

De eerste indruk is leuk , maar daarna begint het paspoort i leveren ( onder het mom dan kunnen we alvast alles gereed maken) daarna wil je je paspoort terug daar moet je dan €15,- voor betalen ( soort van borg) bij aankomst krijg je een vuilniszak , douche muntjes betalen 1,50 ... warm water €0,50 en bij afrekenen moet je ook nog €0,75 betalen voor de vuilniszak!! Geldklopperij !! We wilde meerdere nachten blijven maar hadden het al snel gehad daar! Mensen zijn niet echt vriendelijk ( arrogant ) Dus voor ons NOOIT meer!!!

Gereisd met partner in juli 2019

• 1Clo29-06-2019

Niet hier komen!

Douche ijskoud maar Betalend Geen info gekregen bij het inchecken Houden jouw identiteitskaart terwijl de wet dit verbiedt Blijkbaar moet je vertrokken zijn om 10u of je betaald een nacht extra Ze zijn niet eerlijk over de prijzen, laten jou een plaats van 10 vierkante meter betalen terwijl dat dit niet het geval is Geen wc papier

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    2lotje27-07-2018

NOOIT MEER ZEKER WETEN

Heel ongemanierde uitbaters en heel geld zuchtig .Alles draait om geld en zij maar zeker als je daar iets heb gedaan je zeker je geld niet terug krijgt . En alles moet via hen gebeuren want dan rapen ze ook nog een steentje op. Zo een oneerlijke boel heb ik nog nooit meegemaakt Mij zien ze daar zeker nooit meer terug

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 1Jefke22-07-2018

Slechtste kamping ooit

Heel slecht wij zijn 3 dagen gebleven het was echt niet de moeiten we hadden beter 200 euro aan iets anders gegeven

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 1Shary22-07-2018

Degoutante plek!

Slechtste camping ooit! Vuile sanitair. Veel te DUUR voor wat het is😡 ONVRIENDELIJKHEID EERSTE KLAS! parking is betalend en er is niet eens plaats voor iedereen,tis vechten voor een plekje😒 SLECHTE plek ooit! Voor 2 nachten te verblijve...met da geld kon ik een hotel afhuren vlak op den dijk van blankenberge, SCHANDALIG!! Dit nooit meer !

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• 2K Dorrestein13-07-2018

Nooit meer!!

Vreselijke camping Veldje voor jongeren zit tussen de stacaravans. Toiletten vies douches duur en de jongeren worden uitgebuit en onbehoorlijk behandeld door personeel. Wij kregen onze borg niet terug omdat we geen bon ervan hadden maar die hebben we echt niet ontvangen!! We hebben alles netjes achtergelaten Geen aanrader!!!

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 2M van Kasteren22-06-2018

Nooit meer

Vreselijke camping. Totaal geen gezelligheid. Dr receptioniste was een chagrijnig mens. Er kon geen greintje vriendelijk af. Een cursus klantvriendelijkheid is haar wel aan te raden. Eerste dag waren er 3 wc open bij de heren. Eentje was kapot, de volgende zat vol poep en de derde was te gebruiken. Bovendien was er ook geen toiletborstel aanwezig dus konden gebruikers de wc ook niet schoonmaken. Er was echt nergens warm water, alleen kon je douchen voor € 1.50 met de domme mededeling dat we er daarvoor wel met tweeen in kon. Kortom: zal hier nooit meer komen en zal deze camping bij iedereen afraden i.p. V. Aanraden

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

1Tony21-08-2017

Slechtste camping ooit

Ten eerste zeer onvriendelijke ontvangst. Caravan was niet kindvriendelijk. Stond zelf te koop. Binnen de caravan niet proper. Waren 2 deuren aan waarbij 1 niet meer openging. Alsook bed in de leefruimte was niet aanwezig wegens ontbreken matras. Dit aan onthaal vermeld waarbij we bijna werden uitgescholden. Caravan lag waar de tenten van jongeren stonden dus veel lawaai. Waren op de hoogte dat we baby mee hadden. In factuur zelf vermeld om te betalen voor parking voor 2 wagens. Bij vertrek waarborg van 150 euro niet volledig terug gekregen mits betaling van water en elektriciteit. Dit was niet vermeld bij het boeken. Ga noooooooit naar deze camping, een hele goeie raad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 1Seb17-08-2017

nooit meer

Ik heb al verschillende slechtere campings achter de rug, maar woorden schieten me te kort om deze camping te beschrijven. Het begon bij de onvriendelijke en slechte ontvangst. De prijzen die men op de site zag kwamen niet overeen met de te betalen prijs (verplicht deels in cash). De nachtrust werd er constant verstoord door dronken jongeren en andere ouderen. We hebben er zelfs ongedierte (!!) zien lopen. Door al deze zaken en vooral het onvriendelijke personeel raad ik deze camping aan iedereen die een aangenaam verblijf wil hebben af.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2017

5 tips over Camping Jamboree

• Jociii, 28-07-2013

Het Zwin, een mooi en rustig wandelgebied waar diverse dieren zitten

• Joeri Vissers, 05-09-2012

Geniet van wat de Belgische kust te bieden heeft... het stand, de duinen, gezellige terrasjes, toffe evenementen! Wil je feesten als de beesten met een groep jongeren, ga dan naar Lloret ofzo...

• Tim, 14-08-2013
    • Ga niet skinny dippen op het strand 's nachts.
    • Brugge is een zeer mooie stad!
    • Brugse Zot is heerlijk bier + Brouwerij in Brugge is een aanrader

1 vraag over Camping Jamboree