Géén boekingskosten

Meer camping info

128 Reviews over Jamboree

• 2Lola13-09-2021

Nooit meer

Als je een camping zoekt waar nachtlawaai geen probleem is moet je hier zijn. Vaste campinggasten zitten gans de nacht buiten heel veel lawaai van dronken mensen. Er hangt nochtans uit stilte vanaf 22 uur wat een lachtertje. Rust niet te vinden. Vuil sanitair en zeer onvriendelijke uitbaters. Jongeren kunnen nergens terecht. Geen animatie en speeltoestellen voor kindjes verwaarloosbaar. Zonde om hier caravan te huren.

• 1Peggy #LGBTQ+ #Rainbows09-08-2021

gekste lesbo schaar session ooit

Op de wc hing kak tege de muur ik heb daarna zelf ook maar gekakt in de wasbak . Ook zit de camping vol met kak regens (omgekeerd) ik ben helemaal niet content

• 8alain draye15-07-2020

super

Ik sta versteld van de negatieve commentaren.Want wij zijn vriendelijk ontvangen, hebben onze pas onmiddellijk terug gehad.Hulp gehad bij het plaatsen van onze caravan daar mijn man herstellend was van een operatie.En ja het klopt dat je de borg van 15 euro, cash moet betalen als borg voor een net terrein . Zelfs eurostekker kunnen lenen voor 15 euro Maar die kregen we heel vlot terug cash bij nazicht of we het terrein netjes hadden achter gelaten en stekker terug gegeven.En ja muntjes voor 10 min douche van 1.5 euro.. En ik vond ze helemaal niet geld bewust ik vroeg mag ik mee met mijn man in de douche die heeft hulp nodig ... geen probleem. is toch maar 1 x kassa En ja er zijn niet zo veel douches, maar 90 procent zijn ook sta caravan met eigen sanitair. Wij hebben 108 euro betaald voor 4 nachten, en kregen er een 5 bij voor 2 personen en 1 hond .1 week juli, ik vind dat geen geld .Is een basic camping maar ook een basic prijs.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 1anoniem1556428-07-2019

geen aanrader, onvriendelijk, afzetters

Geen aanrader!!!!

Onvriendelijk personeel, zeg maar gerust arrogant en agressief. ID wordt afgenomen, 'zodat ze alles kunnen klaarmaken'. PARKEREN IS NIET GRATIS. 6 eu per dag per auto. Wij hebben meer dan 90 euro betaald, om er 5 dagen te mogen staan.

5 douches voor de gehele camping, 8 toilettes, waarvan de helft steeds kapot, verstopt of onhygienisch. Er trok een stank door het hele gebouw, waar je u tegen zegt. Douches zijn 1,50 per keer. Water is kokend heet. Warm water om af te wassen moet je voor betalen. en een wasje dragen en drogen kost je 9 euro.

Wanneer je iets betaald, doen ze er alles om om 1 euro winst te maken door je deze niet terug te geven.

Vooraf een borg van 30 eu moeten betalen en dit wordt op een klein papiertje genoteerd, wanneer je deze kwijt raakt of niet ontvangen hebt, kan je naar je borg fluiten.

• 3Ton04-07-2019

Zal deze zeker niet adviseren !!

De eerste indruk is leuk , maar daarna begint het paspoort i leveren ( onder het mom dan kunnen we alvast alles gereed maken) daarna wil je je paspoort terug daar moet je dan €15,- voor betalen ( soort van borg) bij aankomst krijg je een vuilniszak , douche muntjes betalen 1,50 ... warm water €0,50 en bij afrekenen moet je ook nog €0,75 betalen voor de vuilniszak!! Geldklopperij !! We wilde meerdere nachten blijven maar hadden het al snel gehad daar! Mensen zijn niet echt vriendelijk ( arrogant ) Dus voor ons NOOIT meer!!!

• 2Staat v/h sanitair
  • 1r02-07-2019

A éviter de tout urgence !!!

Le camping se trouve a proximité de la plage et d'un delhaize. Par contre le propriétaire est très agressif car je n'étais pas venu à l'heure pour payer, il sentait l'alcool a plein nez. Suite à ça il m'a parlé en néerlandais et je lui ai dit que je ne comprenais pas, la dessus il m'a empoigné pour me faire sortir de l’accueil, il ne voulait pas me rendre ma carte d'identité et m'a dit que j'avais 10 minutes pour dégager du camping ou alors "il me cassait la gueule", je dois dire que j'ai été choqué par sa façon de faire, pour un commerçant qui accueil des vacancier toute l'année il n'est vraiment pas professionnel. C'est un flamingant, raciste envers les francophones et qui n'a aucun contrôle !!!! De plus tout est payant et qui plus est les douches sont froide

• 1Clo29-06-2019

Niet hier komen!

Douche ijskoud maar Betalend Geen info gekregen bij het inchecken Houden jouw identiteitskaart terwijl de wet dit verbiedt Blijkbaar moet je vertrokken zijn om 10u of je betaald een nacht extra Ze zijn niet eerlijk over de prijzen, laten jou een plaats van 10 vierkante meter betalen terwijl dat dit niet het geval is Geen wc papier

• 1Aout 201806-08-2018

Plus jamais

Personnel et gerant plus que désagréable. On est tous les uns sur les autres Sanitaires tres sales Tout est payant Bref une fois pas deux

• 3Eetgelegenheden
  • 2lotje27-07-2018

NOOIT MEER ZEKER WETEN

Heel ongemanierde uitbaters en heel geld zuchtig .Alles draait om geld en zij maar zeker als je daar iets heb gedaan je zeker je geld niet terug krijgt . En alles moet via hen gebeuren want dan rapen ze ook nog een steentje op. Zo een oneerlijke boel heb ik nog nooit meegemaakt Mij zien ze daar zeker nooit meer terug

• 1Jefke22-07-2018

Slechtste kamping ooit

Heel slecht wij zijn 3 dagen gebleven het was echt niet de moeiten we hadden beter 200 euro aan iets anders gegeven

Camping Jamboree info

Camping-informatie