Hotel Helios

37 reviews over Hotel Helios

• 2019
    10Sonja11-10-2019

Een aanrader.

Leuke nette kamer.Fantastisch uitzicht in ontbijtruimte. Verzorgd en uitgebreid ontbijtbuffet.Vriendelijke ontvangst bij de balie.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 2018
    8luc hendrickx04-04-2018

Goed hotel voor een weekend aan zee

Kamers zijn klein maar mooi. Uitstekend ontbijtbuffet Kleine maar nette wellness Supervriendelijk personeel

Gereisd met oudere kinderen in maart 2018

• Oude reviews

9Debbie29-07-2017

Een echte aanrader!

Hotel Helios in Blankenberge heeft echt super familiekamers, grote kamers met stapelbed voor de kids, mooie badkamer echt top! Super locatie aan de zeedijk. Gevarieerd en lekker ontbijtbuffet.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 6anna27-07-2017

Veel te duur voor wat het aanbiedt

Jammer, hoge verwachting maar teleurgesteld, is een minihotel met basic standaard kamer, geen airco, geen koffie of thee op kamer, geen uitlegboekje op kamer, route ernaartoe is vreselijk, ovetal omleidingen en slagbomen, 10 mntn met receptie moeten bellen onderweg hoe er te moeten komen, je betaalt hier puur voor zeezicht...een basic kamer voor 170 eu is absurd...om de hoek zit een luxe hotel met zelfs een zwembad voor flink euroos minder, mijn verjaardag was een beetje verziekt door deze conclusie achteraf.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Marnix en Claudine15-12-2016

Aangenaam verblijf in mooi hotel !

We werden zeer vriendelijk ontvangen met goede uitleg. Leuke en ruime kamer met zeezicht; alles heel netjes; zeer uitgebreid en lekker ontbijt met verse producten; mooie en aangename wellness; zeker zijn 3 sterren waard voor ons verdient het zelfs 4 sterren ! Zeker om terug te keren.

Gereisd met partner in december 2016

• 10Hutsebaut Annie15-10-2016

De max !

Wie hier niet tevreden is ... bedankt vooral aan die heel vriendelijke mijnheer aan de bali :)

Alleen gereisd in oktober 2016

• 9De heer Dirix02-10-2016

Zeer goed uitstekend hotel

Heel goede ervaring gehad goed onthaal zeer goed hotel kamer zeer goed proper goed geslapen hele toffe mensen behulpzaam goed geholpen . Ik kom zeker terug heel goed weekend gehad de andere beoordeling die hier geschreven wordt door andere mensen die dit hotel negatief verklaren over het hotel klopt niet . Dit Hotel doet hun best om u verder te helpen en er wordt wel bij gevuld bij het ontbijt garage is ook goed beter dan buiten staan dan aan de automaat te betalen Ik beveel dit Hotel zeker aan aan mensen die graag zee zicht hebben . Prijs kwaliteit is de juiste prijs en niet duur . Andere hotels hebben geen zee zicht of liggen niet aan de zeedijk . Veel luxe en zonnebrilletje krijg je op je kamer en badslippers wit . Prijs vergelijken met Hotels kijken wat je krijgt en kwaliteit .

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 9David Ost20-08-2016

Zeer goed hotel

Vriendelijk onthaal, mooie en nette kamer met zeezicht. Heerlijk en rijkelijk ontbijtbuffet (zelfs met cava als je dit wenst). Minpuntjes: moeilijk parkeren in ondergrondse parking van het hotel en airco op de kamer zou aangenamer zijn.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 7Céline Cuypers26-07-2016

Goed, maar niet schitterend!

Bij onze aankomst was de receptioniste zo druk bezig met telefoon te beantwoorden dat ze ons amper zag staan.. Ze gaf ons snel de sleutel van de kamer en meer uitleg kregen we niet! Wij hadden een familie kamer geboekt die uiteindelijk wel redelijk aan onze eisen voldeed.. Alleen was de ruimte te klein voor 4 personen, er was geen airco voorzien dus super warm om 's nachts te slapen! Een raam openzetten was ook geen optie wegens het lawaai. Wat ook vervelend was, het toilet stond in de badkamer, ook niet echt praktisch dus! De lift was ook geen optie want hij was meestal bezet en er konden max. 4 personen in! Van het ontbijt hadden we ook meer verwacht, de pistolé's waren niet vers en na 9u werd er bijna niet meer bijgevult! Al bij al hebben we toch genoten van ons weekendje Blankenberge ondanks enkele mankementen!

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 10Eddy & Diane Van den Veegaete18-04-2016

Fantastisch!

Wij hebben met ons verblijf van 3 nachten een geweldige positieve indruk overgehouden! Vriendelijke ontvangst en begeleiding naar onze kamer met zeezicht. De kamer was ruim, netjes en voorzien van een ruim bed met heerlijke matrassen. Dus alles wat een goede hotelkamer hoort te zijn! Ruime badkamer met bad, douche en alle voorzieningen. Alles perfect en hygiënisch in orde. Het ontbijtbuffet was uitgebreid en heel lekker. Zelfs, al waren er weinig gasten, werd het buffet constant aangevuld door de vriendelijke medewerker. Dus niets negatief voor ons, in tegenstellen met wat sommige bezoekers als beoordeling durven geven! Ik neem aan dat de negatieve reacties komen van mensen die ofwel niets gewend zijn of gasten die een vergelijking willen maken met de hotels in Monaco. Wel....neem van ons aan, Dit hotel is zeer goed...punt.. Bedankt aan gans het team van hotel Helios!

Eddy & Diane

Gereisd met partner in april 2016