Géén boekingskosten

Hotel Franky

BelgiëWest VlaanderenBlankenberge

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Franky voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 6 reviews
+83/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 6 reviews

6 Reviews over Franky

• 10Eddy19-10-2020

super hotel , ruime vernieuwde kamer dito badkamer

verbleven er van 16 tot 19 oktober , vergeet alle oude reviews er zijn vernieuwde kamers . Comfortkamer perfect zoals op afbeeldingen website , ook zeer proper , TV en koffie aanwezig op de kamer , badkamer uitgerust met bad en douche heerlijk verblijf gehad

• 3Berben Guillaume14-10-2019

Nooit meer

De kamer was netjes maar heel veel lawaai van de discotheek ongemakkelijke stoeltjes onze washandjes weg brandalarm s'nachts om half twee is maar 1 keer gepoetst op 4 dagen ontbijt was maar karig 1 maal was er spek en ei geen verwarming op het avondeten was niks aan te merken was heel lekker

• 4Jens10-07-2019

Voor mij nooit meer!!!

We kwamen toe en mochten maar om 17uur inchecken. Tegen 17:45gingen we inchecken.we hadden een kamer voor 4 personen geboekt en kregen er een voor 2 personen.we gingen naar de receptie en kregen nog een 2 persoonskamer die kamer was niet opgekuist. terug naar de receptie maar die sloot om 18 uur nog net op tijd want ze deed het rolluik al dicht.toen we het zeiden dat de ene kamer niet opgekuist was kregen we eindelijk een schone kamer.snachts veel straatlawaai.op de kamers is geen airco en bij de zolderkamer kon er geen raam open staan voor frisse lucht. Ontbijt was prima maar voor mij dit nooit meer!!

• 5Chantal22-05-2019

Nog Nooit meegemaakt!

Dit Nooit meer! Bij inchecken niemand aan de balie. Kamer op eerste zicht netjes, helaas bij toiletbezoek 2 velletjes papier, zijn papier moeten gaan vragen. Tot 4 u goed geslapen daarna hels lawaai van verschillende kakelende dieren tot ongeveer 7 u. Slaapkamer zat vol met muggen en op de muren voet- en bloedafdrukken van doodgeslagen muggen. Ontbijt was goed maar appelsiensap, spek en roerei werden niet op tijd aangevuld. Werken voor de deur daar konden ze echter niks aan doen, maar de gangen en onze kamer lag daarna vol met zand. Douche was ok, toch ouderwets en versleten. Na gebruik onze handdoeken op de grond gelegd ter vervanging. Maar tot onze grote spijt hebben vastgesteld dat er niets maar dan ook niets werd gekuist, zelf het bed was niet opgemaakt. En daar lagen onze handdoeken dan!!! Bij uitchecken wederom niemand aan de balie, nochtans stonden er 5 personen om uit te checken. Vroegen niks gewoon uitchecken en salut.

• 3Julie11-04-2019

Niet proper!

Wij hadden geboekt met een bon en kregen kamer 211. We waren precies in een sloppenwijk. Kamer was zeer vuil, muf, vol met muggen, ramen konden niet toe, vlekken op de muur,... Dit gaan melden en meteen keken ze voor een andere kamer. Op het eerste zicht zag deze er proper uit. Maar nog tandpasta resten in lavabo, vloer nog vol zand,... Zeker niet hygiënisch. Kamers worden zeker niet gepoetst na ieder verblijf! Het ontbijt is basic, maar ok.

• 7Pinxten Inge18-09-2017

Goed, als ontbijt in de kamerprijs inbegrepen is.

Wij hadden online via touroperator kunnen boeken voor 85 euro per nacht, ontbijt inbegrepen. Kamer standaard maar proper. Ontbijt zeer basic. Bed valt mee.

Onze kamer lag aan de straatkant, straatlawaai tot 5 uur s'ochtends. Discotheek schuin tegenover het hotel. Stoeltjes op de kamer niet comfortabel.

Algemeen: als je kan boeken voor 85 euro inclusief ontbijt vinden wij het in orde. Als je echter boven op de kamerprijs nog 12,5 euro per persoon moet betalen voor het ontbijt is de prijs veel te hoog. Ontbijt is echt geen 12.5 euro per persoon waard.

Hotel Franky info

Het complex