Géén boekingskosten

Aparthotel Floreal Blankenberge

BelgiëWest VlaanderenBlankenberge

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Floreal Blankenberge voor je op een rij gezet:

2.9OnvoldoendeScore uit 21 reviews

Meer aparthotel info

21 Reviews over Floreal Blankenberge

• 2Yvonne10-08-2021

Niet doen.

Wij hebben in appartement 303 met 1 slaapkamer gezeten. Ruimte en kasten ruim voldoende. Dat is dan ook het enige positieve. Inchecken voor een appartement 3 uur later dan voor een hotelkamer. En dan sta je er met 80 andere. De toiletten beneden zijn vies, ontbreken tegels en prullenbakken lopen over. Banken in het appartement zijn ronduit smerig. Dan kan je beter niks neerzetten. Conclusie, ooit goed geweest maar die inkomsten hadden ze moeten gebruiken om het goed te houden. Nu te slecht geworden. Schandalig dat ze er nog zoveel voor durven te vragen zonder te investeren. Corona geen excuus.

• 6lavrijsen04-09-2015

Piepkleine kamer

Als je een grote kamer boekt ben je beter gesteld.over een bed moeten klauteren om in het tweede bed te geraken noem ik geen luxe. Tv die niet werkt,melden aan onthaal,geen reactie. Volgende maal een duurdere kamer, misschien beter?

• 9tosan01-09-2015

Aangenaam weekend

Met de kinderen (23-25j) een appartement geboekt met 2 slpk. Opklapbedden in de living waren zeer goed. Ruime leefkamer en keuken. Wel iets te warm. Kamers waren proper en net.

• 5Hilda23-08-2015

Maar zozo

Goede ligging, veel oudere personen, aan renovatie toe, vooral de appartementen.

• 8tosan04-02-2015

Een ervaring

Wij hadden een gastronomisch visweekend geboekt maar is ons eerder slecht uitgevallen. Over het verblijf kon ik alleen maar zeggen dat de kamers Veel te warm waren en dat je de verwarming niet kon regelen. Dus venster moeten openzetten. Het eten was goed maar veel, veel te veel. Kwantiteit boven kwaliteit. En met 350 personen in een eetzaal is nu ook niet zo gezellig. Dus wel goed voor de liefhebbers van veel ambiance (steeds muziekale omlijsting) en erg grote honger.

• 9Boetchi20-11-2014

Aangename plaats

Het hotel ligt ideaal, 5 min van het centrum, ver weg van de drukte in de zomerperiode, vriendelijk personeel, kindvriendelijk en makkelijk te gbruiken voor mensen met een rolstoel

• 8lien350007-11-2014

Goede verblijfplaats

We verbleven slechts 1 nacht in Floreal; Ligging is goed, een paar honderd meter van duinen en strand. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, van receptie tot obers. Prima ontbijt. Prima parkeermogelijheid. Kamers zijn niet luxueus, maar alles is zeker aanwezig.

• 9Nick Van Aelst07-08-2013

super leuke vakantie gehad

een leuke week gehad in floreal blankenberge. eten is heel erg lekker, de kamers zij ruim en mooi en het strand ligt op loopastand van het hotel.

• 9Cools Jan27-11-2012

Voor herhaling vatbaar

We hadden een studio gehuurd owv dat er geen vrije hotelkamers waren. Vriendelijk personeel aan de balie en de studio was ruim genoeg. De bedden maakte wel een beetje lawaai, maar dat heb je in veel hotels ook. Er is ruime parking voorzien, het complex ligt ideaal, dicht bij het strand, tegen sealife en ernaast is er een supermarkt. Men heeft ook geen geluidshinder van de drukke baan die juist voor het hotel/complex passeert. Bij studio's of appartementen moet men bij het vertrek de schoonmaak zelf doen, maar dat weet men reeds bij het boeken.

• 4Jeffrey29-12-2011

Vergane glorie

Man, man , man wat vroeger zo leuk was voor ons en onze kinderen wordt meer en meer een flop. Overal zie je scheuren en kraken in het gebouw. Kamers zeer gedateerd. Animatie is niets meer waard. Vriendelijkheid is ver te zoeken . Kortom een rotvakantie gehad in Floreal Blankenberge.

Aparthotel Floreal Blankenberge info

Het complex