Aparthotel Floreal Blankenberge

Aparthotel Floreal Blankenberge

7.7Goed

België, West Vlaanderen, Blankenberge

7.7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Floreal Blankenberge voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

• Animatie
Meer aparthotel info

20 reviews over Aparthotel Floreal Blankenberge

• 6lavrijsen04-09-2015

Piepkleine kamer

Als je een grote kamer boekt ben je beter gesteld.over een bed moeten klauteren om in het tweede bed te geraken noem ik geen luxe. Tv die niet werkt,melden aan onthaal,geen reactie. Volgende maal een duurdere kamer, misschien beter?

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9tosan01-09-2015

Aangenaam weekend

Met de kinderen (23-25j) een appartement geboekt met 2 slpk. Opklapbedden in de living waren zeer goed. Ruime leefkamer en keuken. Wel iets te warm. Kamers waren proper en net.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

• 5Hilda23-08-2015

Maar zozo

Goede ligging, veel oudere personen, aan renovatie toe, vooral de appartementen.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8tosan04-02-2015

Een ervaring

Wij hadden een gastronomisch visweekend geboekt maar is ons eerder slecht uitgevallen. Over het verblijf kon ik alleen maar zeggen dat de kamers Veel te warm waren en dat je de verwarming niet kon regelen. Dus venster moeten openzetten. Het eten was goed maar veel, veel te veel. Kwantiteit boven kwaliteit. En met 350 personen in een eetzaal is nu ook niet zo gezellig. Dus wel goed voor de liefhebbers van veel ambiance (steeds muziekale omlijsting) en erg grote honger.

Gereisd met partner in december 2014

• 9Boetchi20-11-2014

Aangename plaats

Het hotel ligt ideaal, 5 min van het centrum, ver weg van de drukte in de zomerperiode, vriendelijk personeel, kindvriendelijk en makkelijk te gbruiken voor mensen met een rolstoel

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 8lien350007-11-2014

Goede verblijfplaats

We verbleven slechts 1 nacht in Floreal; Ligging is goed, een paar honderd meter van duinen en strand. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, van receptie tot obers. Prima ontbijt. Prima parkeermogelijheid. Kamers zijn niet luxueus, maar alles is zeker aanwezig.

Gereisd met partner in november 2014

• 9Nick Van Aelst07-08-2013

super leuke vakantie gehad

een leuke week gehad in floreal blankenberge. eten is heel erg lekker, de kamers zij ruim en mooi en het strand ligt op loopastand van het hotel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9Cools Jan27-11-2012

Voor herhaling vatbaar

We hadden een studio gehuurd owv dat er geen vrije hotelkamers waren. Vriendelijk personeel aan de balie en de studio was ruim genoeg. De bedden maakte wel een beetje lawaai, maar dat heb je in veel hotels ook. Er is ruime parking voorzien, het complex ligt ideaal, dicht bij het strand, tegen sealife en ernaast is er een supermarkt. Men heeft ook geen geluidshinder van de drukke baan die juist voor het hotel/complex passeert. Bij studio's of appartementen moet men bij het vertrek de schoonmaak zelf doen, maar dat weet men reeds bij het boeken.

Gereisd met partner in november 2012

• 4Jeffrey29-12-2011

Vergane glorie

Man, man , man wat vroeger zo leuk was voor ons en onze kinderen wordt meer en meer een flop. Overal zie je scheuren en kraken in het gebouw. Kamers zeer gedateerd. Animatie is niets meer waard. Vriendelijkheid is ver te zoeken . Kortom een rotvakantie gehad in Floreal Blankenberge.

Gereisd met jonge kinderen in november 2011

• 9Joeri18-06-2011

Super voor de kinderen!

Voor kinderen is het hier een waar paradijs. De ganse dag door animatie, 's avonds toffe en avondvullende shows voor jong en oud. Eten in tearoom beter dan in hoofdrestaurant. Ontbijt zekr OK!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2011

Aparthotel Floreal Blankenberge info