Hotel E.T.M. Bach

8.8Fantastisch

België, West Vlaanderen, Blankenberge

Op vakantie geweest naar E.T.M. Bach?

8.8Fantastisch

19 reviews over Hotel E.T.M. Bach

• 10Louis en José26-08-2010

Aanrader

Wij komen al vele jaren in Hotel Bach. Als het er niet naar onze zin zou zijn deden we dat zeker niet. De kamers zijn sfeervol, netjes, ingericht, net als de rest van het hotel. We genieten er van de serene rust. Een gezellig en voldoende ontbijt onder het genot van zachte klassieke achtergrondmuziek. Een aanrader voor iedereen die een betaalbaar, gezellig hotel zoekt in het centrum van Blankenberge. Het is als een verslaving: Een keer geweest, dan blijf je terugkomen!!

Gereisd met partner in april 2010

• 9j.piek24-08-2010

In dit hotel geniet een mens wel.

Heel regelmatig ben ik in Hotel Bach geweest,en telkens weer wordt ik verrast als ik binnenkom. Voor een relatief klein hotel straalt Hotel Bach een fantastische grootse en sjieke sfeer uit, waar je je direct thuis voelt.Echt klein maar fijn. Een fantastische inrichting die van veel smaak getuigt. Dit komt inderdaad ook zoals in de vorige beoordelingen werd genoemd,door de vriendelijke eigenaar ,de heer Bach. Het is er zeer proper en zeer zeker een bezoek waard. Eigenlijk zou ik wel een 10 willen geven voor alles,naar dat doe ik nooit. Beschikt U nog eens over een vakantiedag,breng die dan door in Hotel Bach.

Alleen gereisd in augustus 2010

• 9jos en patrice engels-smit18-08-2010

Heerlijk, aangenaam hotel

Wij, Patrice en Jos Engels uit Nederland, vinden Hotel Bach reeds vele jaren een heerlijke oase van rust, die met zijn constante kwaliteit, keurige netheid en zuiverheid uitstraalt. Het hotel wordt op professionele en zeer betrokken wijze gerund. Dhr. Bach is een plezierig en vriendelijk persoon, die altijd klaarstaat zijn gasten nog enkele waardevolle/leuke tips mee te geven. (Restaurants, festiviteiten e.d.) Elke dag begint met een heerlijk, royaal en liefdevol bereid ontbijt. Het hotel is zeker en vast een AANRADER!

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Annemie Stautemas16-08-2010

echt de moeite

dit is een heel leuk, klein hotel, vooral voor mensen die een rustig verblijf zoeken. De hoteleigenaar staat steeds klaar om het de gasten zo goed mogelijk naar hun zin te maken. De kamers zijn heel netjes, het ganse hotel trouwens. De art-decostijl en de zachte verlichting in de ontbijtzaal geven je onmiddellijk een goed gevoel. Een aanrader!

Gereisd met partner in maart 2010

• 9Suzanne, Roger, Jessy en Denny13-08-2010

een echte aanrader

bij hotel bach zijn we zeer vriendelijk ontvangen, de kamers zijn mooi ingericht en er is voldoende plaats, ze worden ook zeer goed onderhouden en ge poetst wat toch niet onbelangrijk is. Het personeel is altijd zeer vriendelijk en hulpvaardig. het ontbijt is altijd goed verzorgd en lekker, in een zeer aangename sfeer met mooie achtergrond muziek. Voor ons is het een zeer goed hotel, waar wij zeker met heel veel plezier terug zullen keren.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

• 9Suzanne, Roger, Jessy en Denny12-08-2010

een echte aanrader

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

• 8De Smedt-Maervoet12-08-2010

met vakantie in een huiselijke sfeer

In hotel BACH voelt men zich thuis. Men kan ook met allerlei vragen terecht bij de uitbater die altijd zelf aanwezig is. De kamers zijn héél net en sfeervol. Openbaar vervoer en bezienswaardigheden zijn vlakbij. Ook ideale vertrekplaats voor bezoekjes in het binnenland, zoals Brugge en Gent.

Gereisd met partner in januari 2010

• 9Isa en mathias09-08-2010

gezellig

één van de pluspunten is het feit dat het hotel vlakbij het casino en het strand ligt. Wanneer je het hotel binnenstapt, waan je je midden de jaren 50. Hele goede service, een stevig ontbijt en kraaknette slaapkamer en badkamer!

Gereisd met partner in augustus 2010

Hotel E.T.M. Bach info