Géén boekingskosten

E.T.M. Bach

BelgiëWest VlaanderenBlankenberge
8.8FantastischScore uit 19 reviews

8.8FantastischScore uit 19 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

19 Reviews over E.T.M. Bach

• 9Helga05-09-2012

Aanrader ook met jonge kinderen

Hotel E.T.M. Bach* in Blankenberge is een mooi hotel met een perfecte ligging in de stad en dichtbij de dijk. 's Nachts was er straatlawaai waardoor we sliepen met de vensters dicht. Op iedere verdieping is er een grote, gemeenschappelijke badkamer aanwezig. Alles was zeer proper en hygiënisch. Het ontbijt was lekker maar sober. We misten zeker een ei (gekookt of gebakken), fruit, yoghurt. Prijs/kwaliteit was het hier zeker ok met een vriendelijke gastheer.

• 10lutgart pieters24-10-2011

EEN AANRADER!!!

Hotel Bach staat gewoonweg voor:

B uitengewoon A uthentiek C harmant H otel.

L. Pieters, Antwerpen

• 10lutgart pieters17-10-2011

Een aanrader

Alhoewel ik vorig jaar een studio aan zee kocht, wilde ik gaarne toch nog eens gaan logeren in Hotel Bach. De luxe en het comfort om te kunnen aanschuiven aan een mooie en lekkere gedekte ontbijttafel, daar kon ik opnieuw van genieten. Slapen op een goede matras in een gezellige kamer - zonder zelf het bed te moeten opmaken (!) - gaf me een verkwikkende nachtrust. De vriendelijke ontvangst van de charmante gastheer - dhr. Bach - is topklasse. 'Gastheer' - hij is werkelijk zoals het woord zegt - 'een heer' (een gentleman) voor 'de gast'. Mijn verblijf in Hotel Bach gaf me weerom zoals vorige keren een prima gevoel, een gevoel van 'thuiskomen'.

L. Pieters, Antwerpen.

• 9ghisje berben11-09-2011

een heel leuk en verzorgd hotel

het was een heel leuk verzorgd hotel met een heel vriendelijke hotelier het ontbijt was heerlijk, je komt niets tekort kamers mooi gewoon heel goed

• 4koppel uit Limburg26-08-2011

voor deze prijs een teleurstelling !

Toen we op de site kennis maakten, hadden we toch een heel andere indruk. Zeer kleine kamer ! Voor deze prijs had ik toch wel op zijn minst een douche en toilet bij de kamer verwacht. Gemeenschappelijke badkamer voor al de gasten is niet meer van deze tijd ! Voor mij was dit een dure jeugdherberg.

• 10marnix geyssens06-07-2011

zeer net en heerlijke vakantiehotel

aangenaam verblijf in een huiselijke sfeer heel vriendelijk onthaal en lekker ontbijt waar je het buikje vol kunt eten

• 9Erwin Jehaes10-06-2011

Eindelijk rust!

Een journalist moet soms ook eens de boog ontspannen. Daarom kozen mijn echtgenote en ikzelf lukraak voor een kort verblijf in hotel E.T.M. Bach in Blankenberge. We werden er op vrijdag 3 juni 2001 verwelkomd door het gefluit van een vogeltje. Hoteleigenaar Erwin Bach begeleidde ons naar onze kamer en hielp bij het sleuren van de bagage. Ondanks de drukte in Blankenberge (Havenfeesten) beleefden wij er twee rustige nachten. De ontbijten, achtergrondmuziek, waren perfect. Intussen bleef dienstvaardigheid troef. Die dienstvaardigheid bleek ook ingebakken bij het andere personeel. De hygiëne in het hotel is onberispelijk. Ik mocht er wel niet roken maar dit gaf meteen de aanzet om er definitief mee te stoppen. Mijn echtgenote vond het overigens bijzonder leuk dat ik, voor één keer, niet naar tabak rook. Smaakt gewoonweg naar nog!

Erwin Jehaes Rechtbankjournalist Het Laatste Nieuws 0479 35 07 73

• 9Michel & Saskia14-02-2011

Zoals het hoort

Na onze huwelijksreis 22 jaar geleden zijn we opnieuw voor 1 nacht gaan logeren in hotel ETM Bach. Het was gewoonweg DIK in orde. De eigenaar slaagt er zelfs nog in om (volgens mij een van de weinigen nog!!) verse broodjes te serveren bij het ontbijt. Iets wat in deze tijd van voorgebakken "brol" vrij uniek is dunkt mij.

• 7Paul Deprins13-10-2010

Goed voor een keertje

Kamer 15 - Eerder kleine kamer met uitzicht op koepel; lavabo op kamer maar douche en toilet (gemeenschappelijk) op de gang. Dan is 80 € toch pittig. Alles wel kraaknet ! Lekker ontbijt aan tafel bediend. Mooie Art Nouveau elementen. "Bach" dominant aanwezig. Beetje rariteitenkabinet. Voor ons goed voor 1 nachtje.

• 9Brian Peter Herzog19-09-2010

Empfehlenswert!

Seit 20 Jahren sind wir-meine Frau und ich-regelmässig bei Herrn Bach zu Gast. Im Sommer wie im Winter. Wir haben eine Anreise von 700 Km, aber die fahren wir gerne! Wir wissen, im Hotel Bach sind wir daheim! Schöne Einrichtung und ein sehr bemerkenswerter und aufmerksamer Service, ruhige Athmosphäre, das sind Gründe, immer wieder hierhin zu reisen. Wir haben nie das Gefühl gehabt, "nur" Gast zu sein. Ausserdem hat Herr Bach uns Flandern näher gebracht, als wir diese schöne Region ohne ihn kennengelernt hätten. Wer stilvolle, ruhige Umgebung schätzt, der sollte hier hin kommen und geniessen!

Hotel E.T.M. Bach info

Het complex