Géén boekingskosten

Vakantiehuis Duinse Polders

BelgiëWest VlaanderenBlankenberge

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Duinse Polders voor je op een rij gezet:

5.2MatigScore uit 17 reviews

Meer vakantiehuis info

17 Reviews over Duinse Polders

• 5Pam Zagers23-06-2022

Tegenvallend

Bij aankomst geen vriendelijke receptioniste en we konden pas een uur later in onze kamer, tijdens ons 5 daags verblijf is de kamer alleen de 1e ochtend schoongemaakt, de andere dagen kregen we te horen dat de schoonmaker het vergeten was. Verder ook een oud hotel en behoorlijk sfeerloos zeker de eetzaal. De derde dag werden we verrast in de eetzaal met zeker honderd schoolkinderen die er ook verbleven,en de overige gasten moesten in een achteraf zaaltje eten, ‘s avonds en ‘s morgens. Geen vriendelijk personeel. Het eten was ook niet om over naar huis te schrijven, het ontbijt was voldoende

• 6Natuur
  • 8Inge01-11-2019

Een dikke meevaller...

Na het lezen van heel slechte reacties gingen wij met een bang hart naar daar”want amai wat voor een hotel zouden wij in slapen” maar niets in minder waar. Ten eerste de persoon die ons geholpen heeft aan een kamer waaauw die vrouw(Sonja) een dikke pluim ze heeft zoveel moeite gedaan dat we toch konden overnachten. Komen we aan in Blankenberge, werden we vriendelijk geholpen aan de balie door een lieve dame, krijgen onze sleutel en zochten onze kamer...we sliepen in het appartement gedeelte...en dan komt het lezen we zo negatieve reacties over vuile kamers en badkamers...NIET WAAR zo een proper kamer met een proper keuken. De bedden waren zo net en opgemaakt met propere handdoeken. Ok de badkamer rook een beetje maar wat water in het putje en de geur was weg. Ik ben iemand die heel gesteld is op hygiëne en dit hotel is zeker proper en net...wij komen zeker terug met onze kinderen. Mensen geloof niet altijd de negatieve commentaar van andere.

• 6Claudi Olieslagers22-08-2019

Het is te doen! Maar kan veel beter!

Geboekt via bon en daarna pas de reviews gelezen :-( Het viel reuze mee. Oké beetje gedateerd, zou een frisse wind door mogen. Tapijt in hotelkamer is nou niet je van het. Er hangt een bord dat eind 2012 alles opgeknapt zou zijn (haal dat bord maar weg). Maar het was te doen. Gewoon schone handdoeken, bedden opgemaakt. Ontbijt was goed, maar weinig spannend. Gekookt ei was het spannends ;-) Onvoldoende willen we het zeker niet noemen. Saai en oudbollig wel. Geen gezellige plekje om s avonds nog wat te drinken (maar een cafetaria, zelfbediening). Maar goed we hebben er alleen geslapen. Prima te belopen naar hartje Blankenbergen waar genoeg te eten is aan het strand. We hadden mooi weer, dus werd alles zonniger. Geen wifi, tv alleen Belgische zenders. Dus helemaal zennnnn terug. Sowieso was in heel Blankberge het personeel in de horeca "anders" dan in NL misschien moe aan het eind van het seizoen?

• 2Proost kim29-07-2019

Nooit meer

Schandalig verblijf!! Verouderd ‘hotel’ zonder service... op een verblijf van 4 dagen geen enkele keer kamer gepoetst of handdoeken vervangen!!! Na 4 keer te klagen gaven ze me gelijk dat het schandalig was!!! En nog kwamen ze niet poetsen!!! Veel te duur... voor een oud onverzorgd hotel zonder service naar de klant toe!! Douche en watertemperatuur waren bloedheet!!! En niet regelbaar!!! Echt een schande

• 2Ilse de paep18-08-2018

Zeker NIET voor herhaling vatbaar

Slecht eten,niets vers,niets voor kinderen te eten,vuile kamers met tapeit,was er vies van

• 6ann16-07-2018

teleurstellend

wij waren hier met een bon Charme verblijf. Veel charme konden we niet ontdekken, 99 euro is heel veel geld voor wat we kregen. Perfect voor zeeklassen ed maar absoluut niet meer van deze tijd voor volwassenen.

• 3Bibi13-02-2018

Zwaar onderkomen hotel!

Eerlijk gezegd ben ik iemand die nog nooit een negatieve recensie online heeft geplaatst, maar dit hotel heeft eerlijk gezegd echt geen bestaansrecht meer. De foto's zijn zwaar misleidend en het is echt extreem onderkomen. Er zijn verschillende kamers, enkele zijn gerenoveerd. Wij verbleven in een oude kamer en dit is in geen enkel opzicht het geld waard! Het lijkt op een oud vervallen bejaardenhuis/ziekenhuis waar een hotel van gemaakt is. Dan nog maar te zwijgen over de hoofdkussens... De locatie is geweldig en het ontbijt is ook oké, maar het totaal mist alle sfeer/ambiance echt vreselijk. Kortom, prijs-kwaliteit staat in geen enkele verhouding. We hadden 2 nachten geboekt maar zijn in de ochtend meteen weer vertrokken. Dit hebben we nog nooit gedaan en zijn de hele wereld rondgereisd.

• 10Familie Rogiers - Vanderhaeghen05-06-2017

Zéker voor herhaling vatbaar !

Afgelopen weekend verbleven we 3 dagen / 2 nachten in een familie studio op het gelijkvloers. De studio was heel netjes, kitchenette was ruim voorzien van keukenmaterialen (toch even nagekeken: ook al kookten we zelf niet :-p). Het ontbijtbuffet was meer dan voldoende keuze, heel lekker. Op zaterdag hadden we hier eveneens in een feestzaal ook een communiefeest georganiseerd voor onze jongste dochter: was Tip Top in orde : meer dan voldoende eten & drinken (receptie - BBQ buffet + dessert buffet) Heel vriendelijk & vlot personeel. Wij komen zeker nog eens terug :-)

• 7robste18-04-2017

krijgt niet wat je vraagt

Wat op website staat van keuze kamer wordt uiteindelijk toch niet gegeven.Ze weten aan de receptie niet goed wat je bedoeld en ze kunnen het niet aanduiden. Géén goeie informatie over de kamers.Op factuur staat gewoon kamer, terwijl je een familiekamer gevraagd hebt. Uitleg aan de receptie: Wij beslissen welke soort kamer dat je krijgt.Géén grondplan van de kamers. Men zegt, dat je niet voort moet gaan op de website.Maar, het zou beter zijn te vermelden of het duo-kamers ( familiekamer met een afgesloten slaapruimte of een grote familiekamer??, i.p.v. van de m2.

• 8Buvens, Hilaire16-03-2016

Ze krijgen nog 1 één kans met het eten

Het personeel was top, zoals het al 20 jaar het geval is. De kamers zijn ook goed maar dat eten 's middags. Ik voelde mij terug bij het leger. Daar was het ook steeds hetzelfde koude eten maar daar wist ge dat de chef het tot zich nam maar nu was er geen vlees. Of het moeten de balletjes in tomatensaus geweest zijn.

Vakantiehuis Duinse Polders info

• CafeBeschikbaar (1)