Vakantiehuis Duinse Polders

16 reviews over Vakantiehuis Duinse Polders

• 2019
    8Inge01-11-2019

Een dikke meevaller...

Na het lezen van heel slechte reacties gingen wij met een bang hart naar daar”want amai wat voor een hotel zouden wij in slapen” maar niets in minder waar. Ten eerste de persoon die ons geholpen heeft aan een kamer waaauw die vrouw(Sonja) een dikke pluim ze heeft zoveel moeite gedaan dat we toch konden overnachten. Komen we aan in Blankenberge, werden we vriendelijk geholpen aan de balie door een lieve dame, krijgen onze sleutel en zochten onze kamer...we sliepen in het appartement gedeelte...en dan komt het lezen we zo negatieve reacties over vuile kamers en badkamers...NIET WAAR zo een proper kamer met een proper keuken. De bedden waren zo net en opgemaakt met propere handdoeken. Ok de badkamer rook een beetje maar wat water in het putje en de geur was weg. Ik ben iemand die heel gesteld is op hygiëne en dit hotel is zeker proper en net...wij komen zeker terug met onze kinderen. Mensen geloof niet altijd de negatieve commentaar van andere.

Gereisd met partner in november 2019

• 2Proost kim29-07-2019

Nooit meer

Schandalig verblijf!! Verouderd ‘hotel’ zonder service... op een verblijf van 4 dagen geen enkele keer kamer gepoetst of handdoeken vervangen!!! Na 4 keer te klagen gaven ze me gelijk dat het schandalig was!!! En nog kwamen ze niet poetsen!!! Veel te duur... voor een oud onverzorgd hotel zonder service naar de klant toe!! Douche en watertemperatuur waren bloedheet!!! En niet regelbaar!!! Echt een schande

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    2Ilse de paep18-08-2018

Zeker NIET voor herhaling vatbaar

Slecht eten,niets vers,niets voor kinderen te eten,vuile kamers met tapeit,was er vies van

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 6ann16-07-2018

teleurstellend

wij waren hier met een bon Charme verblijf. Veel charme konden we niet ontdekken, 99 euro is heel veel geld voor wat we kregen. Perfect voor zeeklassen ed maar absoluut niet meer van deze tijd voor volwassenen.

Gereisd met partner in juli 2018

• 3Bibi13-02-2018

Zwaar onderkomen hotel!

Eerlijk gezegd ben ik iemand die nog nooit een negatieve recensie online heeft geplaatst, maar dit hotel heeft eerlijk gezegd echt geen bestaansrecht meer. De foto's zijn zwaar misleidend en het is echt extreem onderkomen. Er zijn verschillende kamers, enkele zijn gerenoveerd. Wij verbleven in een oude kamer en dit is in geen enkel opzicht het geld waard! Het lijkt op een oud vervallen bejaardenhuis/ziekenhuis waar een hotel van gemaakt is. Dan nog maar te zwijgen over de hoofdkussens... De locatie is geweldig en het ontbijt is ook oké, maar het totaal mist alle sfeer/ambiance echt vreselijk. Kortom, prijs-kwaliteit staat in geen enkele verhouding. We hadden 2 nachten geboekt maar zijn in de ochtend meteen weer vertrokken. Dit hebben we nog nooit gedaan en zijn de hele wereld rondgereisd.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• Oude reviews

10Familie Rogiers - Vanderhaeghen05-06-2017

Zéker voor herhaling vatbaar !

Afgelopen weekend verbleven we 3 dagen / 2 nachten in een familie studio op het gelijkvloers. De studio was heel netjes, kitchenette was ruim voorzien van keukenmaterialen (toch even nagekeken: ook al kookten we zelf niet :-p). Het ontbijtbuffet was meer dan voldoende keuze, heel lekker. Op zaterdag hadden we hier eveneens in een feestzaal ook een communiefeest georganiseerd voor onze jongste dochter: was Tip Top in orde : meer dan voldoende eten & drinken (receptie - BBQ buffet + dessert buffet) Heel vriendelijk & vlot personeel. Wij komen zeker nog eens terug :-)

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

• 7robste18-04-2017

krijgt niet wat je vraagt

Wat op website staat van keuze kamer wordt uiteindelijk toch niet gegeven.Ze weten aan de receptie niet goed wat je bedoeld en ze kunnen het niet aanduiden. Géén goeie informatie over de kamers.Op factuur staat gewoon kamer, terwijl je een familiekamer gevraagd hebt. Uitleg aan de receptie: Wij beslissen welke soort kamer dat je krijgt.Géén grondplan van de kamers. Men zegt, dat je niet voort moet gaan op de website.Maar, het zou beter zijn te vermelden of het duo-kamers ( familiekamer met een afgesloten slaapruimte of een grote familiekamer??, i.p.v. van de m2.

Gereisd met partner in mei 2016

• 8Buvens, Hilaire16-03-2016

Ze krijgen nog 1 één kans met het eten

Het personeel was top, zoals het al 20 jaar het geval is. De kamers zijn ook goed maar dat eten 's middags. Ik voelde mij terug bij het leger. Daar was het ook steeds hetzelfde koude eten maar daar wist ge dat de chef het tot zich nam maar nu was er geen vlees. Of het moeten de balletjes in tomatensaus geweest zijn.

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 6Ullrich05-09-2015

Niet al te best

Prijs kwaliteit klopt niet echt in dit hotel. Het ontbijt was wel goed.

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Vergauwen Jan07-04-2015

Prachtig paasweekend

We waren met 11 personen en iedereen heeft ervan genoten qua verblijf en eten. Een aanrader, dicht bij tram halte en dicht bij zee. Onthaal zeer vriendelijk. Chapeau voor de kok. Mvg. Jan en Annie

Gereisd met vrienden in april 2015

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen