Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

31 Reviews over Du Commerce

• 9Maud10-05-2021

Prima verzorgd hotel

Een prima hotel, schoonmaak prima, inrichting prima. Ook de verzorging omtrent de corona maatregelen werden goed uitgevoerd. Ontbijt werd netjes verzorgd op je hotelkamer gebracht op de afgesproken tijd.Ligging van het hotel is uitstekend, alles op loopafstand te bereiken.

• 10Yolanda28-09-2018

Voor herhaling vatbaar.

Alles was tiptop: kamer proper, bed oké, douche en toilet hetzelfde, een flesje water. Ontbijt was ook uitstekend. Wij hebben een (klein) hondje. Haar buggy was geen probleem. Wij konden ontbijten in de lounge, door het feit dat er personen allergisch zijn aan dieren, maar dat werd super geregeld door de eigenaars. Zeker voor herhaling vatbaar. Wij komen terug.

• 9Gerstmans vera23-09-2018

fantastisch

Hotel du commerce is een zeer goed hotel . Kamers heel proper goede matrassen . Zeer behulpzaam en vriendelijke mensen . Lekkker ontbijt . Kamer met balkon gevraagd en gekregen ditmaal wel getelefoneerd naar hotel voor boeking . In juni via touroperator en die geven niet altijd door wat je speciale wensen zijn . Prijs kwaliteit is voor mij een 10 waard

• 9Loyens Theo29-07-2017

Fantastisch hotel

Goed gelegen nabij het strand en het centrum,proper hotel,goed ontbijt en de ontvangst is heel goed zoals heel het hotel.

• 9Nicky04-05-2017

supergezellig & romantisch

Mooie kamer, voldoende groot. De badkamer was klein, maar 't ging nog net. Heerlijk ontbijt met voldoende keuze tussen al wat goed en al wat lekker is.

• 8koppel23-08-2016

wij komen zeker terug

hotel goed gelegen in een rustige straat en niet ver van dijk, kamer en badkamer niet groot maar zeer proper. Goed bed en koelkastje op kamer. Het ontbijt is lekker en wordt steeds aangevuld.

• 9christophe_zutterman02-04-2016

Mooi hotel, centraal gelegen

Het hotel is in een zijstraat van de zeedijk gelegen. Je zit op 200 meter van de zee en toch in een rustige straat. Er is geen parking bij het hotel, maar op ongeveer 200 meter is er parking De perse. Je betaalt er 6 euro voor een volledige dag parkeren. De mensen zijn er zeer vriendelijk en hulpvaardig.

Wij hadden voor een driepersoonskamer gekozen (kamer 208). Deze kamer heeft een dubbelbed en een enkelbed. Het enkelbed bevindt zich in een aanpalende kamer, gescheiden door een deur. De kamer is goed ingericht, netjes en alles is aanwezig wat er moet zijn. Er is geen minibar, wel een kleine koelkast.

Het ontbijt is zeer uitgebreid. Je hebt veel keuze en alles wordt ook zeer snel aangevuld.

• 8Pascal23-09-2015

Heerlijk verblijf gehad

Prima hotel. Ontbijt was zeer goed in orde en al het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Parkeren is niet in directe omgeving van het hotel maar heb de auto prima weg kunnen zetten, bewaakt, op een kleine paar honderd meter van het hotel. Voor ons dus geen bezwaar. Kamer was prima op orde en werd dagelijks schoongemaakt waarbij direct alle handdoeken werden vervangen. Eigenaren vriendelijk. Kortom een prima en heerlijk verblijf gehad dat zeker voor herhaling vatbaar is

• 8Van Deuren23-05-2014

Ontspanning

Fijn hotel Wij verbleven 3 dagen in dit hotel.Kamers in orde.Onthaal kan niet beter.Ligging perfect. Ontbijt uitgebreid meer moet dat niet zijn. Vriendelijkheid ok. Voor herhaling vatbaar.

• 9Nora09-08-2013

Goed hotel op rustige plek

Het hotel ligt rustig, dichtbij de dijk en makkelijk te bereiken vanuit het station. Spijtig genoeg hadden we last van een meeuwenplaag, zodat het moeilijk werd te slapen met open raam.

Hotel Du Commerce info

Het complex