Hotel Concordia

7.3Goed

België, West Vlaanderen, Blankenberge

Op vakantie geweest naar Concordia?

7.3Goed

19 reviews over Hotel Concordia

• 8Gunther21-06-2016

Basic maar gezellig

Samen met partner onze 13e verjaardag van onze relatie gevierd door weekend zee met overnachting in dit hotel. Al bij al wel een leuk hotel met vriendelijke mensen en een mooi uitgebreid ontbijt, kamer van ons kon wel een beetje netter. Voor de rest budgetair een aanrader

Gereisd met partner in januari 2016

• 7Natasja08-05-2016

Leuk weekend aan zee

Ben hier geweest met mijn moeder, we vonden het over het algemeen wel oke. De kamer mocht wel een extra kuisbeurt gebruiken. Overal nog stof op, op de bureau, het gestel vh bed, vensterbanken, televisie enz... de gordijn hing er ook aan een kant voor de helft af! Het ontbijt was subliem, alles was aanwezig. Echt top! Vriendelijke meneer bij aankomst en bij vertrek. We komen nog wel terug maar hopen dan op een propere kamer!

Gereisd in mei 2016

• 9Theo 01-07-2015

heel goed hotel 🏨

Vriendelijke ontvangst,heel goed ontbijt ruime keuze,kamers zijn net en proper gelijk alles. Een kleine opmerking in de kamer,er mag laminaat op de vloer liggen in plaats van tapijt. Is een aanrader.

Alleen gereisd in juli 2014

• 9Laura, Johan en Ann25-07-2011

Geweldige ligging

Heel centraal gelegen hotel met heel vriendelijke, hartelijke ontvangst. Lekker uitgebreid ontbijbuffet. Nette kamers, dagelijks schoongemaakt. Enig middenpunt: douche en toilet zijn zeer klein. Heerlijke vier dagen gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 7johan00731-01-2010

Ideaal gelegen

Perfecte ligging.Wel geen garage zoals in de folder staat,ook geen prive parking.Hotel is proper en ontbijt ok.Kamer is klein.Douche staat achter het bed.Niet echt ideaal als je met je kind gaat dus,geen privacy.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

• 7gerda25-07-2009

goed voor jonge koppels of jongeren.

goede ligging. Zeer vriendelijke ontvangst en service! ontbijt netjes, lekker en genoeg. De kamers... meubilair mooi, vrij nieuw maar op grond in kamers en gangen niet zo fris tapijt en de muren gewoon witte bezetting. goeie raad voor de hoteleigenaars...een likje verf op de muur en overal laminaat op de vloer en jullie hebben het perfecte hotel!

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 9Kim26-08-2008

Goede reis

We verbleven 2 nachten in het hotel. De uitbaters zijn zeer vriendelijk. Goede ligging, vlakbij de winkelstraat :-) en het station. Een kwartiertje wandelen tot het strand. De ontbijtkamer was zeer gezellig ingericht. Als we 's morgens van de kamer gingen, mochten we onze bagage ook nog in het hotel laten. Dit was gemakkelijk omdat wij pas s'avonds met de trein naar huis reden. Zeker een aanrader!!

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 10tanja17-08-2008

geweldig

dit is ronduit een geweldig hotel waar het heerlijk verblijven is,met heel vriendelijke uitbaters. hier word je nog behandeld als mens en niet als de zoveelste toerist.

Alleen gereisd in augustus 2008

• 10Eddy Waegeman02-10-2007

Heel vriendelijk onthaal Alles wordt volledig gekuist elke dag Ontbijt voortreffelijk Goede bedden en inrichting Ligging in het centrum en toch rustig

Gereisd met partner in oktober 2007

• 10Luc De Leeuw13-08-2007

Wij zijn slechts één nachtje blijven logeren, maar dat worden er in de toekomst zeker nog meer. De ontbijtruimte is heel gezellig. De mensen zijn er supervriendelijk. Een heel gezellig hotelletje!

Gereisd met partner in februari 2007

Hotel Concordia info