Hotel Claridge

3 reviews over Hotel Claridge in het Nederlands

Nooit meer

Stef
8-6-2010

Ligging aan het tramspoor (elke ochtend om 6u begint dat)

Te kleine kamers

Slecht ontbijt

Vuile kamers

Onvriendelijk als je nog maar vers brood vraagt

Nooit meer

Marie
7-6-2010

Gewoon slecht, blijf er weg.

Lawaai in de ochtend

Te weinig ontbijt

Vuile kamers

centraal gelegen gezellig hotel

M. Jansen
10-10-2009

Hotel Claridgje is zeer centraal gelegen; ongeveer 5 minuten lopen van het strand, op een steenworp van de markt waar je een aantal leuke restaurants vindt en vlakbij de jachthaven.

Wij hadden gekozen voor de goedkoopste kamer (65 euro per nacht incl. ontbijt) en de kamer was inderdaad zeer klein maar op zich praktisch ingedeeld zodat wij de kleine afmeting niet storend vonden. Het was een lichte schone kamer en het 2-persoonsbed was comfortabel. De badkamer was schoon maar wat zeker aan vervanging toe is is het douchegordijn. Dat was aan de onderkant heel erg beschimmeld. Ontbijt was uitstekend; klein buffetje en de eigenaar bakt of kookt een eitje op bestelling. Overigens zeer vriendelijke eigenaren.

Er is een lift maar dit was de kleinste lift die wij ooit hebben gezien. 2 Personen en een weekendtas passen er maar tenauwernood in. Komen zeker nog wel eens terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Claridge voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Claridge in Blankenberge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Claridge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Claridge scoort een 4.67 uit 10 op basis van 3 reviews.