Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

77 Reviews over Bonanza 1

• 5M&M20-08-2022

We komen niet terug . Sanitair schoon!

Het sanitair is echt super schoon! Complimenten voor de schoonmaak heer en dame. Het is een prima camping als je van rust houdt en op tijd wilt slapen. De beveiliging is erg streng. Ze komen na 11 uur langs om te zeggen dat je niet meer mag praten en dat zelfs de lampjes buiten uit moeten. Erg flauw. We zaten gewoon rustig te kletsen.
    Op de website staat dat er een restaurant is. Dit klopt niet. Deze is al drie jaar dicht. De eigenaren zouden dit op de Website moeten vermelden. Broodjes bestellen kan alleen in het weekend. De dames bij de receptie zijn vriendelijk. Ze zijn wel erg op geld gericht. Douchemunten snap ik. Maar zelfs voor het afwaswater moet je betalen. De zee is niet op loopafstand, het is zeker 20 minuten wandelen. Wij komen niet terug naar deze camping.

Het Noordzee zwembad in Blankenberge vonden wij leuk! Ook het strand is fijn. Er zijn veel strand tentjes met speeltuinen erbij.

• 8Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Stassen09-08-2021

Nette camping

Aanrader! Zeer nette en georganiseerde en rustige camping. Proper sanitair, alles mooi onderhouden. Op loopafstand van strand. Zeer vriendelijke uitbaatsters. Goed coronaproof (overal desinfectiepompjes). Lekkere frietjes uit de snackbar gehad.Het enige kleine verbeterpunt: douche. Werkt mbv douche (afwas-) munten. Bijgooien gaat niet want betaalunit hangt buiten je douche en je kunt de watertemperatuur niet stellen. Ijscoman komt regelmatig met zijn busje op de camping. Op dit moment geen animatie (weet niet of dit in het hoogseizoen wel is) maar daar kwamen we ook niet voor...

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Betty Coenen29-05-2021

Super

Deze camping doet haar uiterste best. Onthaal supervriendelijk. Terwijl ik inschreef werd mijn man met auto caravan zeer vriendelijk begeleid naar de plaats. Sanitair is zeer proper, gezellig muziekje. Savonds komt de ijscoman langs met eenaanstekelijk muziekje. Watertappunten uitgietbak vlak bij elke plaats. Douchen met mutjes maar zeker voldoende tijd om je te wassen.

• 8Fam Wouters16-09-2020

Voor herhaling vatbaar!

Zeer vriendelijk onthaal. Sanitair super netjes!

• 9Skip van de Laar08-06-2020

ervaar het zelf.

Ben ook afgelopen jaar wederom naar Camping Bonanza geweest. Uit pure tevredenheid komen wij hier sinds een aantal jaren. Het blijft bijzonder, aan de ontvangst is al die jaren nog niets verandert. Altijd erg vriendelijk,gastvrij en behulpzaam. Sanitair is buitengewoon geweldig evenals de staanplaatsen. Op loop afstand naar stad en strand en supermarkt. Gewoon een gezellige en gemoedelijke camping. Moet je geweest zijn om het zelf te kunnen ervaren en beoordelen. Helemaal TOP.

• 10Depraetere Christel27-09-2019

Dikke aanrader !!!

Ik kan het iedereen aanraden, vriendelijke uitbaters, staan altijd klaar voor je. Ook heel netjes, dikke pluim aan de poetsvrouw, veel respect voor deze dame. Alles netjes. Wij hebben een super leuke vakantie achter de rug, qua sfeer en gezelligheid een dikke 10. Kortom voor herhaling vatbaar !!!

• 8Fam.Sluys24-08-2019

De moeite waard !

Tevreden tot op heden ! Zeer aangename en bereidwillige uitbaters, met steeds de glimlach, zeeeer aangenaam !!! Zowel de 2 dames als de Heer proberen voor alles in de mate van het mogelijke een oplossing te vinden ! Wij zijn er al 2x geweest, en zullen er nog aan. En prijs/kwaliteit is echt wel de moeite, wat je niet altijd kan zeggen van sommige andere campings. Waar wij zaten ging ook de wifi tamelijk goed & sanitair heel proper. Bonanza 1: Doe zo voort !

• 9fam paulussen05-08-2019

zeer leuke nette camping

Zeer leuke camping met zeer vriendelijke uitbaders !!! zeer nette camping , zeker een dikke pluim aan de mevrouw die de toilet poets , zeer netjes !!! Wij komen zeker terug :-)

• 9Eetgelegenheden
  • 6Hp25-06-2019

Krappe plaatsen

Zeer vriendelijk ontvangst, sanitair super schoon ,mevrouw die schoon maakt verdient een dikke pluim.Erg kleine plaatsen je staat op en in elkaar. Duur voor wat je krijgt en wat er te doen is, geen toiletpapier geen warm water om af te wassen en aparte douchemunten

• 5Eetgelegenheden
  • 8NB16-06-2019

Prima camping om te overnachten

Prima camping om te staan als je een dagje naar zee of naar Brugge wil gaan, plekken op de camping vrij dicht op elkaar en met weinig begroeiing. Súper vriendelijk ontvangst en erg schoon sanitair. Wel alles met muntjes, zelfs voor warm water om af te wassen moet worden betaald.

Camping Bonanza 1 info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar