Géén boekingskosten

Aparthotel Blankenberge

BelgiëWest VlaanderenBlankenberge

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Blankenberge voor je op een rij gezet:

6.2VoldoendeScore uit 55 reviews
+39/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.2VoldoendeScore uit 55 reviews

Aparthotel info

Meer aparthotel info

55 Reviews over Blankenberge

• 5Merckx Marie09-05-2019

Zou zeer goed kunnen zijn mits aanpassingen !

groot deel van de foto's op internet stroken niet met werkelijkheid. Ligging is inderdaad geweldig, aan de zeedijk en dicht aan centrum. Normaal is er aan de receptie de ganse dag iemand bereikbaar,niet dus ,gesloten van 12 tot 14 uur en s'avonds na 18uur ook niemand meer. Kamers worden niet gekuisd en handdoeken ook niet vervangen op 3 dagen verblijf. Onderhoud dringt zich op : overgordijnen in erbarmelijke staat, schimmel in de hoek, waterkoker is er inderdaad maar werkt niet en meer kleine dingen.

• 9Natascha07-10-2017

Aanrader!

Blankenberg is een geweldige badplaats!! Leuke restaurantjes!! Geweldige boulevard!! De q music bar is Zeker een bezoekje waard!! T strand is mooi groot en de pier met rotsen maakt het plaatje compleet! Alle ingredienten voor een romantisch weekend samen of met de kids erbij!

• 1Maryan23-08-2017

Nooit meer

Kamers niet schoon, haren op de kussens, kapot gordijnen, rust in de douche, stof onder bed .. en overal . ( ... dit was op de eerst dag) ... na melding bij receptie gebeurt niets... twee dagen later hebben ... de lakens verschoont, allen lakens)... de kamer en bad kamer niet ! Te duur voor zo schlecht kwaliteit.!!! Op de fotos in het reklame, is heel mooi en schoon, maar dat is echt een vis hotel. Als jij betaald zo veel voor zo een schlecte kamer. De receptionist ook zeer ontvriendelijk... !!
    De uitzicht op de strand is fantastisch . Is de schlecht hotel die ik heb geboekt !!

• 10Claes Gitte02-04-2017

Super hotel vriendelijk personeel

Super hotel vriendelijke mensen goed ontvangen en vooral zeer goed bed heel belangrijk

• 1Sarina23-01-2017

Nooit meer Eden 7A Blankenberge

Een schande dat dit verhuurd mag worden. Verhuurder op de zeedijk heeft dit in verhuur, zeer onprofessioneel en erg onvriendelijk personeel. We hebben betaald voor een poetsdienst, maar bij aankomst was er niet gepoetst. Dit troffen we aan bij binnenkomst. Ondergebraakt toilet, beschimmelde vaatwasser met vuil bestek en tassen in, spinnendraden in het ganse app., ijskast smerig en in de diepvries een aangestoken zak erwten en uitgelopen frisko, badkamer zeer vuil ( bad en douche zatten vol haar), in de berging een volle zak restafval en lege flessen, kasten vol stof en vieze rommel van de eigenaars. In de slaapkamer een vieze matrasbeschermer. Mijn man en ik hebben 3 u gepoetst om toch nog een beetje van de vakantie te genieten. We hebben van dit alles foto's genomen als bewijs. Ook extra betaald voor de garage( op Facebook van de eigenaars stond dat deze inbegrepen was). Dit is snel verwijderd van hun pagina. Water in douche en bad was meer koud dan warm en internet slechts 10 min. Per dag. Veel betaald voor een smerige boel. Nooit meer Eden 7 A Blankenberge

• 1Bert10-08-2016

nooit weer

Gedateerd,vies, bejaard en het hotel is qua ligging goed maar de entourage van het hotel laat erg te wensen over. De slaapbank was erg vies , kleine kamer .Douche erg klein. Zender aanbod niet op Nederlanders gebaseerd. Wat wel goed was is het WIFI op de kamer en wij hadden een kamertje met zeezicht en een balkon en ja 2 stoelen maar dan weer GEEN tafeltje op het balkon. Al met al geen aanrader. Want voor de prijs is er denk ik wel iest veel beters te vinden

• 3Zwaar teleurgestelde zonneklopper!!23-07-2016

Nooit meer, zonde van het geld!!

Bij aankomst zag het er goed uit aan de buitenkant. De receptioniste had net een citroen gegeten vermoed ik. Nadien in de kamer toegekomen en zag er op het eerste zicht proper uit maar serieus voorbijgestreefde infrastructuur!! De zit van de zetel zat vol met vlekken en was afgedekt met een witte handdoek. Wij verbleven aan de achterkant van het gebouw en is niet te doen van het straatlawaai. Het ergste waren de bedden die op niks trokken. Matrassen compleet versleten!!! Deze zouden vervangen worden na de zomer heeft de receptioniste me verteld maar???? Een schande om daar iemand te laten op slapen. Maw geen oog dicht gedaan en zonde van de 95€. Had beter een strandstoel gehuurd voor een nacht om op strand te slapen!!

• 9Remi25-06-2016

Zeer goed meegevallen.

We boekten 2 nachten in Aparthotel via touroperator.

Een 2 persoonstudio met zicht op de stad, en we kregen een 4 persoonsstudio.

We betaalden 110 euro, met telkens ontbijt ( uitgebreid meer dan we thuis gewoon zijn ) inbegrepen.

Vriendelijk personeel

Kamer was ook redelijk, behalve enkele vlekken op het tapijt, maar dat was nu echt geen probleem.

We gaan er zeker terug, het is ook op de zeedijk gelegen.

• 9Remi07-06-2016

Zeer goed meegevallen

Boekten studio 2 personen, kregen er één voor 4 personen.

Vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt.

Kleine opmerking, de vloerbekleding niet zo netjes.

• 2fam nous14-05-2016

dure vakantie voor een vies appartement

Het appartement was erg vies bij binnenkomst. Hier betaal je 60,00 euro voor. Er is geen service en voor vragen moet je de Franse taal machtig zijn. Er was zelfs geen wc papier of badmat. Bedden zijn plastic en hard. Het gebouw is erg gedateerd. De ligging is prachtig! Kortom erg duur voor wat je krijgt. Geen aanrader.

Aparthotel Blankenberge info

• AirconditioningNiet beschikbaar