Hotel Belle Epoquester

9.4Fenomenaal

België, West Vlaanderen, Blankenberge

Op vakantie geweest naar Belle Epoque?

9.4Fenomenaal

Tonen op kaart

24 reviews over Hotel Belle Epoque

• 10Nathalie Devaere06-10-2019

Fantastische gastvrouw

Voor 2 nachten gereserveerd in dit hotelletje. Super ontvangst door de eigenares Odette. Het was buiten het seizoen en er was dus niet veel volk in het hotel maar desondanks een super uitgebreid ontbijt met alles wat je maar wenste. Van vers fruit tot yoghurt, allerlei kazen, charcuterie, fruitsap, koffie.... te veel om op te noemen. Als je luxe zoekt hoor je daar niet thuis. Het is een 19 eeuws gebouw met de authentiek elementen. Een echte familie sfeer dus en voor ons veel leuker. En hondjes welkom was voor ons zeker een must.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Jan Dekyvere04-01-2019

fantastisch authentiek belle epoque hotel

Voor de tweede maal logeren we in dit prachtige belle epoque hotel. Dit authentieke gebouw zorgt voor een eerlijke warmte en geborgenheid. Niet alleen de originele bouwtrant en decoratie, maar ook de warme ontvangst van Odette, de hotelierster, bezorgen je een fantastisch verblijf. Een uitgebreid en verzorgd ontbijt maken alles af. Verwacht hier geen modern design hotel maar een 'echt' hotel uit de belle epoque periode (jazeker: met trap en geen lift - maar daardoor is het ook authentiek). De ligging aan het mooie St-Rochusplein op 5 min. van de dijk zijn ideaal voor een rustige verblijf. Het Belle Epoquemuseum ligt op 1 min. afstand en is een ware belevenis. Een aanrader dus voor wie van authenticiteit houdt.

Zakelijk gereisd in december 2018

• 2018
    9Christien09-06-2018

Fijn verblijf tijdens stedentrip Napels.

Mooie B&B op loopafstand van metro en historisch Napels. Vriendelijke en gastvrije gastheer. Ruime kamers met airco. Enige minpuntje is dat het gelegen is op de 3e etage!

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 9Sven de hoef13-05-2018

Zeer aangename ervaring

Dit hotel is zeer aangenaam om te verblijven het gebouw uit de tijd van la belle epoque is zeer mooi ook het interieur en de kamers passen helemaal bij het gebouw het onthaal was zeer vriendelijk al onze vragen werden vriendelijk beantwoord. Het ontbijt was zeer lekker veel keuze uit verschillende soorten beleg. Het hitel is perfect gelegen op wandelafstand van het stran , de winkelstraat en de haven. Wij komen hier zeker en vast nog terug

Gereisd met partner in mei 2018

• 2017
    10Julie23-08-2017

Zeer aangenaam verblijf gehad

Zeer goede ontvangst. Super gezellig gebouw. Ontbijt uitstekend en de kamers ook!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Davy vanpelt09-07-2017

Een heel goed hotel

Belle epoque is een rustiek, gezellig en charmant hotel op korte wandelafstandstand van de winkelstraten en de dijk. De kamers en het ontbijt is heel verzorgd. De uitbaters zijn heel gastvrij en doen er alles opdat u niks tekort zou komen. Een echte aanrader voor wie wil genieten van de rust.

Gereisd met partner in juli 2017

• Oude reviews

8Ann Verelst01-09-2016

Zonder meer : schattig, sfeervol, fijn verzorgd!

Je moet het wat gaan zoeken, en je moet ook open staan voor de rustige, historische sfeer die er heerst in dit mooie Belle Epoque gebouw. Ik vond dit alvast een schat van een hotelletje, liefdevol gerund door de eigenares. De ontvangst alleen al : ipv een standaard receptie treedt je binnen in de mooie ontbijtzaal van de 'Belle Etage', in stijl gemeubileerd en gedecoreerd. Onze kamer was eenvoudig, maar gerieflijk en netjes. Dat er geen lift is, kan een euvel lijken (wij zaten op de 4de verdieping) maar heel attent heeft men op elke verdieping heerlijke rustzeteltjes geplaatst.;) Met de zeelucht erbij lukte deze 'petite exercise' dus prima. Het ontbijt was fijn verzorgd en smakelijk, en ik heb al lang niet zulke heerlijke koffie gedronken, geserveerd in van die mooie, oude, échte koffiepotjes van weleer. Het verleden komt je uit alle hoekjes en kantjes tegemoetpiepen, en dat kan ik best waarderen. Toch is ook het comfort van dit hotel -zeker in verhouding tot de prijs- in orde. Wij hadden een kamer met douche zonder eigen toilet, maar er was een kraaknette toilet op elke verdieping. De omgeving van dit hotel is een oase van rustigheid en sfeer in het soms wat te drukke centrum van Blankenberge, met de kerk er pal tegenover en een gezellig, rustig plein ernaast, en dat zo vlakbij het strand en de winkelstraten. Aanrader voor wie licht nostalgisch is of gewoon houdt van 'ouderwetse' sfeer!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 5lombardi.C25-08-2016

teleurstellend en beklemmend

Prijs-kwaliteit is totaal uit evenwicht. Deze moeilijk te bereiken kippenhokjes zijn beklemmend,vuil en voorzien van geen luxe. Vriendelijk onthaal is het enige lichtpunt hier. Het ontbijt is cheap en ongeordend gepresenteerd. De dagelijkse prijsschommelingen van klant tot klant roepen vraagtekens op. geen aanrader enkel noodoplossing!

Alleen gereisd in augustus 2016

• 10tine30-09-2015

totaal onverwacht een zeer fijn gevoel

de gastvrouw houdt met zeer veel liefde haar hotel open, het is bijna geen hotel, zo warm voelt het aan om er te overnachten en te ontbijten: groot buffet met vers fruit, allerlei soorten beleg, de thermos warm water voor de thee wordt naast je neer op tafel gezet, een authentiek gesprek met de gastvrouw... onvergetelijk voor mij goed bed, Geen plastieken sfeer, maar écht, geen luxe, maar 'belle époque', een ontbijt om U tegen te zeggen In de omgeving veel belle époque-huizen+ wandeling... plezant We mochten wat langer in de kamer blijven, werd spontaan aan ons gezegd, want we hadden een klein baby'tje en dus nood aan ruimte en rust... ook al bleven we onverwacht maar één nacht

Gereisd met partner in september 2015

• 8Myriam21-07-2015

Verlengd weekend er tussenuit

Voelde mij meteen goed in dit hotel. Je wordt er met open armen ontvangen. Aangenaam verblijf. Zeer familiar. Je voel dat de gastvrouw dat met hart en ziel doet. Op 2 minuten van het station en op 2 minuten van het strand. Goede ligging.

Gereisd met vrienden in juli 2015

1 tip over Hotel Belle Epoque

• Spatz Chris, 10-06-2015

Bezoek het museum Belle Epoque (maar het hotel heeft een mooier plafond dan het museum zelf).

0 vragen over Hotel Belle Epoque

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV