Géén boekingskosten

Vakantiehuis Beaufort Blankenberge

BelgiëWest VlaanderenBlankenberge

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Beaufort Blankenberge voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 25 reviews

Meer vakantiehuis info

25 Reviews over Beaufort Blankenberge

• 9Bart22-09-2016

Super, niet twijfelen

Wij zijn hier geweest met onze ganse familie. Heel net en topligging. Direct aan strand en altijd iets te zien. Alles voorzien om zelf te koken en horeca allemaal op wandeladstand. In begin twijfelden wij of we wel zouden huren, maar nu komen we zeker terug.

• 8marjet 01-08-2015

Wij komen terug!

wij hebben een top vakantie gehad en komen zeker terug

• 8Dennis Steegmans31-07-2010

Zeer aangenaam hotel

Ik en mijn vriendin hebben 3 dagen en 2 nachten in hotel Beaufort doorgebracht. De gastheer en gastvrouw waren heel vriendelijk, we werden op een ontspannen en gastvrije manier ontvangen. De bad- en slaapkamer waren zeer proper. Het hotel is op 50meter van het strand gelegen en ligt ook vlakbij het centrum. Het ontbijt was goed en uitgebreid. Zeer tevreden!

• 9W.31-07-2010

prachtige mix van modern gemak met antieke twist

Dit hotel is echt helemaal top. De ligging is perfect: in het centrum, maar wel op een rustige plek, kusttram stopt voor de deur, parkeerplaats (haven) voor 7,50 per dag ook naast de deur. De eigenaren zijn erg vriendelijk. Het ontbijt is heerlijk (verschillende verse kazen en worsten, broodjes, yoghurt etc), en je koffie wordt aan je tafel steeds bij geschonken. De kamer was klein, maar ontzettend gaaf ingericht. Je hebt modern sanitair en een goed bed, maar de kamer is prachtig ingericht met antieke details, zoals een mooie antieke wc rolhouder, twee schouwen, klok etc. Je krijgt gewoon je eigen sleutel waarmee je 24 uur in en uit kunt.

• 9lia en Paul van Anrooy-Spooren18-05-2010

geweldig

We zijn 4 dagen met hemelvaart geweest. Toevallig waren er de havenfeesten kei gezellig. Omgeving is ook super, we komen zeker terug want we hebben niet alles gezien. Van de eigenaars konden we onze auto en fietsen in hun garage zetten en ondanks de tram voor de deur hebben we heerlijk geslapen. De eerste dag hadden we vis gegeten een aanrader héééérlijk. We hebben het heerlijk gehad en komen zeker terug. Bedankt lieve mensen. Paul en Lia

• 10Bonnaerens François13-01-2010

Hotel Beaufort is gewoon "De Max", "Het van Het"

Heel goede ligging, vriendelijke ontvangst en bediening en zeker heeeeel goed eten en goede wijn en dit voor een zeer goede prijs. Kamers zijn net en groot genoeg.

• 10steven & Liesbeth12-10-2009

aan te raden

Zeer lekker eten in een mooi verzorgde omgeving. De kamers zijn ruim en zeer net . Je voelt je er echt welkom

• 8anne09-10-2009

Zeer de moeite waard

Mooi ,gezellig en romantisch hotel met mooie ligging aan de jachthaven en vlakbij het centrum. Eenvoudige kamers maar er ontbrak aan niets en zeer schoon. Bij aankomst hebben we er gedineerd,wat zeer lekker en goed verzorgd was.Het ontbijt was ook goed(alleen miste ik op zondag iets extra s-een ei bv.).Een vriendelijk echtpaar waren de (hardewerkende) eigenaars.Echt een aanrader!!!

• 8Huizinga14-09-2009

Gezellige, persoonlijke, warme sfeer

Gezellig, kleinschalig hotel aan de jachthaven in Blankenberge. Eigen stempel op sfeer gedrukt. Hartelijke mensen, lekker ontbeten en goed geslapen. Nette gezellige en schone kamers. Bedankt voor het fijne weekend! Katja en Camille

• 10Herten Marina11-08-2009

Zeker voor herhaling vatbaar!

Net terug van een paar dagen Blankenberge. Geheel toevallig in Hotel Beaufort terecht gekomen,maar zeer zeker voor herhaling vatbaar. Zeer vriendelijke,gemoedelijke eigenaars die je een welkoms-gevoel geven. Lekker en uitgebreid ontbijt,zeker voldoende om de ochtend te beginnen. Dus zeker tot in het najaar.

Vakantiehuis Beaufort Blankenberge info

• CafeBeschikbaar (1)