Hotel Beach Palace

• Sauna

78 reviews over Hotel Beach Palace

• 4Angelina02-12-2017

Nooit meer

Een like omdat het op de zeedijk was, ook hadden was het ontbijt te doen, ook was het restaurant op maandag gesloten, een 0 qua uitleg over ons verblijf over de extra's die je zou moeten bijbetalen, voor de safe, stoombad en sauna per persoon 15 €, je mocht alleen gebruik maken van het zwembadje en jaccuzie, terwijl er bij de reservatie niets werd over gezegd, ook niet ter info bij het inchecken, ook badjas is 6,50€ Per persoon, de safe was ook betalend, maar het ergste van al waren de kussens, we denken dat die dateren uit de eerste oorlog, zo oud, hebben niets geslapen en zijn opgestaan met nek en hoofdpijn, ik heb deze meegedeeld aan de receptie, maar toen zei ze dat er juist nieuwe kussens waren binnengekomen, daarmee zijn wij niet vet, laag of hoogseizoen, ik vind dat wij evengoed mogen bediend worden, zeker voor die prijs, wij gaan in goedkopere hotels en hebben prima kwaliteit bedding en kussens, ook was het die dag mijn verjaardag, ik heb zelfs geen gelukkige verjaardag mogen horen, alleen was het wel duidelijk wat wij moesten betalen, zelfs geen commerciele geste, ik zal deze hotel nooit aan iemand voorstellen, noway😡😡

Gereisd met partner in november 2017

• 9paola22-09-2017

fantastisch

prachtig hotel, topservice, topuitzicht ideale htel met luxegevoel

Gereisd met partner in juli 2016

• 7biebuyck30-07-2017

goed hotel

goed hotel maar geen 4sterren meer waard overgordijnen met scheur in kan niet in 4 sterrenhotel . heel lekker ontbijt en heel vriendelijke dame aan de receptie. kamers ruim ,maar niet aan te raden voor mensen in rolstoel te kleine lift +trappen in de ontbijtzaal goede ligging tegenover strand en haven toch rustig geen geluidsoverlast

Gereisd met partner in juli 2017

• 4annabel31-10-2016

nooit meer

Luxe kamer geboekt met uitzicht op haven/tuin. Erg kleine kamer gekregen met uitzicht op de muur van een ander gebouw en een stinkende badkamer. Een valse truc om een duurdere kamer te kunnen aansmeren. Daarna veel meer betaald voor kamer met zeezicht. Verouderde tv met zenders met stilstaande beelden, zwembad met zand in... Bijna alles is betalend (zelfs zwembad op bepaalde uren...) dus lees het boekje op de kamer goed door! Dagschotel is er extra duur, beter gaan eten dus in restaurants. Geen 4 waard, maar maximum 2. Foto's van touroperator zijn misleidend. Oh ja, opletten voor rondvliegende 'dingen' vanaf appartementen op de zeedijk. Ontbijt was goed.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 7Kyara03-04-2016

Leuk hotel

In het water zit er te veel chloor De mevrouw van het ontbijt is onbeleefd geweest De trap is nog ni af Het is klassiek De cornflakes plakt te veel Het bed piept Chofage werkt niet Bijna geen posten op tv Het mooi maak maken was niet zo plezant Er komt geen kuisvrouw Harde gordijnen stof aan de tv

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

• 8arie en dory 17-06-2015

Goed hotel met Super ontbijt!

Leuke ontvangst, nette kamer, behulpzaam personeel en superontbijt! Verr gebruik gemaakt van het zonne terras aan de zee; bediening was goed. Voor ons een reden om terug te gaan!

Gereisd met partner in juni 2010

• 5Cootmans20-09-2014

Geen vier sterren waard

Marine kamer nr. 306. Bij aankomst vastgesteld dat de warm waterkraan van de lavabo slechts een klein straaltje gaf en geen warm water. Dit gemeld dag erna 's morgens. Ik kreeg de raad het warm water van het BA te laten lopen ! Men zou het in orde brengen. 's Avonds nog niet in orde. Dit terug gemeld. Die middag waterdruk in orde, maar nog altijd bad eerst laten lopen om warm water te krijgen. Het volgende was dat het water in de lavabo bijna niet wegliep. Dit opnieuw gemeld alsook het warmwater probleem. Dit werd in orde gebracht maar het resultaat was dat zelfs met de stop in de lavabo het water wegliep ! De kamer was proper maar de meubelen waren afgeleefd met krassen en deuken. De badkamer had maar één lavabo, dus om beurten wassen. De enige pluspunten van dit hotel zijn de ideale ligging en het uitgebreid ontbijt. Deze kamer met ontbijt kostte € 198,- per nacht plus € 18,- ! per dag voor de benepen garage. Van vier sterren hotels heb ik toch al andere indrukken beleefd.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 4Carla Fransen09-08-2014

Als er airco is wel

Heel duur hotel en er is geen airco voor zo hotel Heel veel ouderen boeken daar maar hebben last dat er geen airco is

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 9De Wilde26-05-2014

culinaire top

Zéér comfortabele kamer (marine kamer, met zeezicht) Wij waren met 3 volwassen personen en dit stelde quasi plaats geen enkel probleem. Zelfs in de badkamer werd alles voor 3 personen

voorzien, dit valt niet vaak voor. Ontbijt zeer uitgebreid, enkel een broodrooster zou een pluspunt zijn. Wij verbleven halfpension , dit restaurant is volgens ons een van de beste aan de Belgische kust. De keuken en de bediening waren perfect het was echt een culinaire ervaring en voor herhaling vatbaar.

Gereisd in mei 2014

• 8serena26-01-2014

De moeite waard

Een super fijn verblijf gehad in hotel beach palace. Personeel enorm vriendelijk en behulpzaam, ze hebben ons al het mogelijke gegeven het ons naar ons wens te maken. Kamers zijn mooi groot en proper! Ontbijt was super lekker, veel keuze, en uitgebreid. Locactie dichtbij alles! Wij komen zeker en vast terug

Gereisd met partner in januari 2014

Hotel Beach Palace info