Géén boekingskosten

Hotel Avenue

BelgiëWest VlaanderenBlankenberge

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Avenue voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 53 reviews
+59/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 53 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

56 Reviews over Avenue

• 10Peter.denoo12-06-2019

Fantastisch.

Top hotel komen zeker terug. Heel lekker ONBIJT. Vriendelijke mensen.

• 10Emiel20-03-2019

Super!

Ruime kamer met nieuwe badkamer, smart tv, WiFi, super ontbijt, proper en vriendelijk, personeel, de stilte in het hotel,... Niets op aan te merken.

• 8erik30-10-2018

Voor herhaling vatbaar, prijs/kwaliteit :Tophotel

Misschien wat verouderde kamers ( heeft ook zijn charmes ) maar zeer proper. Vriendelijk personeel met een SUPER ontbijt. Ons zien ze daar zeker terug want de ligging is perfect ! Wat wel is dat je krakende vloeren kunt horen van de bovenbuur maar dat hoort ook bij die geklasseerde hotel.

• 6Manon28-05-2017

Overpriced, zeer gehorig, fijne locatie bij zee.

Zeer gehorige kamers; verouderd hotel; kamers voldoende ruimte; zeer kleine badkamer. Op korte loopafstand naar zee. Zeker geen 170€ per nacht waard!

• 8Jef Van Pelt08-07-2016

FANTASTISCH

Ontbijt is zeer verzorgt en lekker,zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers zeer goed onderhouden,en men is vlakbij zee op 50m. lopen.Prijs -kwaliteit 9/10. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 8Tom28-12-2014

Een leuk verblijf

We hebben in december 2014 twee nachten verbleven in het hotel Avenue. De ontvangst was vriendelijk. De kamer was een leuke mix van een authentiek gedeelte en een moderne badkamer. Het ontbijt was lekker en uitgebreid, voor ieder wat wils. Het personeel is erg vriendelijk. Enige nadeel dat we hebben ondervonden is het lawaai van de omliggende kamers. Het was erg makkelijk om een gesprek of de voetstappen te volgen. Zelfs tot midden in de nacht wat de slaapkwaliteit allerminst ten goede kwam, al kan de hoteluitbater daar natuurlijk niets aan doen en is dit volledig aan de gasten te wijten. Blijkbaar zijn er wel geluidsdichte kamers aan de andere recensies te lezen. De ligging van het hotel is uitstekend: dichtbij trein-tram-bus, winkelstraat, dijk en strand. Gratis parkeren kan in een nabij liggende straat.

• 9Frans_Valgaeren24-03-2014

Mooi goedgelegen Hotel

een zeer goed hotel in het centrum van Blankenberge op een 100 meter van het strand.zeer nette kamers, heel vriendelijk personeel,het ontbijd vind ik zelfs 4 sterren waard. je voeld je er direct thuis,gezellige sfeer ,en nog is een + puntje voor het personeel

• 5eric lardon08-09-2013

Niet voor herhaling vatbaar

Oud hotel, aan renovatie toe, gehorige kamers vooral aan de achterzijde van het hotel, ouderwetse inrichting, hygiene laat de wensen over. Een pluim voor het personeel die zeer vriendelijk was. Prijs kwaliteit te duur.

• 8John Paulis27-07-2013

goede sfeer

Het hotel ligt op 2 minuten lopen van het strand en het centrum. De kamer (308) was geloof ik ruim als ik de plattegrond zag, maar wij vonden het nogal krap. Geen waterkoker o.i.d. Een heel oud klein TV tje. Wel met N1,2,3. Een uitzicht op een kleine binnenplaats en ca.5 meter van de overburen(=zelfde hotel) Heel vriendelijk personeel maar er is niet vaak iemand achter de front desk. (even bellen dan komt ze). s'Nachts gaat de voordeur op slot maar met een code krijg je 'm open. Gelukkig as er wel een kluisje op de kamer want volgens mij is het een makkelijk binnenloop hotel met matige sloten. De badkamer was 100%. De kamers zijn wel gehoorig naar onderen en naar boven door de vloer.(die ook nog vreselijk kraakte!) Ondanks de negatieve puntjes vonden wij het erg prettig door de sfeer.

Parkeren onder het hotel is duur (€25/dag) Wij hebben de auto in de weststraat op een school plein gezet voor €7/dag maar dat kan alleen in Juli en Augustus.(ca. 3 minuten lopen)

• 10Kenny Devos30-06-2013

Klassieke charme, met perfecete service

Mijn partner en ikzelf verbleven in Avenue Boutique, we hebben enorm genoten van ons verblijf, kamers met kroonluchters, vergulde spiegels, hoge plafonds, zoals in een herenhuis. Ontbijt met verse broodjes, vers fruit, croissantjes,... bij het naar beneden komen roken we de verse broodjes, mmm Alles zeer zuiver. Hadden nu via touroperator gereserveerd, maar boekt men via eigen website hotel, dan krijg je een ruimere kamer.

Hotel Avenue info

Het complex