Hotel Aazaert

• Sauna

58 reviews over Hotel Aazaert in het Nederlands

• 10D.C.23-08-2009

uitmuntend hotel !

De enige minpunten zijn: -goedkope crémant bij ontbijt -ontbreken van mini-bar en airco Klantvriendelijkheid = uitermate goed, ontbijt + diner = subliem gezellige bar

Met oudere kinderen

• 9Konieczny14-08-2009

Schitterend hotel met prima keuken.

Wij verbleven onlangs een week in dit hotel. We werden bij aankomst vriendelijk onthaald en kregen aan de receptie alle informatie die we wensten . Onze kamer (een luxe A kamer) was zeer netjes en we hebben er met 2 volwassenen en een dochtertje van 7 heel goed geslapen. We genoten ook van het half pension en het eten wat daar geserveerd werd,is gewoonweg culinair genot!! Een viergangenmenu waar ook nog in gewijzigd kon worden (voor kinderen bijvoorbeeld). Een vlotte bediening in het restaurant en zeer vriendelijk personeel . Het zwembad in de kelder is ideaal voor als het zonnetje niet echt wil schijnen of wanneer je zin hebt in een frisse duik.Ook daar is alles kraaknet en er was nooit tevéél volk aanwezig in het zwembad.Er was geen airco op de kamer,maar die hebben we tijdens ons verblijf (met prachtig weer)niet echt gemist. Wanneer je 's nachts graag met de venster open slaapt,moet je de buitengeluiden (zatte mensen met veel lawaai) erbij nemen. Wij komen hier zeker terug !

Met jonge kinderen

• 9Lampe E28-07-2009

prima hotel

prima hotel ook voor kleine kinderen. enige minpuntje geen mini-bar op kamer

9Kindvriendelijk
    9Eten
    8Prijs/kwaliteit

Met jonge kinderen

• 9Erica15-07-2009

Geweldig hotel

Net terug hebben wij exact dezelde ervaring als Henk. Ook wij hadden geboekt voor Annex B, vreselijk oud, stinkt en vreselijk smerige vloerbedekking. Hier wilden wij niet blijven! Naar de receptie gegaan, gelukkig kon de vriedelijke receptioniste een goede kamer in het nieuwe hoofdgebouw regelen. Prima kamer, helaas geen airco, ramen open geen optie (teveel lawaai) Verder heel fijn gehad in Blankenberge. Vriendelijke mensen, super goed ontbijt! Prima lokatie. Kortom, de bijbetaling was de moeite waard, wij komen dan ook zeker terug, dit is ons hotel.

• 7Henk08-07-2009

Hotel aazaert is super, annex een groot spookhuis!

Wij kwamen aan in het hotel en hadden geboekt via hotelspecials! Wij dachten in het mooie aazaert te zitten maar dit bleek niet zo te zijn! We sliepen in het Annex gebouw! We hebben daar gekeken en het was een echte ramp! de binnenkomst was net een kerk en zo rook het ook dan een heel klein liftje daarin naar boven. Boven op de gang hoorde je het overal kraken en de kamers waren verschrikkelijk! klein, het stonk er, het was er bloedheet, alles heel oud, klein raampje. Ik ben toen naar de receptie gegaan en heb de mensen daar uitlegt dat wij niet wisten dat we zo'n kamers kregen wij hadden gewoon de luxe kamers uit het aazaert hotel verwacht. nou hier konden hun natuurlijk ook niks aan doen, we hebben toen 100 euro bijbetaald en een super luxe mooie kamer in het aazaert geregeld! Dat was echt super, niks op aan te merken! Maar boek nooooit voor het annex gebouw tenzij je in een spookhuis wil overnachten!

8Kindvriendelijk
    8Eten
    7Prijs/kwaliteit

• 10Vera26-05-2009

Een aanrader

Mooi hotel; zeer vriendelijke bediening van receptie tot restaurant. Goede ligging dicht bij strand. Dakterras prachtig bij mooi weer. Ontbijt en diner ok. Wij keren zeker terug.

• 10Celine12-05-2009

Fantastisch hotel !

Het is echt geweldig ! Ik ga al zeker 7 jaar naar hotel Aazaert met mijn broer en mijn ouders. Natuurlijk is het zwembad het fijnst! Het eten is echt lekker. Service op en top. Zeer mooie familiekamer. Kortom het is FANTASTISCH !!! Echt een aanrader ! Groetjes uit het Maasland

Met oudere kinderen

• 10lisbeth & suzanne23-02-2009

Voor wie van perfectie houdt!!

Zijn voor een tweede keer in dit schitterend hotel geweest. Perfecte ontvangst met aperitief. We hadden het arrangement genomen proeven aan zee, zelden zo lekker gegeten!! Een echte aanrader voor wie van schaal en schelpdieren houdt. De kamer was helemaal aangepast aan een rolstoelpatiënt. Niet meer twijfelen en zoeken, we hebben ons hotel gevonden en geven het graag door!!!!

Met vrienden

• 9goovaerts13-10-2008

zeer goed adresje

gastro arragement met muzikale ommlijsting zeker aan te bevelen zeer vriendelijke ontvangst er werd met iedereen rekening gehouden,wat betreft eten . zeer kindvriendelijk,zeker voor herhaling vatbaar . klein minpuntje vloer badkamer vuil moet wel met water gepoetst worden en spijtig dat er vast tapijt op de kamers is maar ons zien ze terug

9Eten
    7Kamers

Familie

• 9Dirk Deckers en Katelijne Jacobs30-09-2008

geweldig goed (gastronomisch)

goed onderhouden hotel, met een zéér goed gastronomischarrangement. Goed gelegen in het centrum van Blankenberge. Enige minpuntje (geen airco en met de venster open is er veel te veel lawaai buiten). Zéér vriendelijk personeel. Wij gaan in elk geval zeker er nog eens logeren.

8Ligging

3 tips over Hotel Aazaert

• Wouter, 16-04-2012

Op zaterdagavond is er vaak live-muziek voorzien

• linda bubbe, 01-09-2013

Best op voorhand telefonisch contact opnemen om een parkeerplaats te reserveren en om een kamer met airco te vragen

• Roland, 16-07-2013

Een aanrader als je een goed hotel zoekt aan de belgische kust. We hebben al eerder in een 3 sterren (Avenue Boutique) gezeten (een minder als Aazaert) wat ook vrij duur was maar dat was een hopeloos hotel. Aazaertl is niet goedkoop maar ze maken het bedrag meer dan waar. Bespaar daar niet te vlug op dus! Beter een paar tientjes meer , maar dan heb je wel service! Chapeau aan de uitbaters van dit hotel

0 vragen over Hotel Aazaert

• VerzorgingHalfpension