Hotel Aazaert

58 reviews over Hotel Aazaert in het Nederlands

Fantastisch hotel !!!!

FAM. JANS-KETELSLEGERS (Alex, Ingrid en Karen)-Bilzen
25-8-2011

Dit is een hotel met super vriendelijk personeel, super lekker ontbijt. Wij hebben dit jaar voor de eerste keer gebruik gemaakt van het restaurant en dit was echt genieten en super lekker. Daar wij al voor de 5de keer teruggaan hebben wij het personeel beter leren kennen, vandaar onze speciale dank aan Sabine, Nathalie, Kelly, Jaak, Sammy en het lieve meisje aan het onthaal (met bril) waar we even de naam van kwijt zijn. Groetjes en hopelijk tot volgend. Zeker een aanrader!!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Bijna zeer goed

olivier
14-8-2011

Behoord tot een van de beste hotels van Blankenberge. Wel een minpuntje, namelijk geen minibar, wat je van dit hotel mag verwachten. Ook als je dorst hebt in de loop van de nacht ... en dit verwacht in dan niet van een 4 sterren hotel van dit type. Verder vriendelijk en verzorgt en zeer mooie kamers, als ook een mooie ontspanningsruimte. Het ontbijt op de kamer is zeer uitgebreid en lekker. De ruimte volledig bovenaan is zeer mooi en rustig, ideaal voor rustig te lezen. Jammer van de minibar (laat me iets weten als die er is), maar verder een tophotel !

Gereisd Met partner in januari 2009

goed vriendelijk hotel

Liz
16-5-2011

Wij (2 volw+3 kids) hebben hier 2 nachten in de familiekamer doorgebracht.Heerlijke bedden. Wat een vriendelijk personeel! Echt super. De kamer was groot en schoon en comfortabel. Het ontbijt was heel erg lekker. Leuk zwembad. Jammer dat we geen gebruik konden maken van de sauna etc in de middag. Blankenberge zelf vonden wij niet bijzonder, maar het ligt in de buurt van leuke andere plaatsjes.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2011

KLASSEHOTEL

SEGERS
19-10-2010

Net terug van een gastromisch weekend in dit klassehotel, beter kan je aan de kust niet vinden. Alles aanwezig voor relax-vakantie : mooie kamers en prima welnesscenter, supervriendelijk personeel en een keuken van hoogstaand niveau. Een echte aanrader !

Gereisd Met partner in oktober 2010

KLASSEHOTEL

segers
18-10-2010

Net terug van een gastronomisch weekend in dit klassehotel, veel beter kan je aan de kust niet vinden. Mooie kamers, supervriendelijk personeel, maaltijden van hoogstaand niveau...alles aanwezig voor een relax-vakantie. Een aanrader !

Gereisd Met partner in oktober 2010

goed voor een kort verblijf in luxe

sandra
15-9-2010

positief : lekker uitgebreid ontbijtbuffet,mooie luxekamer b met heel ruime badkamer,vriendelijk personeel,kort bij dijk/strand/winkels/station/tram

negatief : geen minibar (zou mogen voor 4 sterren),wellness vrije toegang tussen 8 en 11u,daarna alleen via reservatie (80 euro/2p/2u),zwembad : koud water,altijd toegang,extra kussen gevraagd maar nooit gekregen,koffie wordt aan tafel uitgeschonken (soms lang wachten op de koffie),

Gereisd Met partner in september 2010

super verblijf !

jules vanhauwaert
19-4-2010

we hebben zo genoten van ons verblijf in Hotel Aazaert tijdens de paasvakantie! alle standaard kamers zijn volledig vernieuwd (met airco) en ook het zwembad is zeer grondig en prachtig vernieuwd! proficiat! De volledig nieuwe wellness is een aanrader, de keuken is top en iedereen zo vriendelijk! we verlangen naar onze volgende vakantie!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2010

Zeker voor herhaling vatbaar !!

Verbraeken B
15-2-2010

Eerste maal in dit hotel , maar ZEKER niet de laatste maal !! Alles was gewoon perfect . Het oude gebouw word niet meer gebruikt , de overige kamers zijn volledig vernieuwt( ook airco ) . Er is geen minibar , maar is dat zo erg om uw drinken mee naar boven te doen . Dit is een hotel dat ik iedereen aanraad . Eten is perfect

Gereisd Met partner in februari 2010

wat een topper

Louis & Jeannine
12-10-2009

Zijn hier voor de eerste keer geweest op gastronomisch weekend. Zeer vriendelijke bediening van receptie tot restaurant. Het gastro arrangement met de muzikale omlijsting is zeker een aanbeveling. Wij komen zeker nog terug.

Gereisd Met partner in Mon Oct 12 2009 15:26:04 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een aanrader voor iedereen!

Giggs
1-9-2009

Wij waren 21/22 augustus 2009 in het Azaert Hotel (nieuwe gedeelte). Zeer uitstekend hotel en onze Luxe B kamer was tot in de puntjes verzorgd! De badkamer was zeer proper, voldoende zeepjes & shampoo, handdoeken, enz ..

Een aanrader voor elke bezoeker van Blankenberge.

Ook hebben ze een mooi zwembad, fitness ruimte, Jacuzzi, Hamman en een enorm dakterras. De mensen van de receptie,bar en roomservice zijn uiterst vriendelijk en professioneel. Op aanvraag kan je een parking reserveren voor 17 euro per dag. Overdekte garage en slechts 150 meter van het hotel. De winkelstraten, de markt, dijk, station en casino ligt allemaal in de omgeving van dit hotel.

Ontbijt in kamer kan voor 8 euro extra per persoon. Ook dit hebben we geprobeerd en het was uiterst verzorgd!

Het is welliswaar niet het goedkoopste hotel in Blankenberge maar wel zijn geld waard!!!

Mvg Giggs

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aazaert in Blankenberge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aazaert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.