Hotel Aazaert

58 reviews over Hotel Aazaert in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

Evy
3-9-2013

Proper en verzorgd hotel. Mogelijkheid om garage te reserveren (wel handig als je zo dicht bij de zee gelegen bent) Kamer in orde. Wel soms geluid van kamer boven je, maar het stoort niet! Ontbijtbuffet zeer uitgebreid en lekker. Een aanrader!

Gereisd Met vrienden in augustus 2013

Zalig weekendje weg

linda bubbe
1-9-2013

Hotel Aazaert is zeker een aanrader. Supervriendelijke dames aan de receptie. Zowel voor onthaal als voor allerlei inlichtingen ze staan altijd paraat. Zeer mooie kamer met een zalig bed en een goede badkamer met apart wc. De kamers waren zeer netjes onderhouden en werden's ochtends gepoetst en we kregen ook dan ook propere handdoeken.Zeer verzorgd zwembad het is echt een zaligheid om daar te zwemmen. Het ontbijtbuffet was af zeer uitgebreid. Zelfs cava was aanwezig en verse fruitsla teveel om op te noemen. 's avonds was er mogelijkheid om te dineren. Er was en menu vooropgesteld maar je kon iets anders vragen. Super lekker gegeten. Ik vind het zijn prijs echt waard. Is het beste hotel dat ik al heb gehad. Ook zeer rustig om te ontstressen

Gereisd Met partner in augustus 2013

Ontzettend goed hotel en zeer kindvriendelijk!

Roland
16-7-2013

Aankomst goed ontvangen. Zeer vriendelijk personeel. Ook heel erg behulpzaam met het warm maken van de fles voor ons kind. Ontbijt erg goed. Veel keus en lekker vers. De kamers zijn mooi schoon en zeer netjes. Ook het babybedje was mooi opgemaakt! Mooie badkamer met een lekkere grote douche (wij hadden dan wel de familiekamer) De zee is 1 straat verder. De parkeergarage was ook goed geregeld. Kortom niks negatiefs over dit hotel. Een aanrader als je een goed hotel zoekt aan de belgische kust. Tevens is er een binnenzwembad , heel schoon, lekkere warme douches. Ook de bar 's avonds is gezellig . je kunt er rustig van je avond genieten.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

TOPPER!

leslie
11-2-2013

Beste hotel dat ik al bezocht heb! We komen zeker nog eens terug! Super ontbijt, toffe welness, heel vriendelijk personeel, mooie kamers, enzo..

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch hotel, top top top!!

Roman
12-8-2012

Zeer uitstekende propere hotel met vriendelijk personeel. Het ontbijt was zeer goed en uitgebreid, kamers zeer goed uitgerust en heel proper,alle comfort voorzien.Vlakbij het strand en winkelstraten, familiekamer zeer goed voor een familie met 2 kleine kinderen. Zeker aan te raden!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Zeer Tevreden

Klant
13-7-2012

Hotel Aazaert te Blankenberge is veranderd, vernieuwd en verbeterd. Uiteraard was dit hotel al een van de betere hotels van blankenberge. Maar er is nu een nieuw gedeelte met luxekamers waarin airco, flatscreen en een mini-bar aanwezig zijn. Er is ook een aparte privéingang voor de nieuwe vleugel van het hotel. De receptioniste wist ons ook te zeggen dat de comfortkamers boven het restaurant met airco uitgerust zijn. Alsook het zwembad kreeg een verfrissing en het welnnessgedeelte is goed uitgebreid. Het ontbijt werd ook uitgebreid. Kortom, dit hotel is zéker zijn 4 sterren waard !

Gereisd Met partner in juli 2012

Net hotel met goede ligging

Lola
12-7-2012

3 nachten verbleven in dit hotel. Eerste nacht geslapen in een Luxe A kamer in het bijgebouw, dit was vrij ver lopen vanaf de receptie. De kamer was netjes en ruim. Helaas slecht geslapen omdat de kamers van het bijgebouw tegenover een discotheek liggen. De volgende ochtend andere kamer gevraagd en er was enkel nog een Comfort B kamer beschikbaar, helaas daarin geen bad maar wel rustig kunnen slapen (kamer to het kerkplein) Het ontbijt was heerlijk, goede bediening en zelfs champagne beschikbaar! Diner was ook beschikbaar op basis van een 3-gangen dagmenu. Helaas voornamelijk bestaande uit vis, daarom hebben we dit niet gedaan. Prijs 3 gangen: €35 p.p. Het parkeren is mogelijk in een overdekte en buiten garage, beide 2 straten verderop. Kosten vrij hoog: overdekt: €18,- per nacht. De parkeerplaatsen zijn enorm smal! Welness goed, 2 sauna's en 1 hamam. Zwembad niet echt lekker warm. De schoonheidsspecialiste goed, maar spreekt enkel frans. Het hotel is netjes, schoon en de ligging goed!

Gereisd Met partner in januari 2012

Prima hotel en goede keuken

Nico
6-5-2012

Het is een goed hotel en alles ziet er netjes uit. In de bar was het 's avonds erg warm. Goed voor de omzet maar die hadden moeite om alles bij te benen. Al met al zeker aan te bevelen.

Gereisd Zakelijk in mei 2012

Leuk verblijf

Wouter
16-4-2012

Zeer gezellig hotel met mooie vernieuwde kamers. Groot zwembad en wellness aanwezig. Lekker eten in het restaurant.

Gereisd Met vrienden in Mon May 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Te warm

Davy
20-10-2011

Hotel netjes onderhouden,ontbijtbuffet zeer uitgebreid,mooie klassieke bar,zeer vriendelijk.Parkeergarage klein met grote wagen maar 3€ meer (15€per nacht)tegenover open staanplaats12€.De junior suite ruim klein met baby bed op de kamer en s'nachts geen airco met de raam open niet goed kunnen slapen.Voor de rest niks op aan te merken.

Gereisd Met partner in augustus 2011

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aazaert in Blankenberge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aazaert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.