Hotel Aazaert

Hotel Aazaert
7,6

6 reviews over Hotel Aazaert in het Nederlands

2008

Zalig ! Alles voor een ontspannende vakantie !

Karl
29-8-2008

Zijn hier al een aantal keren geweest, zowel met als zonder kids (oa een zalig en lekker gastronomisch weekend). Ze hebben veel aandacht voor kinderen, alle menu's (kids/volw) kunnen aangepast worden, zeer goede bediening, zeer uitgebreid ontbijtbuffet - zelfs met lekkere bubbels ! :) -, iedereen van a tot z is zeer vriendelijk (niet arrogant, niet gespeeld). Prachtige kamers (wij zitten altijd in Aazaert). Zeer proper, goed zwembad, dicht bij de winkels, .... prijs/kwaliteit zeer goed. Nog 2 weken en we gaan weer een weekendje !

Gereisd Anders in augustus 2008

wat een luxe, geen enkel minpunt kunnen vinden

lisbeth en suzanne
12-7-2008

wat een luxe, geen enkel minpunt kunnen vinden. Altijd zéér vriendelijke bediening, zowel recepte, als in restaurant als in de bar. We hadden aarangement geboekt proeven aan zee! Subliem.... de foto's en uitleg zijn dus echte de juiste weergave. Ook wanneer je met een rolstoelgebruiker wilt boeken hebben ze een (echt)volledige aangepaste kamer, in restaurant houden ze hier ook rekening mee! Dank U wel personeel We hebben reeds terug geboekt voor september

Minnen-drooghmans Bij vragen mag je me steeds mailen

Gereisd Anders in juli 2008
2007

Super mooi, netjes, schoon, nieuw hotel

Jennifer Jonk
11-7-2007

Super mooi, netjes, schoon, nieuw hotel. Heerlijke bedden. Ons verblijf was super.

Gereisd Anders in Wed Jul 11 2007 12:40:41 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

HotelSpecials.nl

Schitterend hotel aan rustig pleintje Opgelet boek n kamer

Gabriel
20-6-2007

Schitterend hotel aan rustig pleintje Opgelet boek n kamer in h vernieuwde hoofdgebouw Laat h oude bijgebouw links liggen!10 euro+ mr n wereld v verschil Stijlvol ingericht Mooi beddengoed Oog voor detail in badkamer en bovenal kraaknet!Neem h voordelige wellness arrangement mt coctail,3gangen en massage Sauna en haman zijn goed en zeer hygienisch Ontbijt zeer verzorgd Bar gezellig en goede bediening En omdat men niet zou denken dat h hotel aan twoord is enkele min's:bediening'gespeeld'stijf/massage té klinisch/irritante new age muziek in saune(die ik na lang zoeken heb kunnen uitzetten)en enkele vieze vochtplekken Koffiekoeken van mindere kwaliteit Maar al bij al zeer positief Dt is h soort hotel waar j in Parijs 500euro/nacht voor betaalt Mr door zijn volkse ligging betaal j slechts een fractie N echte aanrader!!

Gereisd Anders in juni 2007
2006

Wij zijn in Sept geweest

elly
15-11-2006

Wij zijn in Sept geweest. Goed hotel,lekker ontbijt. Niet zo'n groot hotel. Lekker dicht bij de winkels casino en boulevard. Een aanrader!

Gereisd Anders in november 2006

Wij waren hier 2 jaar geleden

Linda
21-2-2006

Wij waren hier 2 jaar geleden. Ontzettend mooi hotel,met een prima ligging, direct aan winkelstraat/casino en 1 straatje van het strand, ideaal. Onze kamer had uitzicht op een allerschattigst pleintje met kerk. De kamer was niet al te groot,wel zeer schoon. Ook een mooi zwembad erbij en een heerlijk ontbijt. Hotel is wat sjieker, maar dat is juist leuk.

Wij komen hier zeker nog eens terug,want Blankenberge is top!

Gereisd Anders in februari 2006

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aazaert in Blankenberge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aazaert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.