Hotel Aazaert

9 reviews over Hotel Aazaert in het Nederlands

Een grote teleurstelling.

Fam. Ivink
7-3-2019

Doe je geld in de kluis, zelfs als je op je kamer bent! Toen wij een dutje aan t doen waren is er geld gestolen. Hotel biedt nog niet eens excuses aan en zegt dat de schoonmaakster daar al 10 jaar werkt en dat ons verhaal bizar is??! Belgische gastvrijheid en klanten hoog in t vaandel 😂😂

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2019

gewoon top

christophe
29-11-2015

alles,van ontvangst tot uitchecken uitstekend! personeel zéér vriendelijk,ganse hotel zéér proper,super ontbijt,en leuke kamer(junior suite) wij komen zeker terug

Gereisd Met jonge kinderen in november 2015

Ontzettend goed hotel en zeer kindvriendelijk!

Roland
16-7-2013

Aankomst goed ontvangen. Zeer vriendelijk personeel. Ook heel erg behulpzaam met het warm maken van de fles voor ons kind. Ontbijt erg goed. Veel keus en lekker vers. De kamers zijn mooi schoon en zeer netjes. Ook het babybedje was mooi opgemaakt! Mooie badkamer met een lekkere grote douche (wij hadden dan wel de familiekamer) De zee is 1 straat verder. De parkeergarage was ook goed geregeld. Kortom niks negatiefs over dit hotel. Een aanrader als je een goed hotel zoekt aan de belgische kust. Tevens is er een binnenzwembad , heel schoon, lekkere warme douches. Ook de bar 's avonds is gezellig . je kunt er rustig van je avond genieten.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

HotelSpecials.nl

Fantastisch hotel, top top top!!

Roman
12-8-2012

Zeer uitstekende propere hotel met vriendelijk personeel. Het ontbijt was zeer goed en uitgebreid, kamers zeer goed uitgerust en heel proper,alle comfort voorzien.Vlakbij het strand en winkelstraten, familiekamer zeer goed voor een familie met 2 kleine kinderen. Zeker aan te raden!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Fantastisch hotel !!!!

FAM. JANS-KETELSLEGERS (Alex, Ingrid en Karen)-Bilzen
25-8-2011

Dit is een hotel met super vriendelijk personeel, super lekker ontbijt. Wij hebben dit jaar voor de eerste keer gebruik gemaakt van het restaurant en dit was echt genieten en super lekker. Daar wij al voor de 5de keer teruggaan hebben wij het personeel beter leren kennen, vandaar onze speciale dank aan Sabine, Nathalie, Kelly, Jaak, Sammy en het lieve meisje aan het onthaal (met bril) waar we even de naam van kwijt zijn. Groetjes en hopelijk tot volgend. Zeker een aanrader!!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

goed vriendelijk hotel

Liz
16-5-2011

Wij (2 volw+3 kids) hebben hier 2 nachten in de familiekamer doorgebracht.Heerlijke bedden. Wat een vriendelijk personeel! Echt super. De kamer was groot en schoon en comfortabel. Het ontbijt was heel erg lekker. Leuk zwembad. Jammer dat we geen gebruik konden maken van de sauna etc in de middag. Blankenberge zelf vonden wij niet bijzonder, maar het ligt in de buurt van leuke andere plaatsjes.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2011

super verblijf !

jules vanhauwaert
19-4-2010

we hebben zo genoten van ons verblijf in Hotel Aazaert tijdens de paasvakantie! alle standaard kamers zijn volledig vernieuwd (met airco) en ook het zwembad is zeer grondig en prachtig vernieuwd! proficiat! De volledig nieuwe wellness is een aanrader, de keuken is top en iedereen zo vriendelijk! we verlangen naar onze volgende vakantie!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2010

Schitterend hotel met prima keuken.

Konieczny
14-8-2009

Wij verbleven onlangs een week in dit hotel. We werden bij aankomst vriendelijk onthaald en kregen aan de receptie alle informatie die we wensten . Onze kamer (een luxe A kamer) was zeer netjes en we hebben er met 2 volwassenen en een dochtertje van 7 heel goed geslapen. We genoten ook van het half pension en het eten wat daar geserveerd werd,is gewoonweg culinair genot!! Een viergangenmenu waar ook nog in gewijzigd kon worden (voor kinderen bijvoorbeeld). Een vlotte bediening in het restaurant en zeer vriendelijk personeel . Het zwembad in de kelder is ideaal voor als het zonnetje niet echt wil schijnen of wanneer je zin hebt in een frisse duik.Ook daar is alles kraaknet en er was nooit tevéél volk aanwezig in het zwembad.Er was geen airco op de kamer,maar die hebben we tijdens ons verblijf (met prachtig weer)niet echt gemist. Wanneer je 's nachts graag met de venster open slaapt,moet je de buitengeluiden (zatte mensen met veel lawaai) erbij nemen. Wij komen hier zeker terug !

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

prima hotel

Lampe E
28-7-2009

prima hotel ook voor kleine kinderen. enige minpuntje geen mini-bar op kamer

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aazaert in Blankenberge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aazaert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.