Hotel Aazaert

We hebben een aantal aanbieders voor Aazaert voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Aazaert in het Nederlands

• 9goovaerts13-10-2008

zeer goed adresje

gastro arragement met muzikale ommlijsting zeker aan te bevelen zeer vriendelijke ontvangst er werd met iedereen rekening gehouden,wat betreft eten . zeer kindvriendelijk,zeker voor herhaling vatbaar . klein minpuntje vloer badkamer vuil moet wel met water gepoetst worden en spijtig dat er vast tapijt op de kamers is maar ons zien ze terug

10Kindvriendelijk
    9Eten
    7Kamers
    10Prijs/kwaliteit
    9Service
    9Ligging

• 10D.C.25-08-2008

SUPER !!!

Dit hotel was werkelijk geweldig. Iedereen was er heel vriendelijk en de kwaliteit van de diners in het restaurant zijn werkelijk optimaal. De mogelijkheid om de diners aan te passen is ook aanwezig en samen met de mogelijk om je bagage op te bergen (ook al moet je van de kamer af) waren zeer unieke factoren. Enkele mindere punten zijn wel het ontbreken van een koelkast en airconditioning. Maar deze laatste is in België ook niet echt nodig vanwege de meer slechte weersomstandigheden dan goede. De mogelijk tot het kiezen van verschillende arrangementen is ook een echte aanrader. Van alle hotels waar wij al gelogeerd hebben is deze echt wel absoluut de beste !!! We zijn enkele maanden geleden geweest en nu gaan we al weer terug, maar nu langer dan één nachtje !

10Kindvriendelijk
    10Eten
    9Kamers
    10Prijs/kwaliteit
    10Service
    10Ligging

• 10François en Ria Van de Velde - De Visscher02-10-2007

Prachtig hotel met een zeer persoonlijke aanpak naar de klanten. Gelegen in de stad, dus wel luiddruchtig (maar dat heb je altijd in de stad). Wel perfecte geluidsisolatie bij gesloten ramen. Maar waarom dan toch zulke dikke donsdekens? Mooi gastronomisch arragement zonder extremen en met een plezante muziekale omlijsting van kleine combo. Als er dan toch minpunten waren dan was het iets te lang moeten wachten aan receptie bij aankomst en snelheid van barkeeper kon beter. We komen zeker nog terug.

9Eten
    10Kamers
    9Prijs/kwaliteit
    10Service
    9Ligging

We hebben een aantal aanbieders voor Aazaert voor je op een rij gezet:

3 tips over Hotel Aazaert

• Wouter, 16-04-2012

Op zaterdagavond is er vaak live-muziek voorzien

• linda bubbe, 01-09-2013

Best op voorhand telefonisch contact opnemen om een parkeerplaats te reserveren en om een kamer met airco te vragen

• Roland, 16-07-2013

Een aanrader als je een goed hotel zoekt aan de belgische kust. We hebben al eerder in een 3 sterren (Avenue Boutique) gezeten (een minder als Aazaert) wat ook vrij duur was maar dat was een hopeloos hotel. Aazaertl is niet goedkoop maar ze maken het bedrag meer dan waar. Bespaar daar niet te vlug op dus! Beter een paar tientjes meer , maar dan heb je wel service! Chapeau aan de uitbaters van dit hotel

0 vragen over Hotel Aazaert

• VerzorgingHalfpension