Hotel Aazaert

Weer vandaag20°
Hotel Aazaert
7,6

30 reviews over Hotel Aazaert in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar zeer goede bediening .

Ludo Van Sanden
31-12-2018

Geen minpunten dicht gelegen bij het centrum niet te ver van het strand . Geen minpunten .

Gereisd Met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel aazaert: heel goed hotel en super ontbijt

Hugo Zwartebroeckx
2-9-2018

goede ligging,mooie kamers vriendelijk personeel, heel lekker en uitgebreid ontbijt

Gereisd Met partner in juni 2018

Subliem!

david_ost1
30-12-2016

Alles was perfect: van ontvangst tot uitchecken. Lekker ontbijt, verzorgd ook, net als de kamer en badkamer. Wij gaan in februari terug.

Gereisd Met partner in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

HotelSpecials.nl

Prima hotel op prima locatie

Cora
24-6-2015

Twee nachten in dit hotel verbleven. Ontbijt was prima, net zoals de kamer in de nieuwe vleugel. Bijzonder bij ontbijt was dat de vuile borden niet werden weggehaald, dus de gasten stapelden de gebruikte bordjes maar op. Er was genoeg personeel, dus waarom het niet werd weggehaald, hebben wij niet begrepen. Het was voor ons onze huwelijksreis. Dit aangegeven in de bijzonderheden, maar hier werd niets mee gedaan. Hoeft natuurlijk ook niet. Verder prima naar de zin gehad.

Gereisd Met partner in Sun Jun 21 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Proficiat

iemand
7-6-2015

We zijn al drie keer in hotel Aazaert blijven overnachten en altijd tip top in orde. Doe zo verder !

Gereisd Met partner in juni 2015

Zalig weekendje weg

linda bubbe
1-9-2013

Hotel Aazaert is zeker een aanrader. Supervriendelijke dames aan de receptie. Zowel voor onthaal als voor allerlei inlichtingen ze staan altijd paraat. Zeer mooie kamer met een zalig bed en een goede badkamer met apart wc. De kamers waren zeer netjes onderhouden en werden's ochtends gepoetst en we kregen ook dan ook propere handdoeken.Zeer verzorgd zwembad het is echt een zaligheid om daar te zwemmen. Het ontbijtbuffet was af zeer uitgebreid. Zelfs cava was aanwezig en verse fruitsla teveel om op te noemen. 's avonds was er mogelijkheid om te dineren. Er was en menu vooropgesteld maar je kon iets anders vragen. Super lekker gegeten. Ik vind het zijn prijs echt waard. Is het beste hotel dat ik al heb gehad. Ook zeer rustig om te ontstressen

Gereisd Met partner in augustus 2013

TOPPER!

leslie
11-2-2013

Beste hotel dat ik al bezocht heb! We komen zeker nog eens terug! Super ontbijt, toffe welness, heel vriendelijk personeel, mooie kamers, enzo..

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer Tevreden

Klant
13-7-2012

Hotel Aazaert te Blankenberge is veranderd, vernieuwd en verbeterd. Uiteraard was dit hotel al een van de betere hotels van blankenberge. Maar er is nu een nieuw gedeelte met luxekamers waarin airco, flatscreen en een mini-bar aanwezig zijn. Er is ook een aparte privéingang voor de nieuwe vleugel van het hotel. De receptioniste wist ons ook te zeggen dat de comfortkamers boven het restaurant met airco uitgerust zijn. Alsook het zwembad kreeg een verfrissing en het welnnessgedeelte is goed uitgebreid. Het ontbijt werd ook uitgebreid. Kortom, dit hotel is zéker zijn 4 sterren waard !

Gereisd Met partner in juli 2012

Net hotel met goede ligging

Lola
12-7-2012

3 nachten verbleven in dit hotel. Eerste nacht geslapen in een Luxe A kamer in het bijgebouw, dit was vrij ver lopen vanaf de receptie. De kamer was netjes en ruim. Helaas slecht geslapen omdat de kamers van het bijgebouw tegenover een discotheek liggen. De volgende ochtend andere kamer gevraagd en er was enkel nog een Comfort B kamer beschikbaar, helaas daarin geen bad maar wel rustig kunnen slapen (kamer to het kerkplein) Het ontbijt was heerlijk, goede bediening en zelfs champagne beschikbaar! Diner was ook beschikbaar op basis van een 3-gangen dagmenu. Helaas voornamelijk bestaande uit vis, daarom hebben we dit niet gedaan. Prijs 3 gangen: €35 p.p. Het parkeren is mogelijk in een overdekte en buiten garage, beide 2 straten verderop. Kosten vrij hoog: overdekt: €18,- per nacht. De parkeerplaatsen zijn enorm smal! Welness goed, 2 sauna's en 1 hamam. Zwembad niet echt lekker warm. De schoonheidsspecialiste goed, maar spreekt enkel frans. Het hotel is netjes, schoon en de ligging goed!

Gereisd Met partner in januari 2012

Te warm

Davy
20-10-2011

Hotel netjes onderhouden,ontbijtbuffet zeer uitgebreid,mooie klassieke bar,zeer vriendelijk.Parkeergarage klein met grote wagen maar 3€ meer (15€per nacht)tegenover open staanplaats12€.De junior suite ruim klein met baby bed op de kamer en s'nachts geen airco met de raam open niet goed kunnen slapen.Voor de rest niks op aan te merken.

Gereisd Met partner in augustus 2011

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aazaert in Blankenberge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aazaert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.