Reviews over Bellegem

Sympathieke B&B, uitstekend ontbijt

Fam de Klein,
    12-8-2018

Na een hartelijke ontvangst verbleven in een ruime kamer voor 4 personen. Fijn zoveel ruimte te hebben. De kamer had 2 badkamers dat is ook bijzonder prettig. Het ontbijt was uitstekend, voor ieder wat wils. Ook aan de kinderen werd gedacht.

Ligging in buitengebied, vlakbij Kortrijk. Goede parkeergelegenheid.

Goed verzorgd en zeer vriendelijke mensen

Peter Broer,
    24-5-2018

Paul en Carine zijn warme, gastvrije mensen waarbij je je welkom voelt! De ene kamer is groter dan de andere, maar ze zijn allemaal netjes, fris en schoon/proper. Op de kamers staan een koffie-apparaat met cups (Nespresso of Dolce Gusto) en diverse soorten water. In de badkamer een assortiment zeep/shampoo voor als je je eigen shampoo bent vergeten. En dan het ontbijt: tot in de puntjes verzorgd! Paul bakt of kookt graag een eitje voor je. Het Nieuwe Bintjeshof is een prima plek om te overnachten als je zoals ik regelmatig voor je werk in Kortrijk bent. Het is voordeliger dan een hotel, maar overtreft de duurdere hotels in de omgeving op het gebied van luxe en verzorging.

Er is op het erf ruim voldoende ruimte om (gratis) te parkeren. Met toeristische uitstapjes in de omgeving heb ik geen ervaring.

Laat je niet misleiden door negatieve (wat oudere) recensies over Het Bintjeshof. Dit gaat vermoedelijk over de vorige eigenaren. Het NIEUWE Bintjeshof is TOP!!!!!

rustig, gezellig, mooi, lekker, een aanrader!

De Koninck-De Bie,
    18-2-2018

We werden warm onthaald met een welkomstdrankje en kregen een mooie, verzorgde kamer toegewezen. De kamer is groot, met een zalig bed, propere badkamer, tv, lekker warm. Paul verzorgde een lekker ontbijt met fruitsla, versgebakken, lactosevrije cake, croissantjes, koeken, pistolets, heerlijke café latté, vriendelijke bediening. De omgeving is ook de moeite. We ontdekten Kortrijk door een uitgestippelde stadswandeling te maken : mooie bruggen geven de stad een modern uitzicht. Er wordt hard gewerkt aan de modernisering en opwaardering van de stad. Een bezoek aan het Guldensporenslagmuseum is echt de moeite. De Argendaelewandeling (13km) in de omgeving van de B&B is mooi. Jammer dat we geen terrasje tegenkwamen. Echt genoten!

Warme en gezellige B&B op toplocatie!

Iris,
    29-1-2018

B&B het nieuwe bintjeshof is een supergezellige B&B waar je je onmiddellijk thuis voelt en waar vanalles te ontdekken is in de omgeving. Hele rustige ligging midden in het groen maar grote steden zijn vlakbij! Geweldige ontvangst, mooie kamer en een heerlijk ontbijt! Wij komen zeker terug!

Rustig en toch vlakbij kortrijk

Marien,
    26-1-2018